P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Me pastafarit vaadimme, että kaupoissa saisi myydä vain pastaa ja nuudeleita.
Eli muutetaan suomalaiset teurastamot ja lihanjalostamot sellaisiksi että niissä voidaan myös rukouksen saattelemana teurastaa eläin "oikeaoppisesti". mutta mitä jos en halua syödä härän sisäfilettä joka on teurastettu sellaisesa paikassa, jossa se elukka kuuli rukouksen kun viereinen nauta teurastettiin rituaalinomaisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017310:Mutta jumalauta kun se joka haluaa on mamu! Eissaatana voi sellaista pyyntöä hyväksyä. Ei ole perusteita. Onneksi taas sataa persujen laariin ja sitten kaatuu Espanja ja Piigsit vie sun rahat. Ja taas sataa laariin. Ja mamu, euro, piigs. Öhöhöh.
Siistiä, on perjantai.
Me pastafarit vaadimme, että kaupoissa saisi myydä vain pastaa ja nuudeleita.
että tuokoot itse prismoille niitä halal-lihoja myyntiin.eiköhän se kehitys kehity enimmäkseen tekemällä itse, ei niinkään vaatimalla että toiset tekisivät
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017324:että tuokoot itse prismoille niitä halal-lihoja myyntiin.
Ookkonää jotenkin huuruissa. Ei Suomessa niin paljon muslimeja ole, että kaikkien teurastamojen pitäisi muuttua miksikään. Mutta jos kauppa haluaa saada enemmän asiakkaita niin kaipa joku kuuntelee ja ottaa tosissaan muslimienkin toiveet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017324:että tuokoot itse prismoille niitä halal-lihoja myyntiin.
Sanoit, että "muslimit ovat...". Ovatko kristityt sitten numero kakkosena?
Tuokin on kaksipiippuinen juttu! Saattaa se peräkammarin persu kiertää kaupan kaukaa ja hakea sen viikottaisen kaljakassin toisesta kaupasta vain sen vuoksi että siellä hänen vieroksuma ihmisryhmä hakee 400g jauhelihaa, kumpi sitten tulee kannattavammaksi pidemmän päälle?
no esimerkiksi
ei iphonekaan syntynyt niin että kuluttajat alkoivat vaatimaan kummallisia puhelimia
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017352:Älä kyseenalaista. Asia on fakta ja varmasti Magneettimedia todistaa asian.
Eli muutetaan suomalaiset teurastamot ja lihanjalostamot sellaisiksi että niissä voidaan myös rukouksen saattelemana teurastaa eläin "oikeaoppisesti". mutta mitä jos en halua syödä härän sisäfilettä joka on teurastettu sellaisesa paikassa, jossa se elukka kuuli rukouksen kun viereinen nauta teurastettiin rituaalinomaisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017367:Ei juma, oliko tuo sarkasmia vai oletko tosissasi. Olen ollut liikaa poissa, jos en enää tunnista sarkasmia. Jos taas olet tosissasi, niin mun pitää olla enemmän poissa.
Olisiko tuollainen muuten mielestäsi fiksua toimintaa?Tuokin on kaksipiippuinen juttu! Saattaa se peräkammarin persu kiertää kaupan kaukaa ja hakea sen viikottaisen kaljakassin toisesta kaupasta vain sen vuoksi että siellä hänen vieroksuma ihmisryhmä hakee 400g jauhelihaa, kumpi sitten tulee kannattavammaksi pidemmän päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28017367:Ei juma, oliko tuo sarkasmia vai oletko tosissasi. Olen ollut liikaa poissa, jos en enää tunnista sarkasmia. Jos taas olet tosissasi, niin mun pitää olla enemmän poissa.