Ikäkriisin kynnyksellä kysyn viisaammilta; Miten pukeutuu 30v. nainen?Juhliin ja arkena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Niih, no ekaks ihan ongelmana se, mitä laittaisin päälläni synttärijuhliin?
Viitsisikö joku linkittää juhlavaatetta pikkasen pyöreemmälle kolmikymppiselle?

Ja muutenkin, n.kolmikymppiset, miten pukeutua ettei vaan näyttäis liian teiniltä tai liian vanhalta? :D

Joo, tylsää on..

En ole koskaan pelännyt näyttäväni joltain. Luotan tyylitajuuni siinä, etten mene överiksi. Nyt minulla on päällä Hennesin lököhousut, Vilan vihreä toppi ja Röhnschin huppari. Ihan siksi, kun olen ollut tänään ulkona paljon.

Muuten pukeudun sitten vaikka pillifarkkuihin tai muihin pillihousuihin, pitkiin tunikoihin tai vaikka kauluspaitaan ja neuleliiviin, nilkkureihin tai jos on tosi kylmä niin saapikkaisiin. Tykkään neuleista, mustavalkoisuudesta, raidoista... merkkejä on Vila, Benetton, H&M, Hilfiger... jos ne nyt jotain kertoo.

Perjantaina menen iltaa istumaan ja ajattelin laittaa mustat, kiiltäväpintaiset pillilahkeiset housut, valkoisen repaleisen tunikan jonka alla on joku paita/toppi. Ja nilkkurit. Hiukset kiharran, valitsen kivat korut ja meikkaan ja menoksi!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
30 on jo niin aikuinen, että hän 'saa' pukeutua kuten tahtoo.
Oletettavasti tietää ja tuntee kroppansa ja tietää missä vetimissä viihtyy.

Riippuu paljoltikin juhlien tyylsitä, onko vapaamuotoiset 'villasukat ja farkut jalassa' kahvitukset kotona, vai onko oikein rustattu hienot kutsukortit ja ajatellaan/toivotaan jotain hivenen juhlavampaa pukeutumista?

Mutta yksi sana- pikkumusta. Aina hyvä. Peruskolttu joka on hyvä just sun vartalolle, pikkumusta EI ole aina se samanlainen kotelomekko, se mielletään nykyään paljon enemmäksi kuin vain yhdeksi ja samaksi malliksi ja tyyliksi.
Se on näpsäkkä vaate, jota asustamalla voi pitää melkein missä vaan.

Baariin mä vetäisisin päälleni joko ne farkut ja jotain timangia toppia, jakkua tms rennompaa, tai mustat suorat housut ja .... no, jotain :D

Minäkin liputan pikkumustan puolesta. Se nimittäin pelastaa kaikista yleisimmistä eteen tulevista juhlista (paitsi jos liikut gaalaillallis-piireissä). Pikkumustia kannattaa olla vähintään kaksi, ne voi asustaa miten vaan tahtoo, tilanteesta riippuen.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hmm..miulla taitaa olla ainakin yks, ellei kaksikin pikkumustaa(ellen oo myyny niitä käytönpuutteen takia)..pitää tsekata miltä ne näyttää jos ne on tallessa. :)

Kääk, oon meinannu kasvaa niistä yli :ashamed: Kumpikin meni kyl päälle mut ei ne kovin nätiltä näyttäny..eli jotain tarttis oikeesti tapahtuu, jos niitä meinaan ees harkita, onneks on muutama vko viel aikaa.

[QUOTE="Kaisa";27875841]Älä laita pikkumustaa joka näyttää liian pieneltä. Se ei ole koskaan tyylikästä.[/QUOTE]

En laita, en tykkää muutenkaan jos jokin vaate puristaa.

Yhteistyössä