The Ketju Pähkinänkuoressa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketjua tarkkaillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä mä en ymmärrä. Jos teitä ärsyttää tiettyjen nikkien huomiohuoraaminen, niin minkä helkutin takia te annatte niille sitä huomiota? Eihän tuossa ole mitään järkee että valitetaan kun toiset saa huomiota ja sitten varmasti annetaan sitä niille lisää tekemällä aiheesta lisää ketjuja. Ja te jotka väitätte, että "no on vähän vaikeaa jättää huomiotta" ja lässynlässyn, niin ei. Ei se ole. Ihan sujuvasti on onnistunut palstailu ainakin mun osalta vaikka en kertaakaan ole avannut The ketjua. Prinsessa ja paheksuja ketjua seurasin hetken aikaa ja totesin et ei kiinnosta. Ei vaadi ylimääräistä ponnistelua tai tuskahiessä kylpemistä että voin jättää kyseisen ketjun avaamatta. Sama koskee ajoittaista prinsessojen toisissa ketjuissa tapahtuvaan pusnussiin. Ne kommentit voi ihan sujuvasti jättää huomiota ja silti pystyy seuraamaan mitä ketjussa tapahtuu ihan itse aloitukseen liittyvää. Tai sitten jos koko ketju menee sivuraiteille niin lopettaa sen lukemisen. Eipä tuota vaikeuksia sekään kun kerran keskustelua ei enää edes käydä aiheesta. Miten ihmeessä tämäkin asia saadaan väännettyä niin monimutkaiseksi ja riitoja aiheuttavaksi?

[QUOTE="vieras";28024822]Tätä mä en ymmärrä. Jos teitä ärsyttää tiettyjen nikkien huomiohuoraaminen, niin minkä helkutin takia te annatte niille sitä huomiota? Eihän tuossa ole mitään järkee että valitetaan kun toiset saa huomiota ja sitten varmasti annetaan sitä niille lisää tekemällä aiheesta lisää ketjuja. Ja te jotka väitätte, että "no on vähän vaikeaa jättää huomiotta" ja lässynlässyn, niin ei. Ei se ole. Ihan sujuvasti on onnistunut palstailu ainakin mun osalta vaikka en kertaakaan ole avannut The ketjua. Prinsessa ja paheksuja ketjua seurasin hetken aikaa ja totesin et ei kiinnosta. Ei vaadi ylimääräistä ponnistelua tai tuskahiessä kylpemistä että voin jättää kyseisen ketjun avaamatta. Sama koskee ajoittaista prinsessojen toisissa ketjuissa tapahtuvaan pusnussiin. Ne kommentit voi ihan sujuvasti jättää huomiota ja silti pystyy seuraamaan mitä ketjussa tapahtuu ihan itse aloitukseen liittyvää. Tai sitten jos koko ketju menee sivuraiteille niin lopettaa sen lukemisen. Eipä tuota vaikeuksia sekään kun kerran keskustelua ei enää edes käydä aiheesta. Miten ihmeessä tämäkin asia saadaan väännettyä niin monimutkaiseksi ja riitoja aiheuttavaksi?[/QUOTE]

:laugh: Mullistava ajatus tuo että aikuinen ihminen voi halutessaan skipata asioita... Tuntuu mahdottomalta tänä mielensäpahoittamisen aikakautena :popcorn:

:laugh: Mullistava ajatus tuo että aikuinen ihminen voi halutessaan skipata asioita... Tuntuu mahdottomalta tänä mielensäpahoittamisen aikakautena :popcorn:

Täytyy kyllä ihmetellä kuinka loistavasti ihmisillä täytyy mennä kun pitää oikein etsimällä etsiä aiheita joista voi ärsyyntyä ja vetää kunnon kierroksia. Kuvitteleeko joku, että huomauttamalla toiselle huomiohuoraamisesta toinen yhtäkkiä siihen havahtuu ja lopettaa? Tai että huomauttamalla toiselle hänen kateudesta niin toinen yhtäkkiä havahtuu ja ymmärtää? Kuin seinille puhuisi. Toivoisin, että aikuisilla ihmisillä, vanhemmilla, olisi tärkeämpääkin tekemistä kun vääntää aiheesta josta tietää jo etukäteen että loppua tai sopua ei tule. Äh, ja nyt mä huomaan itsekin ajautuvani tähän tuulimyllyjä vastaan taistelemiseen eli taidanpa painaa punaisesta ruksista ja jatkaa aamiaisen laittoa ilman palstaa =)

