Niin monimutkaista!, epäilen että miesystävällä on joku toinen, mutta miten ihmeessä saisin sen selville??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjhfgjkfghjkh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse uskollinen, olen nyt rakastunut.
Tosin myönnän että olen joskus kauan sitten pettänyt, siksipä osaan niitä merkkejä nähdäkin. Mutta se voi toki saada epäilemään myös turhaan, tiedän sen.

Sinulla on pettämistä taustalla, epäilet toista ilman todisteita.. Miten minusta nyt tuntuu, että jätät jotain kertomatta omista tekosistasi?

Onko alkanut kiinnittämään huomiota ulkonäköönsä aiempaa enemmän? Uusia vaatteita, syömisten tarkkailua, treenausta, pitkiä aikoja peilin edessä ennen lähtöä?

Onko selittämättömiä poissaoloja enemmän kun aiemmin? Pidempiä kauppareissuja, ylitöitä, useampia poikien iltoja, pidempiä treenejä?

Saako tekstareita useammin kuin ennen? Miten reagoi kun kävelet ohi kun lukee niitä?

Sano kauppareissulla seuraavalla kerralla kun juuri on saanut tekstarin, että ai hitto, mun piti soittaa Pirjolle ja nyt tästä paskasta on akku loppu, lainaakko puhelintas. Miten reagoi?

[QUOTE="vieras";27999220]Ai niin, olihan siellä se intuitiokin. Joo, kyllä sinulla on nyt riitävät todisteet kasassa.[/QUOTE]

No sinä selvästi tiedät paremmin:) En ala yksityiskohtia tarkemmin täällä selvittämään.

[QUOTE="vieras";27999211]Joskus näkee? Ja melko selvästi? Ja vielä ehkä? Aissaatana. Toivottavasti olet sinkku.[/QUOTE]

En ole sinkku. Olen seurustellut 7 vuotta ja mulla ei ole epäilystäkään että nykyinen mieheni pettäisi minua. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Viimeksi viime viikonloppuna hän oli jalkapalloturnauksessa, ja oli viettänyt paljon aika myös naisten mökillä. En kokenut mustasukkaisuutta, eikä mulla ollut mitään epäilystä, että mieheni pettäisi minua. Sen sijaan nuoruuden poikaystäväni petti minua, ja sen jälkeen myös 5 vuoden seurustelusuhteessa mies petti minua. Ja molemmissa tapauksessa oli kyllä varsin selvät merkit. Toisella kertaa suhde loppui heti, jälkimmäisessä tapauksessa yritin kituuttaa ja kuvittelin että pettäjä parantuisi. Mutta ei se parantunut. Olin hölmö, nuori ja rakastunut. Pettäjät epäilivät myös aina, että minä petän heitä.

[QUOTE="Siis";27999225]
Onko selittämättömiä poissaoloja enemmän kun aiemmin? Pidempiä kauppareissuja, ylitöitä, useampia poikien iltoja, pidempiä treenejä?

Saako tekstareita useammin kuin ennen? Miten reagoi kun kävelet ohi kun lukee niitä?

Sano kauppareissulla seuraavalla kerralla kun juuri on saanut tekstarin, että ai hitto, mun piti soittaa Pirjolle ja nyt tästä paskasta on akku loppu, lainaakko puhelintas. Miten reagoi?[/QUOTE]
On
On
On, ei varmasti anna koskea puhelimeensa.

No sinä selvästi tiedät paremmin:) En ala yksityiskohtia tarkemmin täällä selvittämään.

No kyllä noista sun jutuista aika selvästi kuuluu läpi sellainen, että mun "intuitio" vihjaa vahvasti siihen suuntaan, että ongelma on lähinnä sun omassa mielikuvituksessasi. Ihan aidosti näin uskon, toki tilannetta tarkemmin tuntematta voin olla pahasti väärässä. Vaikuttaa vaan siltä, että oot mielessäs päättäny, että mies pettää etkä muuta usko vaikka mikä olis.

