Edelleen haalentunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eilen aamulla siis selkeä plussa, sen jälkeen 3 testiä ja jokainen tulos haalentunut vähän. Edelleen selkeästi viivan näkee mutta nyt voi jo sano että haalentunut paljon. Tietääkö kukaan onko enää mahdollista että raskaus jatkuisikin normaalisti? Joo ja tiedän, ei kannata tehdä testejä...kokemusta keskenmenoista niin paljon, siksi tällainen olen :(

Eihän sen testin perusteella pysty mitään muuta päätteleen, kun että olet raskaana ja viivan paksuus ja tummuus ei vaikuta (näinhän niissä paketeissakin taitaa lukea). Lopeta hemmetissä se testien väsääminen nyt.

[QUOTE="piipii";27876210]Eihän sen testin perusteella pysty mitään muuta päätteleen, kun että olet raskaana ja viivan paksuus ja tummuus ei vaikuta (näinhän niissä paketeissakin taitaa lukea). Lopeta hemmetissä se testien väsääminen nyt.[/QUOTE]

Lopettaisin jos pystyisin...mutta toivon että olet oikeassa. 3 v takana...

Jos haluat tehdä vertailuja niin tee aamuvirtsasta pelkästään testejä. Mitkä sulla on viikot?
Kau tiedät että tuommonen stressaaminen jo itsessään lisää keskenmenoriskiä. Koita keksiä muuta puuhaa.

[QUOTE="Vieras";27876241]Jos haluat tehdä vertailuja niin tee aamuvirtsasta pelkästään testejä. Mitkä sulla on viikot?
Kau tiedät että tuommonen stressaaminen jo itsessään lisää keskenmenoriskiä. Koita keksiä muuta puuhaa.[/QUOTE]

Toki...la piti alkaa menkat ja kun ei alkanut, su tein aamulla ekan testin. Eli hyvin alussa...

Jos oot päivässä tehnyt niitä testejä 3, niin rauhoitu nyt. Mä ymmärrän, ett sua huolettaa. Mut jos ajattelet järjellä, ei se tulos parissä päivässä laskisi niin kovin paljon, siis hormoonimäärä. Testeissä on eroja. Nyt vaan koitat rauhottua ja odotat mitä tuleman pitää.

Jos oot päivässä tehnyt niitä testejä 3, niin rauhoitu nyt. Mä ymmärrän, ett sua huolettaa. Mut jos ajattelet järjellä, ei se tulos parissä päivässä laskisi niin kovin paljon, siis hormoonimäärä. Testeissä on eroja. Nyt vaan koitat rauhottua ja odotat mitä tuleman pitää.

Teen vielä yhden huomen aamulla...ellei menkat ala ennen. Tuntuu kovasti alavatsassa siltä että kohta lurahataa...

[QUOTE="Vieras";27876314]Saman merkin Testeissäkin olla eroja...?[/QUOTE]

No ei varmaan suuria eroja mutta eihän niitä oo standardoitu niin että samalla virtsan hcg pitoisuudella tulis aina sama vahvuus kun niitten on tarkotus näyttää vaan positiiven vai nega.

Virtsan hcg pitoisuus voi vaihdella suurestikin sen mukaan miten kauan virtsa on ollut rakossa ja kuinka laimeaa se on( siis jos juot paljon, virtsa laimenee)

Jos olet jo 3v yrittänyt, niin luulisi sun jo törmänneen siihen faktaan että

a) aamuvirtsassa on eniten istukkahormonia (jota testi siis mittaa), jolloin on todennäköisempää saada aamuvirtsaan se vahvin plussa.

b) HCG-hormonin määrä tuplaantuu noin 36-48 tunnin välein, joten käytännössä se tarkoittaa sitä, että testi on järkevintä tehdä uudestaan vasta 48 tunnin kuluttua, sillä tuolloin on todennäköisimmin varminta nähdä testissä tapahtuva muutos.

c) testeissä on eroja, eli seuraavan testin haaleampi viiva ei välttämättä tarkoita yhtikäs mitään.

