Hassu leijuva ja epätodellinen olo, muilla ollut tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääähhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääähhh

Vieras
Minulle iski hassu leijuva olo, vaikea kuvailla mutta on sellainen epätodellinen olo. Mistähän tälläinen voi johtua? alan helposti luulosairaaksi ja nyt mielessä on jo aivoverenvuoto, kasvaimet ym.. :D

Pari kertaa elämässäni ollut tuollainen tunne. Tosi inhottava olo! En tiedä mistä johtuu. Mutta ei mulla ainakaan ollut kyse aivokasvaimesta tms, koska eka kerta oli jotain 20 vuotta sitten ja toinen kerta ehkä 10 vuotta sitten ja edelleen porskutetaan lujaa ;)

[QUOTE="aloittaja";27853175]Millaisissa tilanteissa sinulle tulee tälläinen? Kauan kestää?[/QUOTE]

Ei mitään erityistä tilannetta. Aika usein. Kestää hetken tai kauemmin, en ole mitannut. Ei liity kasvaimeen yms.

[QUOTE="aloittaja";27853258]Join noin tunti sitten kylässä kahvia ja juon kahvia muutaman kerran vuodessa, voisiko olla tästä? join kylläkin vain yhden kupin..[/QUOTE]

Kyllä voi tulla kahvista, mullekin tulee!
Ennen join useamman kupin päivässä, ei mitään haikkää.
Nyt 38rv ja en ole juonut raskauden aikana kuin kupin tai pari.
Eilen taisi olla tujua, tuli just semmonen epätodellinen olo, ajatukset harhaili jne. Yök.

Tuo dissosiaatio olikin minulle uusi asia. Täytyypä tutustua tarkemmin. Minullaon ollut myös samanlaisia epätodellisia oloja lapsesta asti. Ei usein,eikä kovin pahoja, mutta epämiellyttäviä, kun tulevat. Kävin pari vuotta sitten lääkärissäkin, kun aloin epäillä epilepsiaa. Ei ollut. Lääkäri totesi, että on normaalia. Ainakin itsellä väsymys, krapula, kiire, stressi yms. pahensivat oireita. ääähhh, uskoisin että sinullakaan ei kyse mistään vakavasta. Niin, minulla nämä "kohtaukset" tulivat siis naps ykskaks ja kestivät muutamia sekunteja tai minuutteja.

On aika useinkin. Laitan millon minkäkin piikkiin ; Niskat / lihakset jumissa, armoton väsymys, nukkunut liikaa (tätä nyt ei kyllä ole tapahtunut sen jälkeen kun ensimmäisen lapsen sain... .), nälkä, kahvi.

Onko sulla masennuslääkitys päällä - liian suuri annos. Oletko juonut energiajuomia, jos niin eivät varmaan sovi sinulle, tai tosiaan tuo kahvikin voi sen tehdä jos harvemmin juot.

Kyllä voi tulla kahvista, mullekin tulee!
Ennen join useamman kupin päivässä, ei mitään haikkää.
Nyt 38rv ja en ole juonut raskauden aikana kuin kupin tai pari.
Eilen taisi olla tujua, tuli just semmonen epätodellinen olo, ajatukset harhaili jne. Yök.

Olo alkaa nyt olla jo parempi mutta on vieläkin hieman hassu tunne. Kirjoitin äsken viestin puhelimella niin piti tosissaan keskittyä kirjoittamaan ja lukea monta kertaa mitä kirjoitin :D

Mulla on kans tullu siitä, Jos on juonnu liikaa kahvia ja syönny tosi kevyesti. Yleensä sitä seuraa sitten ahdistunut, raskas ja hankala olo jos ei syö jotain kunnollista leiju -oloon.

Mulla on tullu pari kertaa elämässä tollanen, ihan lapsena. Eka oli vaan joku kesäpäivä ja toinen oli leirillä. Siellä leirillä oli terveydenhoitaja joka epäili nestevajausta. Siihen selitykseen olen uskonut siitä lähtien, mutta eipä niitä oloja ole sen koomin ollukkaan eli yli 20 vuoteen.. Mutta voisko toi kahvi niin äkkiä poistaa nestettä kehosta että tulee toi fiilis? Jos ei ole tottunu kahviin.. ?

Yhteistyössä