En ole sinkku. Olen seurustellut 7 vuotta ja mulla ei ole epäilystäkään että nykyinen mieheni pettäisi minua. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Viimeksi viime viikonloppuna hän oli jalkapalloturnauksessa, ja oli viettänyt paljon aika myös naisten mökillä. En kokenut mustasukkaisuutta, eikä mulla ollut mitään epäilystä, että mieheni pettäisi minua. Sen sijaan nuoruuden poikaystäväni petti minua, ja sen jälkeen myös 5 vuoden seurustelusuhteessa mies petti minua. Ja molemmissa tapauksessa oli kyllä varsin selvät merkit. Toisella kertaa suhde loppui heti, jälkimmäisessä tapauksessa yritin kituuttaa ja kuvittelin että pettäjä parantuisi. Mutta ei se parantunut. Olin hölmö, nuori ja rakastunut. Pettäjät epäilivät myös aina, että minä petän heitä.

Eli kun ap epäilee nyt ja on ennenkin pettänyt, niin taitaa olla ap joka ei ole uskollisena pysynyt nytkään. Merkit on ilmassa.

[QUOTE="Siis";27999245]No, en voi muuta sanoa kuin että silloin kun mua petettiin, noista merkeistä arvasin. Asia varmistui sitten myöhemmin. Ja jokaisella tutulla jolle on sama käynyt, nuo on olleet ne ekat merkit (jotka joiltain oli jääneet huomaamatta, mutta jälkikäteen vastasivat että oli samoja juttuja ollut ilmassa.)[/QUOTE]

Vielä useammin kyse on siitä, että toinen ottaa hiljalleen hajurakoa ja haluaa lopettaa suhteen ihan ilman uusia suhteitakin. On raskasta olla suhteessa, jossa tentataan ja epäillään turhaan.

[QUOTE="vieras";27999251]Eli kun ap epäilee nyt ja on ennenkin pettänyt, niin taitaa olla ap joka ei ole uskollisena pysynyt nytkään. Merkit on ilmassa.[/QUOTE]

Olen 150% uskollinen.

[QUOTE="vieras";27999171]Tietysti kehtaat, kun olet valmis pilaamaan luottamuksen penkomalla jopa toisen yksityisiä viestejä. Toivottavasti jäät kiinni. Ihanan luotettava olet, helmi löytö.[/QUOTE]

kuule mä olen sitä mieltä että jos mies antaa itse aihetta epäluotettavuuteen,niin se on aika pieni paha jos lukee toisen viestit! oikeesti, mun mies jäi valheesta kiinni sillä tavalla!

ja sitäpaitsi mä oon elänyt myös hyvän tyttökaverin kanssa niin että hän sai käyttää mun puhelinta ja minä hänen, miksi siis esimerkiksi avoliitossa pitäs olla tarkat rajat?

kyllä mun miehellä oli täysi lupa lukea mun teksiviestit, sähköpostit yms koska mulla ei ollut mitään salattavaa! miksi olisi?

mun äitini on just sellanen että nalkuttaa hirveesti jos isä lukee sen viesteis,siis jos vaikka on jättäny auki facen tai mesen tms. miksikö,koska sillä on ollut VIPINÄÄ toisten miesten kanssa. siksi. jäi kiinni siitä ja isoin synti oli muka se että hänellä ei ole yksityisyyttä :D vittu ei menis akka sit naimisiin,sinkkuna saa yksityisyyttä niin paljon kuin lystää ja myös yksinäisyyden!

[QUOTE="vieras";27999251]Eli kun ap epäilee nyt ja on ennenkin pettänyt, niin taitaa olla ap joka ei ole uskollisena pysynyt nytkään. Merkit on ilmassa.[/QUOTE]

höpöhöpö. asia voi olal myös niin että ap:ta on ennenkin petetty ja nyt on alkanut niitä samoaja merkkejä ilmaantumaan jotka saa epäilykset nousemaan pintaan, sille tunteelle on vaikea voida mitään.

