30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pete"

Vieras
Mitä ajatuksia sinussa herättää?

Olen 30-vuotias mies ja auttamattomasti ihastunut erääseen 18-vuotiaaseen naiseen. Hän on kaunis kun mikä, todella fiksu, sydämmellinen ihminen...

Pelottaa vain, miten tytön vanhemmat suhtautuisi meidän suhteeseen...

Pahaa en hänelle halua, ainoastaan rakastaa.
 
[QUOTE="Pete";27942442]Mitä ajatuksia sinussa herättää?

Olen 30-vuotias mies ja auttamattomasti ihastunut erääseen 18-vuotiaaseen naiseen. Hän on kaunis kun mikä, todella fiksu, sydämmellinen ihminen...

Pelottaa vain, miten tytön vanhemmat suhtautuisi meidän suhteeseen...

Pahaa en hänelle halua, ainoastaan rakastaa.[/QUOTE]



Meillä ei toiminut. Minä nyt 19 ja mies 29. Mies jätti, koska ei halunnut sitoutua.
 
Hanki vanhempi tyttöystävä.
Mun mielestä ei toimi kun toinen on noin nuori. Ei toimi silloin, kun toinen on liian nuori ja toinen niin vanha että että se voisi olla vaikka oma lapsi.
 
No mun ystävä oli 19 kun alkoi seurustella 27 vuotiaan kanssa, ja siskoni oli 20 kun alkoi seurustella 31 vuotiaan kanssa. Että ei toi ikäero nyt niiin paha oo jos se tyttö, tai siis nainen on jo ikäisekseen kypsä ja fiksu. Jotkut ton ikäiset on vielä vähän pentuja, mutta ei toki kaikki :)
 
[QUOTE="vieras";27942531]Hanki vanhempi tyttöystävä.
Mun mielestä ei toimi kun toinen on noin nuori. Ei toimi silloin, kun toinen on liian nuori ja toinen niin vanha että että se voisi olla vaikka oma lapsi.[/QUOTE]

Jos ei 12-vuotiaana yleensä lapsia saada...
 
[QUOTE="vieras";27942531]Hanki vanhempi tyttöystävä.
Mun mielestä ei toimi kun toinen on noin nuori. Ei toimi silloin, kun toinen on liian nuori ja toinen niin vanha että että se voisi olla vaikka oma lapsi.[/QUOTE]

Mutta entä sitten kun on rakastunut? ei sitä vaan hankita, kun toinen pyörii mielessä koko ajan...
 
[QUOTE="vieras";27942531]Hanki vanhempi tyttöystävä.
Mun mielestä ei toimi kun toinen on noin nuori. Ei toimi silloin, kun toinen on liian nuori ja toinen niin vanha että että se voisi olla vaikka oma lapsi.[/QUOTE]

No eihän tässä ollukkaa kyse niin suuresta ikäerosta, että toinen vois olla toisen vanhempi...

Mä oon itte seurustellu 19 vuotta vanhemman miehen kans ja kyllä se suhde loppui ihan muista syistä kuin ikäerosta johtuen.
 
Kymmenen vuoden päästä voisi toimia,eli mies 40 ja nainen 28v.

Kun vietän hänen kanssaan aikaa, meillä synkkaa tosi hyvin ja ei hän kuulosta edes 18-vuotiaalta, vaan 25-vuotiaalta, mitä ihmettelin itsekkin että voiko olla totta!

Ei ole semmoinen tyypillinen teini-pissis.

Näen siinäkin mielessä hyviä puolia tässä, että jos kyseinen nuori nainen haluaisi lapsia joskus 20-25vuotiaana esimerkiksi niin hän on kypsä jo henkisesti ja olisi parhaassa iässä fyysisestikkin odottamaan vauvaa ja synnyttämään ja minä taas henkisesti kypsä myöskin isäksi... :)
 
[QUOTE="Pete";27942670]Kun vietän hänen kanssaan aikaa, meillä synkkaa tosi hyvin ja ei hän kuulosta edes 18-vuotiaalta, vaan 25-vuotiaalta, mitä ihmettelin itsekkin että voiko olla totta!

Ei ole semmoinen tyypillinen teini-pissis.

Näen siinäkin mielessä hyviä puolia tässä, että jos kyseinen nuori nainen haluaisi lapsia joskus 20-25vuotiaana esimerkiksi niin hän on kypsä jo henkisesti ja olisi parhaassa iässä fyysisestikkin odottamaan vauvaa ja synnyttämään ja minä taas henkisesti kypsä myöskin isäksi... :)[/QUOTE]
Eli tarkoitat että olet henkisesti jälkeenjäänyt!
 
Saanko kysyä, että miten te vietätte aikaa yhdessä, mitä teette.

Tuntuu vain itsestäni, että 30 on ihan erilaisessa elämäntilanteessa ja omaa aivan erilaiset arvot kuin nuori juuri täysi-ikäisyyden saanut henkilö.

Itse on 39v ja olen aivan eri ihminen nykyään kuin ollessani 20
 
[QUOTE="Saana";27942772]Saanko kysyä, että miten te vietätte aikaa yhdessä, mitä teette.

Tuntuu vain itsestäni, että 30 on ihan erilaisessa elämäntilanteessa ja omaa aivan erilaiset arvot kuin nuori juuri täysi-ikäisyyden saanut henkilö.

Itse on 39v ja olen aivan eri ihminen nykyään kuin ollessani 20[/QUOTE]

Tuonkin voin suoraan sanoa.

No, mitä ollaan nyt tässä tehty niin baarissa yhteisellä porukalla käyty, kaverin luona otettu kuppia (siellähän me kanssa tavattiin), ollaan kahviteltu, vietetty aikaa kahdestaan jomman kumman luona aina jutellen, nukuttu toistemme kainalossa, pussailtu, halailtu, pitänyt häntä sylissä, katseltu elokuvia jne... lähti hän tossa mun mukaan keikalle hakemaan autoakin vähän aikaa sitten toiselta puolelta suomea 8)

Eli kaikkea normaalia siis.
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä