Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
puolivitsillä kuitenkin![]()
![]()
mulla on vain kaksi, pitääkö mun nyt luopua toisesta :'(
no, kaverille kans *ojentaa*![]()
Hätätapaustänks
![]()
Heiiii, tää ei oo mein ketju. Mä mennä pois.
Heiiii, tää ei oo mein ketju. Mä mennä pois.
ole hyvä
olikohan kuitenkaan viisasta antaa![]()
hyvä
tule kotiin täältä![]()
Ihanaa wt-sakkia olette. Vitsiä väännetään alapäistä ja alkoholista, kerjätään huomiota alapäillä ja alkoholilla, ja ylipäätään jutut keskittyvät näihin kahteen. Jos joku tekee vähän pilkkaa, se kuitataan muka itseironisella heitolla ja loppuun huutonauru-hymiö, vaikka oikeasti vähän harmittaa kun "kaikki ei tykkääkään mun jutuist"![]()
Kaikista tärkein henkilö puuttuu kokonaan! Se harmaa kaveri joka ilmeisesti on seurannut prinsessa ketjusta asti näitä tylsiä ja idioottimaisia keskusteluja, käy yleensä aamuyöllä kirjoittelemassa totuuksia ja viikonloppuisin ilmeisesti hieman alkon vaikutuksen alaisena sitten toistaa itseään yrittäessään kirjoittaa jotain fiksua sivistyssanakirja kädessä. Sangrian otti ensin kohteeksi jolle irvaili ja yritti tuskissaa päteä, en tiedä onko kyseessä ihastuminen johon ei saanut haluamaansa vastakaikua mutta sen seurauksena sitten rupesi minulle kuittailemaan sangriasta ilmeisesti kokien jonkinlaisena uhkana hänen uljaalle ja atleettiselle miehuudelle? Mutta hei! Sinä voit kirjoitella aivan mitä haluat jos se sinun oloasi ja mieltä helpottaa, lupaan kaikesta huolimatta nukkua yöni kuten tähänkin asti![]()