Mamujen vaatimuksille ei näy loppua.:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28021158]Sinähän olet ilmiselvä persefinni vaatiessasi muslimeja olemaan maassa maan tavalla![/QUOTE]

Toisin kuin luulet, niin ihmiset eivät salli rikollisia vaikka he olisivat mitä kansalaisuutta tahansa. He eivät vain tuomitse kaikkia sinun laillasi.

[QUOTE="vieras";28021158]Sinähän olet ilmiselvä persefinni vaatiessasi muslimeja olemaan maassa maan tavalla![/QUOTE]

Meinaatkos että maan johon muslimit muuttaa pitäisi muuttua heidän tarpeiden mukaiseksi?? Onko tämä maahanmuuttajien sopeuttamisohjelma sitten tarkoitusperiltään sellainen että maa sopeutetaan maahanmuuttajien tarpeille ;)

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Vieras";28021176]Miksi kuvittelet minun hyväksyvän sellaiset asiat? Naisten alistamista muuten tapahtuu ihan muissakin ihmisryhmissä, kai sen tiedät. Koetko halveksuntaa ylipäänsä kaikkia raiskaajia ja pedofiilejä kohtaan? Kai sen tiedät, että niihin syyllistyy ihimisiä kaikkialla?

Ero välillämme on siinä, että minä en yleistä. Pidän vastenmielisenä raiskauksia tehneitä ja hyväksikäyttöihin syyllistyneitä miehiä (ja naisia!), mutta en silti pidä vastenmielisenä kaikkia miehiä. Eikö se olisi perin outoa?[/QUOTE]

Kyllä halveksun ja paheksun. Jos sinä et itse osaa tuomita niitä tekoja tai puhua niistä niiden oikeilla nimillä niin onhan se jossain jotain mätää. Miksi siitä pitäisi vaieta ja antaa vaan tapahtua. Tietenkin asoista pitää voida puhua niiden oikeilla nimillä ja niistä ei saa vaieta, on vaan tietty ihmisryhmä joka suosii lapsiavioliittoja ja lasten naimisia. Ei se sillä muutu vaikka miten kiertelet asiaa ja vaikka haukut rasistiksi.

[QUOTE="vieras";28021195]Eikö se aika pitkälle näin mene suomessa?[/QUOTE]

Tiedä häntä! Mutta kumpi on oikeasti pahempaa, äärimmäinen suvaitsevaisuus vaiko äärimmäinen kielteisyys?

[QUOTE="vieras";28021019]Tiedän. Miten niin pelkään islaminuskoa? Minä toivon Suomen islamisoituvan ja että täällä aletaan noudattaa shariaa.[/QUOTE]

Kaikkihan me täällä tiedämme, että kirjoitat noin provotaksesi. Miksi niin teet, sitä en tiedä.

Vielä lisään edelliseen, että jos ja kun koen vastenmielisyyttä ja jopa vihaa raiskaajia kohtaan, en silti ajattele sellaisia kuvotuksia ja jopa kirjoittele heistä tällaisella palstalla tai ylipäänsä missään niinkin kiihkeästi kuin sinä kirjoittelet päivittäin islaminuskoisista. Jos niin tekisin, minulla ei olisi kyllä kaikki kunnossa, noin niinkuin mielenterveyden kannalta. Onneksi läheiset varmasti kuitenkin havahduttaisivat minut huomaamaan, että olisi tarve saada apua.

[QUOTE="vieras";28021221]No jos on pakko valita äärimmäisistä se ääripää niin äärisuvaitsevaisuus ehdottomasti.[/QUOTE]

Totta. Ennemmin ihminen joka suvaitsee kaikki kuin ihminen joka ei suvaitse ketään. Kumpikaan tosin ei ole hyvä vaihtoehto.

[QUOTE="Vieras";28021232]Kaikkihan me täällä tiedämme, että kirjoitat noin provotaksesi. Miksi niin teet, sitä en tiedä.

Vielä lisään edelliseen, että jos ja kun koen vastenmielisyyttä ja jopa vihaa raiskaajia kohtaan, en silti ajattele sellaisia kuvotuksia ja jopa kirjoittele heistä tällaisella palstalla tai ylipäänsä missään niinkin kiihkeästi kuin sinä kirjoittelet päivittäin islaminuskoisista. Jos niin tekisin, minulla ei olisi kyllä kaikki kunnossa, noin niinkuin mielenterveyden kannalta. Onneksi läheiset varmasti kuitenkin havahduttaisivat minut huomaamaan, että olisi tarve saada apua.[/QUOTE]

Sehän se onkin kun itse muslimit raiskaa 99% varmuudella lapsia. Sinä' et siitä halua puhua ja oletat että se on vaan niiden tapa, hyväksyt kaiken vähin äänin. Sitä pitäisi vähän tutkia miksi suomalaiset hyväksyy muslimeiden tavat ja koraanin jossa oikein käsketään hakkaamaan naisia ja raiskaamaan lapsia allahin nimissä.

[QUOTE="vieras";28021191]Kyllä halveksun ja paheksun. Jos sinä et itse osaa tuomita niitä tekoja tai puhua niistä niiden oikeilla nimillä niin onhan se jossain jotain mätää. Miksi siitä pitäisi vaieta ja antaa vaan tapahtua. Tietenkin asoista pitää voida puhua niiden oikeilla nimillä ja niistä ei saa vaieta, on vaan tietty ihmisryhmä joka suosii lapsiavioliittoja ja lasten naimisia. Ei se sillä muutu vaikka miten kiertelet asiaa ja vaikka haukut rasistiksi.[/QUOTE]

Miksi en osaisi tai osaa? Miten niin kiertelen? Sanon vain, että on väärin leimata kokonainen ihmisryhmä joidenkin "mätien omenoiden" vuoksi. Missä kohtaa olen haukkunut rasistiksi?

