Mitä miehesi tuumaisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mies";27889196]Miehenä voin kertoa että suurin osa miehistä tykkäisi, myös muista samankaltaisista asuista..[/QUOTE]

Mä voin sanoa varmuudella, että oma mieheni kyllä tykkäisi ehkä samankaltaisista, mutta silti kovin erilaisista, kuin tuo. Kauhee riisuminenkin pitäisi suorittaa. :D

Varmaan kääntyisi ovelta takaisin tai jäisi keittiöön ondottelmaan, että puen päälleni. Luultavasti miettisi, onko minulla piilossa toinen mies tai olenko ryhtynyt yksityisyrittäjäksi.

Ihan pakko kysyä, että miksi suurin osa naisista olettaa miehen nauravan jos nainen pukee jotain tuollaista päälleen. Puolisonne kuitenkin mitä luultavammin näkevät teidät seksikkäänä, ja vaikka tosiaan ihan nakunakin voi saada enemmän huomiota niin uskaltaisiko muka kukaan rakastava puolisko nauraa jos pukeudut johonkin joka huutaa aika selkeästi, että tarkoitus on saada seksiä? Älkää aliarvioiko miehiänne naiset!

Ihan pakko kysyä, että miksi suurin osa naisista olettaa miehen nauravan jos nainen pukee jotain tuollaista päälleen. Puolisonne kuitenkin mitä luultavammin näkevät teidät seksikkäänä, ja vaikka tosiaan ihan nakunakin voi saada enemmän huomiota niin uskaltaisiko muka kukaan rakastava puolisko nauraa jos pukeudut johonkin joka huutaa aika selkeästi, että tarkoitus on saada seksiä? Älkää aliarvioiko miehiänne naiset!
Minusta se olisi aika loukkaavaa, ehkä olen sitten tosikko. Ei toista tarvitse kuitenkaan nolata.

[QUOTE="Mies";27889196]Miehenä voin kertoa että suurin osa miehistä tykkäisi, myös muista samankaltaisista asuista..[/QUOTE]

Ihan samaa mietin. Tässä ovat nyt varmaankin naiset kirjailleet miestensä mieleen lähinnä omia ajatuksiaan...

Taas naiset "tietää" mitä miehensä ajattelisivat. Aika sikamainen mies jos nauraisi pilkallisesti. Ehkä olette niin mammautuneita että kaikki uusi ja tuhma olisi liikaa ja miehenne "ei tykkäisi". ;)

Mä voin sanoa varmuudella, että oma mieheni kyllä tykkäisi ehkä samankaltaisista, mutta silti kovin erilaisista, kuin tuo. Kauhee riisuminenkin pitäisi suorittaa. :D

No mikäs 'kauhee riisuminen' tuollaisessa nyt on? Ja muutenkin noissa tuonkaltaisissa on monesti avoin haara (siitä en saanut selvää onko juuri tuossa linkatussa asussa sellainen mutta oletan että on) eli ei tarvitse seksin takia kyllä riisua ko. vaatekappaletta :D

En usko et näyttäisin tuossa yhtään seksikkäältä ku lörppä rinnat roikkuis noista koloista :D Näin ollen en ees uskalla kokeilla. Ooon kyllä yllättäny korseteilla, sukkanauhoilla ja muilla sellasilla. Sen asun pitää kumminkin olla sellanen et tunnen itte oloni seksikkääks siinä tai muuten lopputulos ei kovin seksikäs oo :D

Voin varmuudella sanoa, että mies nauraisi mulle. En tosiaankaan näyttäisi tippaakaan seksikkäältä tai hyvältä. Eikä mies muutenkaan halua mua, tuollaisen puvun jälkeen vielä vähemmän.

No mikäs 'kauhee riisuminen' tuollaisessa nyt on? Ja muutenkin noissa tuonkaltaisissa on monesti avoin haara (siitä en saanut selvää onko juuri tuossa linkatussa asussa sellainen mutta oletan että on) eli ei tarvitse seksin takia kyllä riisua ko. vaatekappaletta :D

Mä myös katoin, ettei siinä ole sellaista avointa haaraa. Siksi tiedän sanoa, ettei se juuri tuosta tykkäisi. Jostain muusta varmasti.

Enpä usko, että tuollaisessa näyttäisin kovin hyvältä. :D Mutta jos jossain sellaisessa asussa, joka pukisikin minua, odottelisin miestä kotiin niin olisi kumma, jos ei tykkäisi. :)

Hehehh..mä osaan kuvitella tietäväni tarkkaan jopa miehen ilmeenkin :laugh:
Se pysähtyis kun seinään ja sit ihmeissään alkais kysymään, että mikä mulle on tullu, mitä nyt,
ja olis ihan :O Ensi järkytyksestä selvittyään alkaisi nauramaan ja sitä kestäisikin.
Ja olis mullakin tekeminen, että pystyisin pokkana sitä olla vastaanottamassa tuo päällä :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27889457:
Ihan samaa mietin. Tässä ovat nyt varmaankin naiset kirjailleet miestensä mieleen lähinnä omia ajatuksiaan...

No näin naisena veikkaan, että kyllä miestenkin mielipide riippuu sitä minkänäköinen nainen on kyseessä. Tuo kun ei kovin imarteleva asu jonkun ylipainoisen päällä olisi, heille sopivampia seksikkäitä asuja on kyllä vaikka millä mitalla.

Auttaisi kauhistuneena mut pois tosta verkosta!

Mua itseäni naurattaa jo ajatuskin, että koittaisin saada hekumallista asentoa sohvalla ton loimen hiertäessä joka välistä...just kun avain rapisisi lukossa, hakisin vielä huulilla töröhuuliasentoa :laugh: MITEN kukaan voi tuossa kalastusvälineessä näyttää haluttavalta?

Yhteistyössä