neulojat apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuttisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammuttisi

Jäsen
05.08.2012
446
1
16
nyt on ongelma. mitä neuloisin? :D vähälle aikaa oon tehnyt pari huppuhuivia läjän sukkia, tossuja ja lapsiakin kyllästymiseen asti. syksyllä tein kummipojalle villahaalarin ja viime viikolla valmistui kummitytölle mekko 3v lahjaksi. Olis kiva tehdä jotain itselle, mutta mieleisiä ohjeita ei vaan löydy vaikka dropsin ja novitan sivujen ohjeet on läpikoluttu. on niin tyhjä olo ilman keskenerästä neuletta.. ja vähän tuo joululahjaksi saatu lankakaupan lahjakorttikin syyhyttää. :D

Mä oon tehnyt tuubihuiveja nyt ison kasan! :) Niihin voi laittaa mitä lankoja vaan. Aina laitan yhden pehmoisen langan sekaan, niin on kivan tuntuista päällä. Näitä kyllä tekee tosi nopeesti! ;)

nyt on ongelma. mitä neuloisin? :D vähälle aikaa oon tehnyt pari huppuhuivia läjän sukkia, tossuja ja lapsiakin kyllästymiseen asti. syksyllä tein kummipojalle villahaalarin ja viime viikolla valmistui kummitytölle mekko 3v lahjaksi. Olis kiva tehdä jotain itselle, mutta mieleisiä ohjeita ei vaan löydy vaikka dropsin ja novitan sivujen ohjeet on läpikoluttu. on niin tyhjä olo ilman keskenerästä neuletta.. ja vähän tuo joululahjaksi saatu lankakaupan lahjakorttikin syyhyttää. :D

Varmaan lapasia olet tehnyt lapsien sijaan :D

Oletko rekisteröitynyt Raverly neuleyhteisöön. Sieltä löytyy tuhansittain ohjeita ja erilaisia keskusteluryhmiä sun muuta. Voi esim. langan nimellä hakea ko. langasta muiden tekemiä töitä tai hakea ohjeita langan paksuuden/tiheyden mkaan. Kannattaa käydä katsomassa. On siis englanninkielinen, mutta siellä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä ryhmiä.

Yhteistyössä