Mamujen vaatimuksille ei näy loppua.:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28017265]Mitä pahaa sinä näet siinä, että asiakkaat haluaisivat siihen omaan lähikauppaansa tuotteita/palveluja, joista ovat valmiita maksamaan? On se tuote sitten uusi olutmerkki tai palvelu kotiinkuljetus. Kauppias sitten laskee ja päättää onko se kannattavaa hänelle. Asiakaspalvelua, tiäks.[/QUOTE]
Mutta jumalauta kun se joka haluaa on mamu! Eissaatana voi sellaista pyyntöä hyväksyä. Ei ole perusteita. Onneksi taas sataa persujen laariin ja sitten kaatuu Espanja ja Piigsit vie sun rahat. Ja taas sataa laariin. Ja mamu, euro, piigs. Öhöhöh.

Siistiä, on perjantai.

Eli muutetaan suomalaiset teurastamot ja lihanjalostamot sellaisiksi että niissä voidaan myös rukouksen saattelemana teurastaa eläin "oikeaoppisesti". mutta mitä jos en halua syödä härän sisäfilettä joka on teurastettu sellaisesa paikassa, jossa se elukka kuuli rukouksen kun viereinen nauta teurastettiin rituaalinomaisesti?

Ookkonää jotenkin huuruissa. Ei Suomessa niin paljon muslimeja ole, että kaikkien teurastamojen pitäisi muuttua miksikään. Mutta jos kauppa haluaa saada enemmän asiakkaita niin kaipa joku kuuntelee ja ottaa tosissaan muslimienkin toiveet?
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017310:
Mutta jumalauta kun se joka haluaa on mamu! Eissaatana voi sellaista pyyntöä hyväksyä. Ei ole perusteita. Onneksi taas sataa persujen laariin ja sitten kaatuu Espanja ja Piigsit vie sun rahat. Ja taas sataa laariin. Ja mamu, euro, piigs. Öhöhöh.

Siistiä, on perjantai.

:D Minulla on pomppufiilis....

[QUOTE="vieras";28017276]Mitä nauramista siinä on että interpol on julistanut maailman vaarallisimmaksi terrorijärjestöksi? Vaarallisempi kuin helvetin enkelit, italian mafia... Onko se huvittavaa, miksi?[/QUOTE]

Sanoit, että "muslimit ovat...". Ovatko kristityt sitten numero kakkosena?

[QUOTE="vieras";28017233]Tutkimusten mukaan interpol on julkistanut tiedotteen jonka mukaan muslimit on maailman vaarallisin terroristi järjestö. Ei ne ihan summa mutikassa niitä julkista.[/QUOTE]

Tää keskustelu muuttuu yhä päättömämäks :D tarkentaisitko vielä, varmastiko "muslimit" on se maailman vaarallisin terroristijärjestö? Ihan näinkö alkuperäisessä lähteessä luki? (Muslimit kun eivät ole mikään järjestö).

Ookkonää jotenkin huuruissa. Ei Suomessa niin paljon muslimeja ole, että kaikkien teurastamojen pitäisi muuttua miksikään. Mutta jos kauppa haluaa saada enemmän asiakkaita niin kaipa joku kuuntelee ja ottaa tosissaan muslimienkin toiveet?
:)

Tuokin on kaksipiippuinen juttu! Saattaa se peräkammarin persu kiertää kaupan kaukaa ja hakea sen viikottaisen kaljakassin toisesta kaupasta vain sen vuoksi että siellä hänen vieroksuma ihmisryhmä hakee 400g jauhelihaa, kumpi sitten tulee kannattavammaksi pidemmän päälle?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017324:
että tuokoot itse prismoille niitä halal-lihoja myyntiin.

Ihan samalla tavalla kuin kasvissyöjät ovat tuoneet hyllyyn kasvispöperöt, lähiruoan puolestapuhujat lähiruoan, luomunsyöjät luomun jne. :whistle: Ihan itse.

