olen nyt sossun asiakas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja think
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

think

Vieras
Hiihtoloma alkoi miinuksen puolella joten oli pakko mennä sossuun..tulonvajausta oli ja
nyt olen asiakas..
kolmen lapsen yh..isä lähti reissuun ja me lasten kanssa ollaan köyhää pohjasakkaa...
elämä on joskus epäreilua..

no kuule ei se mitä sakkaa on liity varallisuuteen!

köyhempi on ihminen jolta puuttuu suvaitsevaisuus empatia kyky ja ymmärrys!

älä sä tätä palstaa usko! elämä on epäreilua,totta!

Niinkuule minäkin! Olen 2lapsen yh..ja sossu maksaa lapsille suksista ja luistimista lähtien. HÄVETTÄÄ! Mutta minkäs teet. ei ole töitä ja ei pärjätä. Ja jos johki, ni lapsiperheisiin soisin sossun rahat. Lähdetkö kahville jokupv? :D

Olemme miehen kanssa yrittäjinä , meillä 3 lasta ja matkustellaan ulkomailla. Silti sossu maksaa meille 2 x kuukaudessa tukea ..... ne rahat me aina törsätään kun ilman niitäkin pärjättäs.

Olemme miehen kanssa yrittäjinä , meillä 3 lasta ja matkustellaan ulkomailla. Silti sossu maksaa meille 2 x kuukaudessa tukea ..... ne rahat me aina törsätään kun ilman niitäkin pärjättäs.

älä valehtele! ensinnäkin ne myöntää kerran kuussa toimeentulotuen ja toisekseen perusosat on pieniä(eli se mitä pitää jäädä vuokran+sähkön jälkeen käteen):1641e, tai jos lapset on yli 10v niin sitte muutama kymppi enempi

Yhteistyössä