N
narinari
Vieras
Ajattelin, että olisi vihdoin minun vuoroni tällä joululomalla ottaa kotonakin vähän sitä omaa aikaa ja ihan vain siivoilla rauhassa. Tykkään siivota, kun saan ihan itsekseni puuhailla. Mies kysäisi vain, että miksi? kun pyysin lasten ulosvientiä. En jaksanut siihen vastata mitään, kun olen jo useampana päivänä pyytänyt miestä menemään lasten kanssa pihalle. Puin lapset ja itseni ja ovelta ilmoitin, että siellä on pari koria lasten vaatteita viikattavana ja pari pestävänä. Sitten sanoin, että pyyhi olkkarista pölyt/tasot ja imuroi. Samoin vessa pitää vielä siivota, alkaa olla sen aika. Mies siihenkin sanoi, että miksi. Vastasin ovelta, että ne minä olin ajatellut tehdä sillä aikaa kun lapset on pihalla, mutta ne jää nyt sulle kun minä menen ulos.
Eikä tämä ole eka kerta. Silloin kun meillä on lomaa, miehellä se tarkoittaa lomaa kaikesta. Lapsista, kotihommista... Löhöillään koko ajan vain sohvalla, tuijotetaan telkkaria tai tietokonetta. Arki toimiii kohtalaisesti, mutta nämä lomat...
Eikä tämä ole eka kerta. Silloin kun meillä on lomaa, miehellä se tarkoittaa lomaa kaikesta. Lapsista, kotihommista... Löhöillään koko ajan vain sohvalla, tuijotetaan telkkaria tai tietokonetta. Arki toimiii kohtalaisesti, mutta nämä lomat...