H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei jaksa lukea.. Teksti on "ärsyttävässä" muodossa.
Joo, ei mitään käsitystä silmälle miellyttävästä asettelusta. Oli syy ilta-sanomien tai kenen tahansa, huonot sivut.
No ap laittoi linkin mobiiliversioon, siinä syy. Tässä teille normaaliasettelulla: Appelsinin kommentti: Saako olla kiitollinen? - Kotimaan uutiset - Ilta-SanomatJoo, ei mitään käsitystä silmälle miellyttävästä asettelusta. Oli syy ilta-sanomien tai kenen tahansa, huonot sivut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27949890:No ap laittoi linkin mobiiliversioon, siinä syy. Tässä teille normaaliasettelulla: Appelsinin kommentti: Saako olla kiitollinen? - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Ei se tosin sisältöä paranna.![]()
Hyvinvointiyhteiskunta on rakennettu poliittisilla päätöksillä. Olen kiitollinen niille poliittisille päättäjille, jotka osallistuivat hyvinvointivaltion rakentamiseen menneinä vuosikymmeninä.
Muuten en ymmärrä, miksi ja kenelle tässä pitäisi olla jotenkin erityisen kiitollinen. Hyvinvointivaltio rakennettiin poliittisella tahdolla ja sitä täytyy pitää yllä poliittisella tahdolla - ei tarvitse olla kiittämätön, mutta ei myös kannata pitää mitään saavutettuna etuna vaan tehdä edelleen aktiivisesti työtä hyvinvointivaltion säilyttämisen, parantamisen ja kehittämisen eteen. Tunnustaen velka menneille sukupolville, mutta eläen nykypäivässä.
Jotenkin tuo "olkaa kiitollisia siitä että teillä on X" -retoriikka kuulostaa siltä kuin tarkoitus olisi sanoa: "Olkaa kiitollisia siitä että teillä on vielä X, koska kohta se otetaan pois." Vähän epäilyttävää minusta.
Tulee mieleen yksi Suomesta pois lähtenyt, kitkerä maahanmuuttaja, joka lähdettyään haukkui Suomen. Erityisesti hänen kaltaisilleen Appelsinin kirjoitus on hyvä.
En jaksanut syventyä koko juttuun kunnolla.
Mutta yleisesti, mitä tuolla kiitollisuudella tarkoitetaan? Sitä että täytyy erikseen miettiä joku ihmisryhmä joka on tämän hyvinvointimme taustalla ja pohtia millä lailla osoittaa heille kiitostaan?
Vai voisiko olla vaan niin että välillä kaiken valituksen keskellä pysähtyy huomaamaan että on meillä sentään jotkut asiat hyvin. Tuolla tavalla itse ainakin tunnen usein kiitollisuutta siitä että on saanut syntyä ja asua tällaisissa maissa. Ei se poista sitä että välillä ottaa päähän kun asiat ei tunnu menevän oikein ja oikeuksistaan saa tapellakin. Mutta silti, asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
En tiedä, mikä on ollut Aplarin pyrkimys tällä kirjoituksella, herätellä unhoon painunutta kiitollisuutta samalla näpäytten älymystöä vai mikä?
Pointin sinällään oivalsin, ärtymykseltä en välttynyt, mutta olisiko se sitten tekstin juju ? Ärsyttää, keino se on herätellä sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27950139:Mutta miksi? Mitä tällä kirjoituksella saavutetaan - paitsi lopuntonta nettijahkaamista. Argh.
Kyllä se elää ja voi hyvin, me olemme sen verisuonisto.keskustelu elää ystäväni:saint: