Paras ystäväni on jo vuosia halunnut toisen lapsen. Mies ei. Ystävä lopetti salaa pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gittan

Vieras
ja tuli raskaaksi. Hän soitti minulle ollen seitsemännessä taivaassa. Seuraavassa puhelussa ystäväni kertoi, että mies vaatii keskeytystä. Ystäväni aikoo sanoa hyvästit toiselle lapselleen, koska muutoin mies ottaa eron.
Koska ystäväni teki "petoksen", ymmärrän puolisoa. Kyllä avioparin tulee yhdessä sopia tällaisista asioista, vai mitä?

Tietysti pitää yhdessä sopia ja luottamuksen pettämistä ja törkeäähän tuo on. En kyllä aborttia tekisi, jos tahtoisin lapsen pitää. Outoa, jos miehelle lapsi on isompi ongelma kuin tuo petos. Ystäväsi katkeroituu abortista miehelleen todennäköisesti.

Viimeksi muokattu:
Itse seurasin kesällä tuttuni vastaavaa tilannetta. Hän teki miehen käskystä abortin koska uhkasi erolla. Nyt tuttuni katuu sitä todella paljon! ja ei enää kykene olemaan miehensä kanssa samanmoisissa väleissä kuin ennen. Riitoja on sen jälkeen ollut paljon!

Mun miehen ex teki samoin, meni keskeytykseen, tekipä vielä uudelleen saman tempun ja piti lapsen, tätä ennen saanut lapsen yhtä ikävällä tavalla huijaamalla

No, nyt hän on monen lapsen yyhoo, mieheni tuntee tulleensa huijatuksi, ei olisi ikinä halunnut edes lapsia.

Aika kurja temppu

j
Koska ystäväni teki "petoksen", ymmärrän puolisoa. Kyllä avioparin tulee yhdessä sopia tällaisista asioista, vai mitä?

Eihän se ole mitään yhdessä päättämistä jos tehdään vain ja ainoastaan toisen mielipiteen mukaan. Ei tietenkään ystäväsikään tehnyt oikein, mutta ei tuo mieskään kyllä ihan reilulta vaikuta. Ystävänäsi pitäisin lapsen ja jos mies lähtisi niin sitten lähtisi. Tässä asiassa ei kovin helposti voi tehdä kompromissia.

Tietysti pitää yhdessä sopia ja luottamuksen pettämistä ja törkeäähän tuo on. En kyllä aborttia tekisi, jos tahtoisin lapsen pitää. Outoa, jos miehelle lapsi on isompi ongelma kuin tuo petos. Ystäväsi katkeroituu abortista miehelleen todennäköisesti.

Ja mies katkeroituu petoksesta naiselle. Minä katkeroituisin ainakin. Ihme jos suhde tämmöstä kieroilua kestää, päätyipä ap:n ystävä mihin lopputulokseen tahansa.

Mun miehen ex teki samoin, meni keskeytykseen, tekipä vielä uudelleen saman tempun ja piti lapsen, tätä ennen saanut lapsen yhtä ikävällä tavalla huijaamalla

No, nyt hän on monen lapsen yyhoo, mieheni tuntee tulleensa huijatuksi, ei olisi ikinä halunnut edes lapsia.

Aika kurja temppu

Tähän pakko sanoa että selibaatti lienee ainoa VARMA ehkäisykeino. Joten oletettu tilanne voisi myös olla että pillerit olisi pettänyt. Tuntisiko miehesi silloin olonsa yhtä huijatuksi vaikka itse harrasti seksiä omasta vapaasta tahdosta hänen kanssaan? Vai raiskattiinko mies?

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;27866507:
Tähän pakko sanoa että selibaatti lienee ainoa VARMA ehkäisykeino. Joten oletettu tilanne voisi myös olla että pillerit olisi pettänyt. Tuntisiko miehesi silloin olonsa yhtä huijatuksi vaikka itse harrasti seksiä omasta vapaasta tahdosta hänen kanssaan? Vai raiskattiinko mies?

