Mitä miehesi tuumaisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27890393]Miltä tuntuu olla nainen, joka ei tiedä, mistä miehensä fantasioi?[/QUOTE]

Tavalliselta. Ja ihan hyvältä. Ei kaikki fantasioitaan edes halua fb statukseensa.

Mie melkein kuolin nauruun jo pelkästä ajatuksesta. Siis että pukeutuisin tuollaiseen ja saattais tosiaan tulla kinkkurulla mieleen. Ainakin itselleni. :laugh:

Ei välttämättä juuri tuo asu ehkä mutta löytyy kaikenlaisia muita seksikkäitä asuja, melkoisella varmuudella voin sanoa että miehet tykkää!

Itse ainakin tykkäisin jos vaimoni olisi nähnyt vaivaa että hommaisi tuollaisen tai jonkunmuunlaisen seksikkään asun ;) Ihan jo senkin vuoksi että vaimo on nähnyt vaivaa ja haluaa yllättää minut! (saa minut tuntemaan halutuksi!)
+kyllä ne vaan on hyvännäköisiä, valikoimaa riittää ;)

No tota joo.. Mä sain ton tyylisen mieheltä joululahjaksi :D ja kyllä se todellakin tykkäs!! Mä en niinkään, mutta voihan sitä tollaseen miehen mieliksi pukeutua. Itse kyllä tykkään hepeneistä ja kaikista sexyviritelmistä ja mulla niitä kaapit pursuileekin, mutta tuo ei vaan jotenkin iske muhun itteeni yhtään. En tiiä, liian huorahtava??

Mulla on ton tyylinen, ekan kerran oli päällä niin että oltiin lähdössä miehen kanssa ulos syömään ja näki vaan eka vilauksen (tarkotuksella) kun vetäsin mekon siihen päälle. Illallinen suju aika malttamattomissa merkeissä kun oli vähän vihiä mitä on alla ja jäi kyllä alkuruoat ja jälkkärit miehen toiveesta sillä kertaa ottamatta. Sitten kun päästiin himaan niin ei kyllä nauru ollu todellakaan se reaktio :D Kiitos muistutuksesta, täytyypä käydä vaatekaapilla :)

En tuollaiseen pukeutuisi koska ei sovi mun vartalolle, mutta JOS pukeutuisin, mies olisi positiivisesti yllättynyt, sanoisi "Wau" ja hyökkäisi kimppuuni ja raahaisi varmaan makkarin puolelle heti ellei lapsia olisi :D

Olis varmaan vähän hämillään. Synnytyksestä 2,5 viikkoa ja emättimen sisus täynnä tikkejä, joten hieman outona varmaan pitäis jos odottaisin sitä tommosessa kun ei kumminkaan seksiä voida ajatellakaan. Oishan toi kieltämättä aika kätevä imetykseenkin.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka

Yhteistyössä