minkä merkin posliiniastioita kummipojalle 1-vuotislahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sylikummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sylikummi

Vieras
Olen ajatellut ostaa helmikuussa 1 vuotta täyttävälle kummipojalle syntymäpäivälahjaksi posliinisen matalan lautasen ja mukin. Mutta, en osaa päättää minkä merkin / tai millä kuviolla. Ostaisitteko mieluummin muumi vai pentikin lasten astioita? Kumpaa lahjana arvostaisitte enemmän? Mauri Kunnas astioita en itse pidä niin arvokkaina.

Omia aterimia olen ajatellut myös, mutta isosiskolla on muumiaterimet, niin en usko että niitä kannattaa viedä ainakaan?

Tuottaa päänvaivaa lahjan keksiminen kun erilaisia leluja ja kirjoja on paljon perheessä. Siskolle on ostettu myös jo junarata, autohiekkaleluja jne.

Ainoalle kummipojalleni haluaisin joka tapauksessa viedä jotain astioita lahjaksi tai sitten omat aterimet (mutta ei muumi). Lahjan max hinta on 40e

Pitääkö niiden olla niin arvokkaita? Eikö se riitä että ovat kivannäköisiä? Mä arvostaisin lahjana ihan mitä tahansa merkkiä ja mallia ja kuosia. Kunhan siinä lahjassa on ajateltu sitä lahjan saajaa eikä vaan häthätään ostettu jotain matkalla juhliin.

Miksei muumi? Meillä molemmilla on muumit ja hyvä niin. Jos ei samoja ole niin sota syttyy kun toisella on ja toisella ei.

Minä ostaisin muumiastiat ja -aterimet.

Arabian muumit, nyt taisi tulla joku uusi mallikin, missä mukissa on kaksi korvaa. Livenä en ole vielä nähnyt. Ainakin vanha muumilautanen on ollut paras syömään opettelevan lautanen, ruuat ei tule laidasta yli ja pysyy paikoillaankin ilman mitään virityksiä, mitä muovilautasten kanssa tarvitsee.

Aterimiakin on useammalla eri kuvioinnilla.

Marimekollakin on lastenastiastoja. Unikkoa ''tyttöväreissä'' ja sitten se joku viidakkokaverit tms, raikkaan värinen ja kiva kuva mielestäni.

Musta ainakin näkemäni Pentikin lastenastiastot (Hippiäinen?) oli tosi pliisu,

Muumit nyt on aina muumeja <3

Miten olisi Villeroy&Bochin lastenastiat? En tiedä saako niitä yksittäin, meidän poika sai ristiäislahjaksi ihanan peltisalkun jossa oli syvä- ja matala lautanen sekä muki.

Pitääkö niiden olla niin arvokkaita? Eikö se riitä että ovat kivannäköisiä? Mä arvostaisin lahjana ihan mitä tahansa merkkiä ja mallia ja kuosia. Kunhan siinä lahjassa on ajateltu sitä lahjan saajaa eikä vaan häthätään ostettu jotain matkalla juhliin.
Ei pidä ostaa mitä vaan, koska niissä voi olla lasitteessa lyijyä eli paras ostaa kotimaista. Lapset ovat erityisen herkkiä lyijylle.

Yhteistyössä