[QUOTE="vieras";27999266]Vielä useammin kyse on siitä, että toinen ottaa hiljalleen hajurakoa ja haluaa lopettaa suhteen ihan ilman uusia suhteitakin. On raskasta olla suhteessa, jossa tentataan ja epäillään turhaan.[/QUOTE]

Ei ota, hän sanoi juuri n. 5 kertaa "rakastan sinua" parin tunnin sisällä. Aivan kuin olisi ollut syyllinen olo eräästä asiasta mitä aiemmin puitiin..
Voi ****

[QUOTE="hessu";27999291]höpöhöpö. asia voi olal myös niin että ap:ta on ennenkin petetty ja nyt on alkanut niitä samoaja merkkejä ilmaantumaan jotka saa epäilykset nousemaan pintaan, sille tunteelle on vaikea voida mitään.[/QUOTE]
Näin juuri:(

Ei ota, hän sanoi juuri n. 5 kertaa "rakastan sinua" parin tunnin sisällä. Aivan kuin olisi ollut syyllinen olo eräästä asiasta mitä aiemmin puitiin..
Voi ****

Ota itseäsi niskasta kiinni; sano suoraan että TIEDÄT että hän pettää, ja haluat että hän valitsee kumman kanssa haluaa olla. Sitten jos hän vihdoin myöntää, otat aikalisän suhteeseen tai jopa jätät hänet. Mutta jollain tavalla kaivat nyt totuuden hänestä.

Ja jos kaikki on kuvittelua, ei kai siinä mitään pahaa ole, noloa hiukan... Joudut ehkä pyytelemään anteeksi ja selittämään miksi sinusta tuntui että hän pettää. Ei kai siihen ainakaan hyvä suhde kaadu. Sitäkö pelkäät?

[QUOTE="hessu";27999283]kuule mä olen sitä mieltä että jos mies antaa itse aihetta epäluotettavuuteen,niin se on aika pieni paha jos lukee toisen viestit! oikeesti, mun mies jäi valheesta kiinni sillä tavalla!

ja sitäpaitsi mä oon elänyt myös hyvän tyttökaverin kanssa niin että hän sai käyttää mun puhelinta ja minä hänen, miksi siis esimerkiksi avoliitossa pitäs olla tarkat rajat?

kyllä mun miehellä oli täysi lupa lukea mun teksiviestit, sähköpostit yms koska mulla ei ollut mitään salattavaa! miksi olisi?

mun äitini on just sellanen että nalkuttaa hirveesti jos isä lukee sen viesteis,siis jos vaikka on jättäny auki facen tai mesen tms. miksikö,koska sillä on ollut VIPINÄÄ toisten miesten kanssa. siksi. jäi kiinni siitä ja isoin synti oli muka se että hänellä ei ole yksityisyyttä :D vittu ei menis akka sit naimisiin,sinkkuna saa yksityisyyttä niin paljon kuin lystää ja myös yksinäisyyden![/QUOTE]

Ja mitäs sitten, kun sieltä viesteistä ei löydykään mitään kiellettyä? Kuka se epäluotettava silloin on, ja onko pokkaa tunnustaa?

Toivottavasti olet kertonut ystävillesikin, että heidän sinulle tarkoittamat viestit ovat muidenkin luettavissa. Osaavat sitten jättää viestittelyn Mitä kuuluu-asteelle.

[QUOTE="hessu";27999291]höpöhöpö. asia voi olal myös niin että ap:ta on ennenkin petetty ja nyt on alkanut niitä samoaja merkkejä ilmaantumaan jotka saa epäilykset nousemaan pintaan, sille tunteelle on vaikea voida mitään.[/QUOTE]

Juurihan ap itse kertoi, että on pettänyt suhteissaan. Kerran pettää jne.

[QUOTE="vieras";27999334]Juurihan ap itse kertoi, että on pettänyt suhteissaan. Kerran pettää jne.[/QUOTE]
Ihan huvikseni tulen tänne asiaa puimaan, jos syyllinen olenkin minä itse??:D

Yhteistyössä