V
"vieras"
Vieras
Minunkin luottamus on jo melkein pilattu.
Pilattu sillä, että "sinusta tuntuu"? Jepjep.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minunkin luottamus on jo melkein pilattu.
Olen itse uskollinen, olen nyt rakastunut.
Tosin myönnän että olen joskus kauan sitten pettänyt, siksipä osaan niitä merkkejä nähdäkin. Mutta se voi toki saada epäilemään myös turhaan, tiedän sen.
No kyllähän ne pettämisen merkit joskus näkee melko selvästi, joten aplla on ihan syytäkin epäillä ehkä.
Ei ole pelkästään tuntuu-juttu.
No, en voi muuta sanoa kuin että silloin kun mua petettiin, noista merkeistä arvasin. Asia varmistui sitten myöhemmin. Ja jokaisella tutulla jolle on sama käynyt, nuo on olleet ne ekat merkit (jotka joiltain oli jääneet huomaamatta, mutta jälkikäteen vastasivat että oli samoja juttuja ollut ilmassa.)On
On
On, ei varmasti anna koskea puhelimeensa.
No sinä selvästi tiedät paremminEn ala yksityiskohtia tarkemmin täällä selvittämään.
En ole sinkku. Olen seurustellut 7 vuotta ja mulla ei ole epäilystäkään että nykyinen mieheni pettäisi minua. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Viimeksi viime viikonloppuna hän oli jalkapalloturnauksessa, ja oli viettänyt paljon aika myös naisten mökillä. En kokenut mustasukkaisuutta, eikä mulla ollut mitään epäilystä, että mieheni pettäisi minua. Sen sijaan nuoruuden poikaystäväni petti minua, ja sen jälkeen myös 5 vuoden seurustelusuhteessa mies petti minua. Ja molemmissa tapauksessa oli kyllä varsin selvät merkit. Toisella kertaa suhde loppui heti, jälkimmäisessä tapauksessa yritin kituuttaa ja kuvittelin että pettäjä parantuisi. Mutta ei se parantunut. Olin hölmö, nuori ja rakastunut. Pettäjät epäilivät myös aina, että minä petän heitä.
Olen 150% uskollinen.
Ei ota, hän sanoi juuri n. 5 kertaa "rakastan sinua" parin tunnin sisällä. Aivan kuin olisi ollut syyllinen olo eräästä asiasta mitä aiemmin puitiin..
Voi ****