Laiha mies sängyssä - ehdottomasti tähänastisista paras!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Täällä ja yleisesti netissä on paljon ketjuja siitä, miten joku voi tykätä laihasta miehestä petikumppanina. Myönnän, että itsekin olen tähän asti ihastunut vain isoihin, lihaksikkaisiin miehiin, mutta tutustuin muutama viikko sitten mieheen, joka on erittäin laiha - tosin urheilullinen.

Tämä mies on osoittautunut sängyssä MAHTAVAKSI, minusta on ihanaa, kun hänet saa niin lähelle (ei ole mahaa tiellä), ja huomaan kiihottuvani siitä, että tunnen hänen jokaisen lihaksensa ja yllän laittamaan käteni ja jalkani kunnolla hänen ympärille.

Kalun koostakin on täällä keskusteltu, siitä onko sen koko jotenkin riippuvainen ruumiinrakenteesta ja minä voin nyt sanoa, että ainakaan tässä tapauksessa ei ole. Pitkä ja paksu kalu löytyy tältä mieheltä.

että semmoisia ajatuksia...

[QUOTE="mietiskelijä";28068160]kuinka niin?[/QUOTE]

jotenkin minulla tuli olo, että taidan tietää kuka hän on... ja sanoisin,että pulassa pian olet. Hän ei ole kovin pitkä mies? Alle 180 cm hyvinkin, mutta yli 170cm.?

[QUOTE="mietiskelijä";28068181]aikalailla sattumaa olisi, jos sama mies olisi. Pohjois-Suomi on suuri. Mikä tässä sinun tarkoittamassa miehessä on vaarallista?[/QUOTE]

no sitä en tässä ala avaamaan. Passasko tuo pituus? Alkaako etunimi T:llä?

[QUOTE="vieras";28068194]Varmaan sama juttu kuin rumissa naisissa, ovat tottuneet yrittämään enemmän kuin kauniimmat kanssasisarensa.[/QUOTE]

Menikö nyt oikein? Lihava mies ei ole kaunis.

jotenkin minulla tuli olo, että taidan tietää kuka hän on... ja sanoisin,että pulassa pian olet. Hän ei ole kovin pitkä mies? Alle 180 cm hyvinkin, mutta yli 170cm.?

Öööh, mä tunnen/tiedän yhden T:llä alkavan miehen pohjois-suomessa, tarkemmin Oulun seudulla... Jos on sama tyyppi niin oikeasti, v*ttu mikä vatipää! Hyvä sängyssä ja isohko vehje, mutta muuten täysi raivostuttava apina!!

[QUOTE="vieras";28068234]Menikö nyt oikein? Lihava mies ei ole kaunis.[/QUOTE]

Meni se ihan oikein.

Laihan ja lihavan välillä on myös niitä välimuotoja. :)

Ja jokatapauksessa ottaisin hieman liian tukevan miehen ennemmin kuin laihan.

Kenties epäseksikkäin ajatus itselleni on se että tarvitsisi ajatella että kestääköhän se mies siellä alla jos hiukan liikaa innostun, ettei vaan ruttaannu.

[QUOTE="vieras";28068194]Varmaan sama juttu kuin rumissa naisissa, ovat tottuneet yrittämään enemmän kuin kauniimmat kanssasisarensa.[/QUOTE]

Ai sen takia läskit on paskoja sängyssä. Pätee varmaan naisiinkin?

Kyllä miehen pitää olla mieluummin hieman tukevahko (ei mikään isoperseinen sohvaperunanörtti, vaan hmm... ROTEVA, leveäharteinen, ei haittaa jos vähän mahaa) kuin laiha luikku :D

Hyi hitto mikään ole niin ällöttävää kuin laiha, keskenkasvuisen näköinen pojankloppi "miehenä". Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen, ei pieni mahakaan haittaa kunhan ei tuu sängyssä semmosta fiilistä että on vaan joku keppi jalkojen välissä (enkä puhu nyt kalusta! :D)

Hyi hitto mikään ole niin ällöttävää kuin laiha, keskenkasvuisen näköinen pojankloppi "miehenä". Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen, ei pieni mahakaan haittaa kunhan ei tuu sängyssä semmosta fiilistä että on vaan joku keppi jalkojen välissä (enkä puhu nyt kalusta! :D)

Noin iso nainen ei timmiä miestä saa vaan joudut tyytymään mahakkaisiin.

Yhteistyössä