Älä käytä näitä sanontoja, jos et halua vaikuttaa ääliöltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27786299]"Ei ole kaikki inkkarit kanootissa"
"Ei ole kaikki muumit laaksossa"
"Ei ole kaikki astiat kaapissa" ja kaikki muutkin tähän sarjaan kuuluvat jutut
"Peesi"
"Pauttiarallaa"

Onhan noita...[/QUOTE]

No joo, noi inkkarit ja muumit vois todellakin jo unohtaa, kielikuvat on rikkautta jos ne ei toista jatkuvasti itseään.
Mutta eniten mua noista kumminkin ärsyttää tuo "Onhan noita" :D
Samaan sarjaan menee "Listaa voisi jatkaa loputtomasti". Etenkin jos kysytään jotain ja vastaaja mainitsee vaikka 2 juttua ja sitten perään "Onhan noita, listaa voisi jatkaa loputtomasti". No ei näköjään ole eikä näköjään voi, miksei sitten laita enempää, ne vastaukset mua kiinnostaa eikä joku ikäloppu sanonta!

• Tykkää
Reactions: Peppari
Sukupuolielimistä aikuiset puhuu pipari, pimpukka, kikki, pylly! Tarkoitan puhuvat toisilleen näin, pillu on pillu vaikka kirkonpenkissä istuisi.
Ja aloitukset "Tämä yyhoo sai kyytiä viime yönnä" "Tämä äippä on tooosi vihainen" "Tämä lähtis nyt puistoon"

Voi ei ja minä taas tykkään, koska ne ovat niin suomalaisia sanontoja ja selkeitä.

Mikä vois jäädä pois on niinku-sanan tunkeminen joka lauseeseen. Ja ässävika. Yäääääääääääks!

Vaikuttaako fiksulta, jos tulee tänne harmaana selittämään omia absoluuttisia totuuksiaan?

Tässä on yksi niin kulunut ja typerä letkautus ettei mitään rajaa. Ihan yhtä anoyymi olet vaikka rekkautuisit nimimerkillä Pah kuin että kirjoitat rekkautumattomana nimimerkillä Pah.

Myös "mistä näitä sikiää" ja "mistä tämä kumpuaa" ovat aivan käsittämättömän typeriä sanontoja.

[QUOTE="vieras";27788052]Tässä on yksi niin kulunut ja typerä letkautus ettei mitään rajaa. Ihan yhtä anoyymi olet vaikka rekkautuisit nimimerkillä Pah kuin että kirjoitat rekkautumattomana nimimerkillä Pah.

Myös "mistä näitä sikiää" ja "mistä tämä kumpuaa" ovat aivan käsittämättömän typeriä sanontoja.[/QUOTE]

Mistä näitä yksinkertaisia sikiää?

Onko se muuten jouheva vai juoheva? Ite oon aina ajatellut, että asiat sujuvat jouhevasti, ja jos ne sujuvat juohevasti, niin joku on vain tehnyt kirjoitusvirheen.

Miten on, ärsyttääkö tämä? :D

Uusimmat

Yhteistyössä