raynaud

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raynaud
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raynaud

Vieras
täällä ei varmaan ketään enään hereillä ole, mutta on niiiin kamalat säryt ja "vedot" jalassa ettei pysty nukkumaan. Jos joku on hereillä niin kysyisinkin onko kellään todettu raynaudin tautia?

oletko raskaana? miksi sulla olisi tuo raynaud - onko sulla räpyltimet valkeina? Ja tuohan ei äkkilukemalta mitenkään vaarallinen ole? Itsellä oli kauheat suonenvedot raskaana, magnesiumia naamaan ja villaa ylle niin helpotti. ja kai magnesiumin puutetta voi olla ihan muutenkin.

Mutta oli siis todella rajuja ne krampit, pahimman jälkeen onnuin monta päivää. Ja kipeähän se sitten tietysti oli myös.

täällä ei varmaan ketään enään hereillä ole, mutta on niiiin kamalat säryt ja "vedot" jalassa ettei pysty nukkumaan. Jos joku on hereillä niin kysyisinkin onko kellään todettu raynaudin tautia?

ei ole todettu, ihan täysin terveenä olen saanut elämäni viettää. harmi näin veronmaksajana kun ihmisiä sairastuu, menee minunkin verorahoista isompi osa tälläisiin heikkouksiin.

ai kun kiva, tehokkuusihme. selittäisitkö maalaisellekin miten sellainen tuhatkertainen tehokkuus on mahdollista, ajatko semmoista tunnelinkaivuukonetta vai potkitko työläisiä tuhansin pihalle? vai juoksetko satasen 36 000 km/h?

ai kun kiva, tehokkuusihme. selittäisitkö maalaisellekin miten sellainen tuhatkertainen tehokkuus on mahdollista, ajatko semmoista tunnelinkaivuukonetta vai potkitko työläisiä tuhansin pihalle? vai juoksetko satasen 36 000 km/h?

Kehitän robotin, joka silittää 1000 kertaa nopeammin kuin nämä kotiäidit.

Ajatukseni ovat sitä tehokkuutta, älykäs kun olen.

Muuten olen sitä mieltä, että kotiäidit laiskottelevat liikaa. Ei tämä ole mikään oleskeluyhteiskunta, jossa pärjää, kun vähän imettää lasta ja tiskaa.

anna mennä sitten, kehitä kotiäitirobotti ja minä huudan hurraata sulle viikon. vaan älykäs kun olen, niin epäilen vahvasti ettei tule kurkkupastilleille tarvetta.

onkohan mun ajatukset sitten miljoonakertaista tehokkuutta, kun hoitelen nuo tiskaukset ja imetykset ja kirjoittelen siinä ohessa yhteiskuntateoriaa, joka muuttaa tulevien jästipäidenkin maailmankuvaa onnelllisemmaksi ja ehkä parantaa sitä naismenestystäkin sitten?

nyt hyvät yöt ja kauniimmat unet!

Yhteistyössä