S-postiin tuli viesti,että olen huijari ja rikosilmoitus tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikenlaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikenlaisia

Vieras
:(

Eli myin huutiksessa tuplarattaita ja kuvia sai s-postiin.

Noh,kiinnostuneiden s-posti osoitteet näkyi mun kohteen kysymyksissä ja joku oli mennyt myymään "mun" rattaat (ainakin) yhdelle kysyjälle.

Eli ostaja oli tehnyt sopimuksen tän huijari myyjän kanssa sähköpostitse,laittanut huijarille rahat ja minä sain syyt niskoille,kun ei ostettua tuotetta (tietenkään) saanut.

Onneksi saatiin asiat selvitettyä,mutta kaikkea sitä on!!

Onhan se ostajallakin ollut joku ajatuskatkos, kun ei ole ihmetellyt miksei myyjä sulje kohdetta vaikka kaupat on jo tehty. Että aika äkkiä sitä rikosilmoituksia rustaillaan vaikka omaa typeryyttähän tuo on. Huijari saatiin varmaan tilinron perusteella kiinni?

Ihmettelin,ettei katsonut,kun on eri sähköposti osoite kun minulla,kun kuvat kuitenkin lähetin.Ehkä ei tajunnut katsoa.
Siitähän se mua huijariks epäilikin,kun en sulkenut kohdetta ja laitoin vielä uudestaan kohteen myyntiin,kun ei mennyt ekalla kerralla.

Poliisit oli sanoneet,että harvoin näitä kiinni saadaan (ihmettelen miksi,kun on tilinumero).

Kiva tietää että tällaisiakin huijareita on! Tuostahan voi laittaa huutiksen ylläpitoonkin viestiä niin tietävät millaisia huijauksia on käynnissä ja osaavat varoittaa muita jos näkevät aiheelliseksi.

[QUOTE="vieras";27922508]Kiva tietää että tällaisiakin huijareita on! Tuostahan voi laittaa huutiksen ylläpitoonkin viestiä niin tietävät millaisia huijauksia on käynnissä ja osaavat varoittaa muita jos näkevät aiheelliseksi.[/QUOTE]

Kyllä,oli uus juttu mullekkin!Tuollainen "välistä" vetäminen.

On kyllä itselläkin huijattu olo,vaikka "ostaja" se tässä rahat menetti :/

tuossahan todellinen idiootti on tuo ostaja, voisi jopa sanoa että ansaitsi tulla huijatuksi. Miksi ihmeessä maksoi mitään ennenkuin kohde suljettiin? miksi ei tarkistanut sähköposti tietoja jne.? huoh...
Onneksi sait aasian selvitettyä.

tuossahan todellinen idiootti on tuo ostaja, voisi jopa sanoa että ansaitsi tulla huijatuksi. Miksi ihmeessä maksoi mitään ennenkuin kohde suljettiin? miksi ei tarkistanut sähköposti tietoja jne.? huoh...
Onneksi sait aasian selvitettyä.

Aivan samaa ihmettelin.Mutta en halunnu lyödä lyötyä,vaikka aika pahasti kerkis mut haukkua ennenku otti asioista selvää..

Yhteistyössä