E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen jo vuoden verran miettinyt jatkuvasti eroa. En saa ajatusta mielestäni vaan tosiaan tuntuu päivittäin olevan mielessä. Meillä on 5v suhde takana ja olemme uusperhe. Molemmilla on lapsia entisistä liitoista, mutta ei yhteisiä lapsia ja elämä on usein aika kaaottista. Tuntuu ettei kukaan löydä paikkaansa koska me miehen kanssa ajatellaan asioita erinlailla. Kahdestaan tulemme kyllä hyvin toimeen ja pahempia ongelmia ei ole mutta arki on sitten toinen... Olen hyvin väsynyt meidän arkeen ja tuntuu että helpommalla pääsen jos eroaisimme, mutta sitten mietin lapsia. Kuinka he tähän suhtautuvat kun ovat joutuneet jo kerran kokemaan perheen hajoamisen. mies on erittäin tärkeä lapsilleni ja tuntuu että meidän ero on lapsille kovempi kuin aikoinaan ero isästä. Olivat niin pieniä vielä silloin. Ja haluaisin minäkin nähdä miehen lapsia niin kauan olemme tuntreneet ettei voi vaan "hylätä" lapsia. Ja myös mietin kuinka mies pärjää esim taloudellisesti jos eroamme.... Eihän hän voi yksiössä asua kun on lapsia ja muistan kuinka tiukilla mies oli kun aloimme seurustelemaan kun asui yksin isossa asunnossa kun yksiöön ei mahdu silloin kun lapset on hänen luona. Mutta elämä/arki tätä hullun myllyä pyörittäessä on liian kaaottista ja raskasta minulle.