Neuvoni siis on seuraavanlainen: Testaa huomenaamulla uudelleen. Aikaisintaan.

• Tykkää
Reactions: macy gray
[QUOTE="Vieras";27876342]No ei varmaan suuria eroja mutta eihän niitä oo standardoitu niin että samalla virtsan hcg pitoisuudella tulis aina sama vahvuus kun niitten on tarkotus näyttää vaan positiiven vai nega.

Virtsan hcg pitoisuus voi vaihdella suurestikin sen mukaan miten kauan virtsa on ollut rakossa ja kuinka laimeaa se on( siis jos juot paljon, virtsa laimenee)[/QUOTE]

Oi sehän tuo hieman lohdutusta...maltetaan nyt sit aamuun...kiitos paljon

Jos olet jo 3v yrittänyt, niin luulisi sun jo törmänneen siihen faktaan että

a) aamuvirtsassa on eniten istukkahormonia (jota testi siis mittaa), jolloin on todennäköisempää saada aamuvirtsaan se vahvin plussa.

b) HCG-hormonin määrä tuplaantuu noin 36-48 tunnin välein, joten käytännössä se tarkoittaa sitä, että testi on järkevintä tehdä uudestaan vasta 48 tunnin kuluttua, sillä tuolloin on todennäköisimmin varminta nähdä testissä tapahtuva muutos.

c) testeissä on eroja, eli seuraavan testin haaleampi viiva ei välttämättä tarkoita yhtikäs mitään.

Neuvoni siis on seuraavanlainen: Testaa huomenaamulla uudelleen. Aikaisintaan.

Todella tätä tiennyt, kiitos. Luulin että tuplaantuu 24 h välein, siksi iin huolissani...

Itsellä tuli selvästi haaleampi plussa n. 5h pidättelyn jälkeen, mitä edellisenä aamuna. Olin varma että kesken menee. Seuraavana aamuna sitten olikin vahvistunut kun rakkoaika oli pitkä ja virtsa väkevää. Eli aamulla uutta testiä kehiin :)

Nyt rv10+.

[QUOTE="vieras";27876454]Itsellä tuli selvästi haaleampi plussa n. 5h pidättelyn jälkeen, mitä edellisenä aamuna. Olin varma että kesken menee. Seuraavana aamuna sitten olikin vahvistunut kun rakkoaika oli pitkä ja virtsa väkevää. Eli aamulla uutta testiä kehiin :)

Nyt rv10+.[/QUOTE]

Ihanaa..toivotaan...onnea sinulle!!

Mulla alkoi vuoto rv6+0. Edellisenä päivänä testi selvä plussa ja rv6+3 vielä vahvempi. Sen jälkeen en ole tehnyt. Teen vasta saamani ohjeen mukaan viikon kuluttua viimeisimmästä. Ei niitä testejä hyödytä tehdä montaa päivässä, ei edes peräkkäisinä päivinä.

Oman odotukseni lopputulos on luultavasti km vaikka normaaleja asiaan kuuluvia nippailuja lukuun ottamatta kipuja ei olekaan. Tsemppiä sulle! Koita olla stressaamatta. Toivotaan parasta. :hug:

Mulla alkoi vuoto rv6+0. Edellisenä päivänä testi selvä plussa ja rv6+3 vielä vahvempi. Sen jälkeen en ole tehnyt. Teen vasta saamani ohjeen mukaan viikon kuluttua viimeisimmästä. Ei niitä testejä hyödytä tehdä montaa päivässä, ei edes peräkkäisinä päivinä.

Oman odotukseni lopputulos on luultavasti km vaikka normaaleja asiaan kuuluvia nippailuja lukuun ottamatta kipuja ei olekaan. Tsemppiä sulle! Koita olla stressaamatta. Toivotaan parasta. :hug:

Toivottavasti ei...onko vuoto jatkunut? Pidän sormia ristissä puolestasi...

