Seksin harrastaminen pesemättömänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pakkokysyä;27818599:
Pakko kysyä, että miten ihmeessä te, jotka kiilloittatte sen pillun juuri hetkeä ennen yhdyntää, harrastatte SPONTAANIA seksiä? Harrastatteko ollenkaan? Se, että täytyy kaksi sekuntia ennen panoa pestä, on aika selvä merkki siitä, että perushygieniassa on jotain häikkää eikä aamusuihku ole riittävä. Tietenki poisluettuna tulehdukset ym, jotka saattaa aiheuttaa ylimääräistä vuotoa tai hajua.
Tuli vain pieneen mieleeni, että miten spontaaniseksielämä sujuu tuollaisen laskelmoimisen kanssa? Ja ihan turha tulla uikuttamaan ja tuomitsemaan hajuvituksi tms, se nyt on säälittävää äärinäköisyyttä.
Missä perushygienia? Se riittää kyllä puhtaana oloon, jos kaikki siltä osa-alueelta on ok.

Minä peseydyn pitkin päivää lähes jokaisen vessassa käynnin jälkeen ja siitä huolimatta tykkään peseytyä myös ennen seksiä. Meillä ei harrasteta spontaania seksiä lasten vuoksi. Teinit ja alle kouluikäiset rajoittavat kummasti ajan ja paikan valintaa. Emmekä toisaalta enää itse ole niin teinejä, että lähtisimme turhaan kuluttamaan bensaa ja ajelemaan työpäivän jälkeen jonnekin metsäreitille autossa kutemaan.

Mikä spontaanista seksistä tekee hienoa ja tavoiteltavaa? Eikö kaikki hyvä tunnu vain paremmalta, jos sitä joutuu hiukan odottamaan?

[QUOTE="vieras";27819844]Minä peseydyn pitkin päivää lähes jokaisen vessassa käynnin jälkeen ja siitä huolimatta tykkään peseytyä myös ennen seksiä. Meillä ei harrasteta spontaania seksiä lasten vuoksi. Teinit ja alle kouluikäiset rajoittavat kummasti ajan ja paikan valintaa. Emmekä toisaalta enää itse ole niin teinejä, että lähtisimme turhaan kuluttamaan bensaa ja ajelemaan työpäivän jälkeen jonnekin metsäreitille autossa kutemaan.

Mikä spontaanista seksistä tekee hienoa ja tavoiteltavaa? Eikö kaikki hyvä tunnu vain paremmalta, jos sitä joutuu hiukan odottamaan?[/QUOTE]

Naiset, jotka antavat "miehillensä" pillua, kun mies haluaa nusasta, kutsuvat tätä irvokasta opraatiota spontaaniksi seksiksi, vaikka kyse on apina"miehen" reikänä olosta.

Joillakin varmaan sitten haisee enemmän kuin toisilla...
Minä otan vain harvakseltaan suihin vaikka mies olisi juuri ennen seksiä peseytynyt. Aina haisee!
Arvatkaa vituttaako?????Tykkäisin antaa suuseksiä :(

Mula on ollut muutama seksikokemus tämän miehen lisäksi,ja heillä ei ole haissut /maistunut vaikka olisivat olleet pesetymättömänä sen yli 5 tuntia (esim.baarissa).Mutta nykyinen haisee heti suihkun jälkeen.

[QUOTE="vieras";27825598]Ei vaan sinun tyhmyyttä. Kun et muuta osaa sanoa niin sanot noin miten sanoit. :D[/QUOTE]ai se on tyhmyyttä kun sanoo rakastelevansa miehensä kanssa luonnossa? okei... olet jotenkin kaavoihisi kangistunut? vai eikö sinulla ole sitä miestä?

[QUOTE="vieras";27825647]Ei ole miestä. olen itse mies. Lopeta jo tuo jauhaminen :D[/QUOTE]ai sulla ei ole naista joka lähtis sun kanssa sinne metsälle ja rakastelis siellä... :D

On kyllä kerrassaan erikoista, että normaalia seksiä ei porukat voi harrastaa jos on käynyt pesulla edellisenä iltana esmes. Mutta samaan rytäkkään annetaan painaa kullia paskaiseen aukkoon eli perseeseen. Mitä kuule bakteerikammoiset luulette, voisiko sieltä paskaluukusta tulla mitään "likaa" jota kannattaisi välttää?

Yhteistyössä