[QUOTE="vieras";28024822]Tätä mä en ymmärrä. Jos teitä ärsyttää tiettyjen nikkien huomiohuoraaminen, niin minkä helkutin takia te annatte niille sitä huomiota? Eihän tuossa ole mitään järkee että valitetaan kun toiset saa huomiota ja sitten varmasti annetaan sitä niille lisää tekemällä aiheesta lisää ketjuja. Ja te jotka väitätte, että "no on vähän vaikeaa jättää huomiotta" ja lässynlässyn, niin ei. Ei se ole. Ihan sujuvasti on onnistunut palstailu ainakin mun osalta vaikka en kertaakaan ole avannut The ketjua. Prinsessa ja paheksuja ketjua seurasin hetken aikaa ja totesin et ei kiinnosta. Ei vaadi ylimääräistä ponnistelua tai tuskahiessä kylpemistä että voin jättää kyseisen ketjun avaamatta. Sama koskee ajoittaista prinsessojen toisissa ketjuissa tapahtuvaan pusnussiin. Ne kommentit voi ihan sujuvasti jättää huomiota ja silti pystyy seuraamaan mitä ketjussa tapahtuu ihan itse aloitukseen liittyvää. Tai sitten jos koko ketju menee sivuraiteille niin lopettaa sen lukemisen. Eipä tuota vaikeuksia sekään kun kerran keskustelua ei enää edes käydä aiheesta. Miten ihmeessä tämäkin asia saadaan väännettyä niin monimutkaiseksi ja riitoja aiheuttavaksi?[/QUOTE]

:flower:

fiksu vieras :)

[QUOTE="...";28024662]En jaksa uskoa että kukaan "ihastuu" kaksplus kirjotusten (vieläpä yksinkertaisten sellaisten) tai naamakuvaketjun miljoonien kasvoista valotettujan kuvien perusteella yhtään kehenkään. No, paitsi teidän THE KETJUN jäsenet ehkä keskenään.[/QUOTE]

Onhan plussalta muutama palstapari tullut. Mitäs pahaa siinä on?
Sama se nyt kai on löytääkö vaikka täältä vai esim jostain nettitreffipaikan kautta?
Mustilla on sellainenkin juttu kuin yksityisviestit ja sitä kauttahan voi myös tutustua paremmin jos haluaa.

Jatkakaa ihmeessä, ihan hyvää viihdettä lukea näitä kommentteja täällä. Sitähän tämä koko palsta mulle on, pelkkää viihdettä. Jos haluan vakavasti jostain puhua, teen sen ihan muiden kanssa kuin palstalaisten.

• Tykkää
Reactions: famipala
Jatkakaa ihmeessä, ihan hyvää viihdettä lukea näitä kommentteja täällä. Sitähän tämä koko palsta mulle on, pelkkää viihdettä. Jos haluan vakavasti jostain puhua, teen sen ihan muiden kanssa kuin palstalaisten.

jaa että palstalaiset on muita huonompia. :stick:

:D

[QUOTE="vieras";28024853]Täytyy kyllä ihmetellä kuinka loistavasti ihmisillä täytyy mennä kun pitää oikein etsimällä etsiä aiheita joista voi ärsyyntyä ja vetää kunnon kierroksia. Kuvitteleeko joku, että huomauttamalla toiselle huomiohuoraamisesta toinen yhtäkkiä siihen havahtuu ja lopettaa? Tai että huomauttamalla toiselle hänen kateudesta niin toinen yhtäkkiä havahtuu ja ymmärtää? Kuin seinille puhuisi. Toivoisin, että aikuisilla ihmisillä, vanhemmilla, olisi tärkeämpääkin tekemistä kun vääntää aiheesta josta tietää jo etukäteen että loppua tai sopua ei tule. Äh, ja nyt mä huomaan itsekin ajautuvani tähän tuulimyllyjä vastaan taistelemiseen eli taidanpa painaa punaisesta ruksista ja jatkaa aamiaisen laittoa ilman palstaa =)[/QUOTE]

Sinähän se tässä näyt pahiten hermostuneen. Itse käsitin tuon aloituksen ihan pilke silmäkulmassa tehdyksi vitsiksi. Kannattaisi opetella nauramaan itselleenkin, niin ei tarvitse hermostua noin.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024753:
JA kuitenkin on erittäin hyvin perillä siitä, mitä ketjussa tapahtuu.. Eipä noita juttuja ihan kymmenessä minuutissa lueskella :laugh:

Mut ei sitä tarvi katsoa kuin muutama kerta ja muutama sivu, niin tietää jo hyvin mitä tapahtuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28025708:
tais olla, jos siinä oli paljon sivuja.

Taisi olla se vajaa 4000 :)

Kyllä mä täälläkin voin vakavasti puhua palstalaisten kanssa vaikka yv:llä :)

Harmaathan ei kaikkea näe mitä kirjoitellaan :)

Yhteistyössä