Ööö, jos nainen sanoo syövänsä pillereitä niin miksi miehen pitäisi tätä epäillä ja olla selibaatissa?? Pillerit ei pettäneet vaan nainen jätti ne ottamatta, ihan tarkoituksenaan tulla raskaaksi, abortin jälkeen kertoi miehelle seuraavasta vasta 5 kuulla. Tai silloinkin mies itse huomasi raskauden ja kysyi. Huoh
Nainen teki saman homman uudelleen mutta vähän eri konstein.

Eikä taaskaan kertonut raskaudesta, erosivat pian tämän viimeisen tempauksen jälkeen.

Ööö, jos nainen sanoo syövänsä pillereitä niin miksi miehen pitäisi tätä epäillä ja olla selibaatissa?? Pillerit ei pettäneet vaan nainen jätti ne ottamatta, ihan tarkoituksenaan tulla raskaaksi, abortin jälkeen kertoi miehelle seuraavasta vasta 5 kuulla. Tai silloinkin mies itse huomasi raskauden ja kysyi. Huoh
Nainen teki saman homman uudelleen mutta vähän eri konstein.

Eikä taaskaan kertonut raskaudesta, erosivat pian tämän viimeisen tempauksen jälkeen.

No SILTI ne pillerit ei ole 100% varmoja. Joten jos EI halua lapsia niin olkoot selibaatissa sitten. PISTE.

Mä pitäisin lapsen ja heivaisin miehen.

Ehkäisy voisi oikeastikin pettää, ja olisiko se muka sitten miehelle ok? Ja toisekseen, mies joka kuvittelee olevansa mulle tärkeämpi kuin omat lapseni ('jos et tee aborttia, otan eron!') on ilmeisesti sen verran harhainen, etten mä sellaisen kanssa olis.

Ap:n (kuviteltu) bestis ei varmaan muuten onneksi tunnista itseään tästä aloituksesta, jos sattuu palstalle eksymään...voi olla, että on entinen bestis sitten.

Ja sun mielestäskö on ihan sama jos pilsut pettää ja tulee raskaaksi kuin se et nainen huijaa?

Aika moni on ajatellut ettei lasta halua mut tullut vahingossa raskaaksi ja sit päättäneetkin YHDESSÄ pitää lapsen.

Näillä kahdella on aika iso ero. Miksi mies sitä lasta siinä vaiheessa haluaisi kun nainen on huijaamalla saanut sen alulle?

Tai jos nainen sanoo että pillerit pettäneet ja päättävät pitää lapsen niin oisko se mieelle silti ihan ok kun selviäisi et nainen on tahalleen jättänyt syömättä niitä?

Monesti varmaan käy näinkin. Kyllä mun mielipide siitä raskaudesta ainakin muuttuis kertaheitolla

Muuttuuko vaimo luotettavaksi tekemällä abortin? Ei. Joten jos mies ottaa eron, jos vaimo ei tee aborttia, niin vois kuvitella että tuleva lapsi on juurikin se ongelma. Jos ei kerran eroa ota, jos lasta ei tule. Eli vaimo kelpaa yhä, mutta lapsi ei.

Mä en huijais tuolla lailla, mutten myöskään haluaisi elää 'abortti tai ero'-miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
No huijaamistilanteessa se varmaan monesti on abortti tai ero. Jos abortin jälkeen pystyy vielä luottamaan.

Näinhän kaikki huijaisivat itsensä raskaaksi jos se ei ole mitään, abortti on ratkaisu huijauksen seurauksille. Ei ketään voida pakottaa äidiksikään vastoin tahtoaan.

Huijaaminen on sairasta ja ois oikein jokaiselle huijaavalle naisellle et ero tulis joka tapauksessa

Tollanen on kyllä hankala tilanne, sillä nainen on pettänyt miehen luottamuksen ja käyttänyt järjestelmällisesti miestä hyväkseen saadakseen haluamansa.

Mies on tollasessa tapauksessa tietämättään vaan joku siementäjä/spermanluovuttaja, vaikka on luullut harrastaneensa vaan seksiä vaimonsa kanssa, mutta vaimo onkin oikeasti tähdännyt raskauteen.
Toisaalta taas naisen kroppa, joten eipä sitä voi aborttiinkaan pakottaa.

Yhteistyössä