[QUOTE="Vieras";27876598]Toivottavasti ei...onko vuoto jatkunut? Pidän sormia ristissä puolestasi...[/QUOTE]

Kiitos! Välillä vuotaa, välillä tyrehtyy. Kipuja oli vain silloin, kun alkoi. Piinaavaa tämä odottaminen, kun ei saa lääkkeitäkään lopettaa ennen kuin tarkistetaan mikä tilanne sikiöllä on. (Raskaus on ultralla varmistettu, mutta syke ei näkynyt. Meillä myös reilu 3 vuotta odotuksen odotus kestänyt ja hoidoissa ollaan. Ymmärrän siis hyvin tuon huolesi.)

Viimeksi muokattu:
Välillä vuotaa, välillä tyrehtyy. Kipuja oli vain silloin, kun alkoi. Piinaavaa tämä odottaminen, kun ei saa lääkkeitäkään lopettaa ennen kuin tarkistetaan mikä tilanne sikiöllä on. (Raskaus on ultralla varmistettu, mutta syke ei näkynyt. Meillä myös reilu 3 vuotta odotuksen odotus kestänyt ja hoidoissa ollaan. Ymmärrän siis hyvin tuon huolesi.)

Se on raastavaa...odotuksen odotus. Ja sellainen joka sitä ei ole kokenut ei voi tietää kuinka raastavaa. Kyllä tässä mielenterveys välillä on kovalla. Mietin myös sitä että jos tämä joskus loppuun asti pääsee, kuinkapelkojen täyttämä tuo odotus on. No ei auta mennä asioiden edelle..toivottavasti sinulla on yhtä ihana ja tukeva mies
Kun mulla. Voimahalauksia sinulle.

[QUOTE="Vieras";27876694]Se on raastavaa...odotuksen odotus. Ja sellainen joka sitä ei ole kokenut ei voi tietää kuinka raastavaa. Kyllä tässä mielenterveys välillä on kovalla. Mietin myös sitä että jos tämä joskus loppuun asti pääsee, kuinkapelkojen täyttämä tuo odotus on. No ei auta mennä asioiden edelle..toivottavasti sinulla on yhtä ihana ja tukeva mies
Kun mulla. Voimahalauksia sinulle.[/QUOTE]

Kiitos! Raskastahan tämä, mutta toivottavasti lopulta palkitaan. Mies on paras tuki vaikka hieman eri tavalla tätä asiaa käsitelläänkin. Olemme entistä vahvempia yhdessä. Odotus tulee olemaan pelkojen maustama, mutta täytyy yrittää myös iloita mahdollisimman paljon. Itse yritän ottaa päivän kerrallaan ihan rauhassa katsoen, mitä tulevat päivät tuovat tullessaan. Ärsyttää vähän, kun kaikki jo hehkuttaa (terveydenhuollossa asioidessa, muille ei olla kerrottu) eivätkä huomioi sitä, että lapsen saaminen ei ole aina helppo ja itsestäänselvä asia.

Voimia myös sinulle! :hug:

Kiitos! Raskastahan tämä, mutta toivottavasti lopulta palkitaan. Mies on paras tuki vaikka hieman eri tavalla tätä asiaa käsitelläänkin. Olemme entistä vahvempia yhdessä. Odotus tulee olemaan pelkojen maustama, mutta täytyy yrittää myös iloita mahdollisimman paljon. Itse yritän ottaa päivän kerrallaan ihan rauhassa katsoen, mitä tulevat päivVierasät tuovat tullessaan. Ärsyttää vähän, kun kaikki jo hehkuttaa (terveydenhuollossa asioidessa, muille ei olla kerrottu) eivätkä huomioi sitä, että lapsen saaminen ei ole aina helppo ja itsestäänselvä asia.

Voimia myös sinulle! :hug:

,ut yritän..potki kertonut ystävillesi ja perheellesi tästä? Ainut asia mistä ollaan ukon kaa eri mieltä; mä haluisin ja mies ei...ei siis olla puhuttu kun ahdistaa miestä, on tää sillekin rankkaa enkä halua rankentaa

Yhteistyössä