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Vieras";28021232]Kaikkihan me täällä tiedämme, että kirjoitat noin provotaksesi. Miksi niin teet, sitä en tiedä.

Vielä lisään edelliseen, että jos ja kun koen vastenmielisyyttä ja jopa vihaa raiskaajia kohtaan, en silti ajattele sellaisia kuvotuksia ja jopa kirjoittele heistä tällaisella palstalla tai ylipäänsä missään niinkin kiihkeästi kuin sinä kirjoittelet päivittäin islaminuskoisista. Jos niin tekisin, minulla ei olisi kyllä kaikki kunnossa, noin niinkuin mielenterveyden kannalta. Onneksi läheiset varmasti kuitenkin havahduttaisivat minut huomaamaan, että olisi tarve saada apua.[/QUOTE]

Kaikilla ei ole läheisiä ja terveydenhoitoa on supistettu. Tämä voi olla hänen ainoa purkautumiskanavansa.

Jos kerran tänne tulevat saavat oppia elämään meidän tavoillakin.
En minä pakota niitä possua syömään mutta älyttömyyksiin menee jos johonkin pitää meidänpossut piilottaa.

En minkään mene niiden maahan ja huuda kovaan ääneen kuinka en voi syödä täällä mitään kun te kiduttamalla kidutatte elämen hengiltä ottaakseen siitä lihan.

[QUOTE="vieras";28021247]Sehän se onkin kun itse muslimit raiskaa 99% varmuudella lapsia. Sinä' et siitä halua puhua ja oletat että se on vaan niiden tapa, hyväksyt kaiken vähin äänin. Sitä pitäisi vähän tutkia miksi suomalaiset hyväksyy muslimeiden tavat ja koraanin jossa oikein käsketään hakkaamaan naisia ja raiskaamaan lapsia allahin nimissä.[/QUOTE]

Melkoinen väite! Koraanissa ei kehoteta hakkaamaan naisia ja raiskaamaan lapsia. Se on valhe. Voit kysyä keneltä tahansa muslimilta.

Mihin muiden tekemät raiskaukset sitten perustuvat mielestäsi?

[QUOTE="Vieras";28021234]Saanko vastata tähän, mitä minä ajattelen? Vastaan kuitenkin ;)

Itse katson, että äärimmäisyydet ovat aina pahasta.[/QUOTE]

Aina rytisee kun mennään ääripäiden mukaan :)

Jos kerran tänne tulevat saavat oppia elämään meidän tavoillakin.
En minä pakota niitä possua syömään mutta älyttömyyksiin menee jos johonkin pitää meidänpossut piilottaa.

En minkään mene niiden maahan ja huuda kovaan ääneen kuinka en voi syödä täällä mitään kun te kiduttamalla kidutatte elämen hengiltä ottaakseen siitä lihan.

Kuka on piilottanut tai on piilottamassa? Luitko ollenkaan sitä juttua ja tiedätkö, että Suomessa on myymälöitä, joista saa esimeriksi halal-lihaa?

Sitten esimerkiksi Ranskassa on isoissa valintamyymälöissä (ja varmaan pienemmissäkin) erikseen "tavalliset" lihat, toisessa kylmäaltaassa halal-lihat ja kolmannessa kosher-lihat. Ei tuntunut ketään haittaavan, ja kukin valitsee itselleen sopivat tuotteet, vähän niin kuin kasvissyöjät jättävät lihat tiskiin.

[QUOTE="Vieras";28021262]Melkoinen väite! Koraanissa ei kehoteta hakkaamaan naisia ja raiskaamaan lapsia. Se on valhe. Voit kysyä keneltä tahansa muslimilta.

Mihin muiden tekemät raiskaukset sitten perustuvat mielestäsi?[/QUOTE]

naisen paikka on kotona ja tehdä miehelle lapsia ja kasvattaa lapset ja miehellä on oikeus kivittää nainen jos tuo ketale sitä pettää.
Tosin miehellä on oikeus moniavioisuuteen.
Eli naista ei kyllä arvosteta, nainen on vaan yksi pano muiden vaimojen ohella ja jos akan naama kyllästyttää voidaan häntä aina syyttää pettämisestä ja kivittää niin päästään muijasta ihan lain turvin eroon, on se vaan upea :)

Eräs kirjailija joskus kirjoitti että ihminen joka suvaitsee paljon on yleensä helposti hyväksikäytettävissä sinisilmäisyytensä vuoksi, toisaalta ihminen joka ei suvaitse kuin itseään kokee yksinäisen vanhuuden.

Hienosti sanottu ja pitää paikkansa. Vielä lisäisin, että mielestäni ihmiseltä, joka ei suvaitse muita ja ikään kuin suvaitsee vain itsensä, puuttuu terve itsetunto. Sama pätee siihen "kaiken suvaitsevaan".

[QUOTE="Vieras";28021262]Melkoinen väite! Koraanissa ei kehoteta hakkaamaan naisia ja raiskaamaan lapsia. Se on valhe. Voit kysyä keneltä tahansa muslimilta.

Mihin muiden tekemät raiskaukset sitten perustuvat mielestäsi?[/QUOTE]

Höpö höpö, muslimeiden oppassa käsketään hakkaamaan naisia kepeillä ja pitämään kurissa.

Mun täytyy ihan rehellisesti myöntää että mä oon KADE voi kumpa mullakin olisi varaa ostaa lihaa palvelutiskiltä tai erikoiskaupast, luomusta puhumattakaan. Ihan pakko tyytyä pakattuun ja sekin mieluusti -30. :(
Kaksi työssäkäyvä perheessä mut ei rahat riitä luksukseen.

Yhteistyössä