Kerrostalo-kaksi lasta ja koiranpentu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnukkanaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnukkanaa

Vieras
Hei!

Onko täällä ketään jolla olisi ollut/on koiranpentu ja lapsia + että asuu kerrostalossa. Kuinka pennun opettaminen sisäsiistiki onnistuu? varsinkin jos olet yksin?
Itsellä lapset 3½v ja 4½v asutaan kerrostalossa 5kerroksessa. Meillä olisi pentu tiedossa mutta mietityttää tuo ulosvienti-

kuinkas kun jäisin yksin kotiin- mies esim töissä tms. niin kuinka ulkona käyttö? päivisin juu lapset mukaan mut esim illall/yöll kun lapset jo nukkuu?

jätätkö pennun käyttämättä? otatko lapset mukaan? jätätkö lapset nukkumaan ja käyt ulkona?

No voithan sä käydä vaikka itkuhälyttimen kanssa nurkkakusella jos pitkä lenkki on tehty päivällä.

En kyllä hankkis koiraa kerrostaloon mutta kukin tyylillään.

Itse asuimme ennen kerrostalossa, kaksi lasta kaksi koiraa. Illalla kun lapset oli jo nukkumassa niin itkuhäly taskuun ja talon taakse koiria pissattamaan! Tosin tällä hetkellä omakotitalossa asuvalla miljoonakertaa helpompaa kun avaa vain oven ja käskee hurtat ulos

Sitä koiraa joutuu viemään ulos muutaman kerran yölläkin jos meinaa siitä joskus sisäsiistin saada. Sitten kun menee ulos niin se ei heti vaan tee hommansa ja pikaseen sisään vaan istuskelee ja ihmettelee. Siel pitäs sit olla niin kauan et se miel. tekiskin jotain. Sit voi hätä päästä rappuun/hissiin jne. Itse en ottais pentua jos noin pienet lapset vielä ja asuisin kerrostalossa. Mä asun kans kerrostalossa ja on koira ja 4v. lapsi ja olen yh. Koira onneks ihan aikuinen.

Yhteistyössä