Tuli vaan mieleen, kysymys sossusta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27846932]Sitten sen ei luulisi sinua harmittavan.

Minua ei ainakaan harmita. Jos joku saakin ne vaunut soskulta, niin ihan sama. Tuskin sen ihmisen elämässä niin paljon kadehdittavaa muuten on.

Minä kadehdin kyllä ihan muita ihmisiä, esim. Lexuksella ajavia tai niitä, joiden pääomatulot on niin isot, ettei tartte töitä tehdä.[/QUOTE]

En suinkaan kade ole! Tulemme itse hyvin toimeen, meillä on kiva koti, 2 autoa, eikä meidä taloutta hetkauta vaunujen hankinnat... Ihmettelin vain!

[QUOTE="vieras";27846983]Meillä juuri tilanne, että piti näitä sossusta anoa. Pohjoisessa suomessa asutaan ja 220e yhdistelmävaunuihin, 50e sänkyyn ja 100e muihin välttämättömiin hankintoihin. Kuitit piti tietty viedä. Aiemmin vielä 100e äitiysvaatteisiin.

Joo, ehkä mekin joskus maksetaan veroja sen verran, että tullaan olemaan hyödyksi suomelle :O älkää olko kateellisia, ennemmin töitä tehtäis ja ostettais omilla rahoilla[/QUOTE]

En kadehdi, missään nimessä. Toivottavasti taloudellinen tilanteenne paranee :)

Me saatiin vaunujen hankintaan rahaa kun entiset hajosivat, lähetimme kuvan hajonneista vaunuistamme ja saimme sossun arvion mukaan rahaa niin että voimme ostaa vastaavat käytetyt vaunut.

Ja ei se sossu kaikkia tarvikkeita maksa, esim. turvakaukalot ja -istuimet ei kuulu sossun maksettaviin. Sänkyyn taitaa saada n. 50€ ja vaatteisiin ei saa mitään ylimääräistä tukea vaan ne on sitten muulla rahalla ostettava. Eikä sossumaksa sittereitä, mobileita tai muitakaan jotka eivät ole mitenkään pakollisia tarvikkeita.

Me ainakin saatiin uuteen turvakaukaloon tietty summa rahaa,niinkuin myös syöttötuoliin. Loput maksettiin itse.

Yhteistyössä