The Ketju Pähkinänkuoressa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketjua tarkkaillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28023750]Antakaa palstalaiselle rubiikin kuutio, siinä menee vuosi enen kuin tajuavat mitä sillä tehdään :D[/QUOTE]

aivan, palstalaisilla, ei the ketjulaisilla :hug:

Ihanaa wt-sakkia olette. Vitsiä väännetään alapäistä ja alkoholista, kerjätään huomiota alapäillä ja alkoholilla, ja ylipäätään jutut keskittyvät näihin kahteen. Jos joku tekee vähän pilkkaa, se kuitataan muka itseironisella heitolla ja loppuun huutonauru-hymiö, vaikka oikeasti vähän harmittaa kun "kaikki ei tykkääkään mun jutuist" :D

Ihanaa wt-sakkia olette. Vitsiä väännetään alapäistä ja alkoholista, kerjätään huomiota alapäillä ja alkoholilla, ja ylipäätään jutut keskittyvät näihin kahteen. Jos joku tekee vähän pilkkaa, se kuitataan muka itseironisella heitolla ja loppuun huutonauru-hymiö, vaikka oikeasti vähän harmittaa kun "kaikki ei tykkääkään mun jutuist" :D

:kiss:

kaikkea lukemaansa ei pidä ottaa tosissaan :laugh:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kaikista tärkein henkilö puuttuu kokonaan! Se harmaa kaveri joka ilmeisesti on seurannut prinsessa ketjusta asti näitä tylsiä ja idioottimaisia keskusteluja, käy yleensä aamuyöllä kirjoittelemassa totuuksia ja viikonloppuisin ilmeisesti hieman alkon vaikutuksen alaisena sitten toistaa itseään yrittäessään kirjoittaa jotain fiksua sivistyssanakirja kädessä. Sangrian otti ensin kohteeksi jolle irvaili ja yritti tuskissaa päteä, en tiedä onko kyseessä ihastuminen johon ei saanut haluamaansa vastakaikua mutta sen seurauksena sitten rupesi minulle kuittailemaan sangriasta ilmeisesti kokien jonkinlaisena uhkana hänen uljaalle ja atleettiselle miehuudelle? Mutta hei! Sinä voit kirjoitella aivan mitä haluat jos se sinun oloasi ja mieltä helpottaa, lupaan kaikesta huolimatta nukkua yöni kuten tähänkin asti :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikista tärkein henkilö puuttuu kokonaan! Se harmaa kaveri joka ilmeisesti on seurannut prinsessa ketjusta asti näitä tylsiä ja idioottimaisia keskusteluja, käy yleensä aamuyöllä kirjoittelemassa totuuksia ja viikonloppuisin ilmeisesti hieman alkon vaikutuksen alaisena sitten toistaa itseään yrittäessään kirjoittaa jotain fiksua sivistyssanakirja kädessä. Sangrian otti ensin kohteeksi jolle irvaili ja yritti tuskissaa päteä, en tiedä onko kyseessä ihastuminen johon ei saanut haluamaansa vastakaikua mutta sen seurauksena sitten rupesi minulle kuittailemaan sangriasta ilmeisesti kokien jonkinlaisena uhkana hänen uljaalle ja atleettiselle miehuudelle? Mutta hei! Sinä voit kirjoitella aivan mitä haluat jos se sinun oloasi ja mieltä helpottaa, lupaan kaikesta huolimatta nukkua yöni kuten tähänkin asti :)

En jaksa uskoa että kukaan "ihastuu" kaksplus kirjotusten (vieläpä yksinkertaisten sellaisten) tai naamakuvaketjun miljoonien kasvoista valotettujan kuvien perusteella yhtään kehenkään. No, paitsi teidän THE KETJUN jäsenet ehkä keskenään.
Ainahan kritiikin tai avautumisen syylle on 1) kateus tai 2) ihastuminen, joopa joo.
Ja eikö tuon ikäisellä miehellä ole muuta tekemistä viiden aikaan lauantai aamuyönä kun roikkua KAKSPLUSSALLA?
Ei käy kateeks.
Niin ja, lupasit nukkua yös kuten tähän asti, niin mene sit nukkumaan, mitä ihmettä sä täällä tosiaan aamuyöllä teet? ;)