[QUOTE="vieras";28017327]Tää keskustelu muuttuu yhä päättömämäks :D tarkentaisitko vielä, varmastiko "muslimit" on se maailman vaarallisin terroristijärjestö? Ihan näinkö alkuperäisessä lähteessä luki? (Muslimit kun eivät ole mikään järjestö).[/QUOTE]

Älä kyseenalaista. Asia on fakta ja varmasti Magneettimedia todistaa asian.

[QUOTE="vieras";28017233]Tutkimusten mukaan interpol on julkistanut tiedotteen jonka mukaan muslimit on maailman vaarallisin terroristi järjestö. Ei ne ihan summa mutikassa niitä julkista.[/QUOTE]

Ai kaikki muslimit ihan yleensä?
Vai fanatistiset äärimuslimit? Siinä on kuules eroa.

Ihan yhtä paljon, kuin tavallisella normaalilla kristityllä ja sitten sellaisella, joka yrittää pakkokäännyttää ja huutaa että kaikki muut paitsi hänen laillaan ajattelevat joutuvat helvettiin. Ja pelottelee lapsiaankin helvetillä.

Jos sekoaa uskonnon takia, ei ole normaalipäinen.
Suomessa onneksi ei uskonnon varjolla sekoamisella saa sentään tappaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017352:
Älä kyseenalaista. Asia on fakta ja varmasti Magneettimedia todistaa asian.

Sture Fjäder ja Laatunen näin sanoo. Mitä mieltä olit siitä kun EK:n laatunen haukkui neekereitä näytelmässä viikko takaperin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017324:
että tuokoot itse prismoille niitä halal-lihoja myyntiin.

Alkaisivat kasvattamaan niitä elukoita itse, rakentavat teurastamot jossa voivat sen eläimen teurastaa "oikeaoppisesti", perustaisivat myyntiorganisaation sille lihalle.. Mutta kun ei, pitää vaatia että joku muu sen tekee ;)

Eli muutetaan suomalaiset teurastamot ja lihanjalostamot sellaisiksi että niissä voidaan myös rukouksen saattelemana teurastaa eläin "oikeaoppisesti". mutta mitä jos en halua syödä härän sisäfilettä joka on teurastettu sellaisesa paikassa, jossa se elukka kuuli rukouksen kun viereinen nauta teurastettiin rituaalinomaisesti?

Otat tämän liian henkilökohtaisesti. Esimerkin tilanteessa kauppa päättäisi mikä asiakasryhmä on tärkein ja palvelisi tätä. Vaihtoehtoisesti jos resurssit riittää, palvelisi se kaikkia asiakasryhmiä, jos tämä olisi riittävän kannattavaa.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017367:
Ei juma, oliko tuo sarkasmia vai oletko tosissasi. Olen ollut liikaa poissa, jos en enää tunnista sarkasmia. Jos taas olet tosissasi, niin mun pitää olla enemmän poissa.

Sun pitää joka tapauksessa olla poissa. Mene ja pysy!! kukaan ei kaipaa idioottien selityksiä mistään.

Tuokin on kaksipiippuinen juttu! Saattaa se peräkammarin persu kiertää kaupan kaukaa ja hakea sen viikottaisen kaljakassin toisesta kaupasta vain sen vuoksi että siellä hänen vieroksuma ihmisryhmä hakee 400g jauhelihaa, kumpi sitten tulee kannattavammaksi pidemmän päälle?
Olisiko tuollainen muuten mielestäsi fiksua toimintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017367:
Ei juma, oliko tuo sarkasmia vai oletko tosissasi. Olen ollut liikaa poissa, jos en enää tunnista sarkasmia. Jos taas olet tosissasi, niin mun pitää olla enemmän poissa.

opettele samalla reissulla kirjoittamaan niin että siitä saa selvää, tommonen tölviminen sinne tänne ei edistä mitään asiaa

Yhteistyössä