[QUOTE="...";28024662]En jaksa uskoa että kukaan "ihastuu" kaksplus kirjotusten (vieläpä yksinkertaisten sellaisten) tai naamakuvaketjun miljoonien kasvoista valotettujan kuvien perusteella yhtään kehenkään. No, paitsi teidän THE KETJUN jäsenet ehkä keskenään.
Ainahan kritiikin tai avautumisen syylle on 1) kateus tai 2) ihastuminen, joopa joo.
Ja eikö tuon ikäisellä miehellä ole muuta tekemistä viiden aikaan lauantai aamuyönä kun roikkua KAKSPLUSSALLA?
Ei käy kateeks.
Niin ja, lupasit nukkua yös kuten tähän asti, niin mene sit nukkumaan, mitä ihmettä sä täällä tosiaan aamuyöllä teet? ;)[/QUOTE]

Ja ennenkun taas nokkelasti yrität kysyä että mitä itse teen täällä tähän aikaan, niin no, mulla on töitä ja aamiaisen lomassa tsekkaan usein palstan :) Näin 25 vuotias äiti-ihminen kun olen, niin kaksplus välillä kiinnostaa! (Mutta onneksi on myös se muu elämä; työ, perhe ja koti) Eipä sitten tarvitse missään nettiketjussa roikkua päivästä päivään ja tunnista tuntiin huomiohupsuttelemassa vieraille ukoille eikä akoille ;) HIH.

No jos mua tarkotat niin en ole aapee, olisin keksiny paljon mehevämmän tiivistelmän teidän pikku ketjustanne. Ehkä jopa sellaisen että se olis poistettu täältä alta aikayksikön... :)

[QUOTE="...";28024664]Ja ennenkun taas nokkelasti yrität kysyä että mitä itse teen täällä tähän aikaan, niin no, mulla on töitä ja aamiaisen lomassa tsekkaan usein palstan :) Näin 25 vuotias äiti-ihminen kun olen, niin kaksplus välillä kiinnostaa! (Mutta onneksi on myös se muu elämä; työ, perhe ja koti) Eipä sitten tarvitse missään nettiketjussa roikkua päivästä päivään ja tunnista tuntiin huomiohupsuttelemassa vieraille ukoille eikä akoille ;) HIH.[/QUOTE]

JA kuitenkin on erittäin hyvin perillä siitä, mitä ketjussa tapahtuu.. Eipä noita juttuja ihan kymmenessä minuutissa lueskella :laugh:

[QUOTE="...";28024671]No jos mua tarkotat niin en ole aapee, olisin keksiny paljon mehevämmän tiivistelmän teidän pikku ketjustanne. Ehkä jopa sellaisen että se olis poistettu täältä alta aikayksikön... :)[/QUOTE]

no sittenhän se ei olisi ollut totuudenmukainen jos poistoon olisi mennyt :whistle:

ja hei edelleen, täällä ei tarvitse ottaa lukemaansa tosissaan :D
eikä sitä ketjua tarvitse avata :)

[QUOTE="...";28024664]Ja ennenkun taas nokkelasti yrität kysyä että mitä itse teen täällä tähän aikaan, niin no, mulla on töitä ja aamiaisen lomassa tsekkaan usein palstan :) Näin 25 vuotias äiti-ihminen kun olen, niin kaksplus välillä kiinnostaa! (Mutta onneksi on myös se muu elämä; työ, perhe ja koti) Eipä sitten tarvitse missään nettiketjussa roikkua päivästä päivään ja tunnista tuntiin huomiohupsuttelemassa vieraille ukoille eikä akoille ;) HIH.[/QUOTE]

:kiss: :hug: :kiss: :hug: :kiss: :hug:

nyt sait sinäkin osasi :kiss: :hug:

Yhteistyössä