Onko teistä levitelty perättömiä juoruja tai haukuttu vasten kasvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
Jos, niin minkälaisia juoruja ja haukkumisia?

Onko ne jääneet vaivaamaan mieltänne ja miten olette päässeet niistä yli?

Kuka/ketkä olivat ne juoruajat/haukkujat?

Mietin vaan, kun itselläni eräästä ikävästä tapahtumasta jo vuosi aikaa, ja edelleen asia vaivaa kovasti. Miten joku ihminen voi sanomisillaan vaikuttaa toiseen niin paljon..? Asia itkettää vieläkin usein ja saa miettimään ihmisten ilkeyttä. Haluaisin päästä tämän asian yli, mutta tuntuu niin vaikealta.

No entinen ystäväni tykkäsi levitellä minun asioitani ympäri kyliä. Sitten on ollut myös eräs toinen tuttu joka jauhoi perheestämme paskaa. Minä aina puutun itse näihin asioihin kun ne menee röyhkeäksi. Silloin saatan olla erittäin ikävä ihminen :)

Voi, voi - kysy vain kuinka monta kertaa... :D Mitäs siinä, vi*uttaahaan se toisaalta, että toiset näkee vaivaa moiseen, mutta en mä sellasia hautomaan jää. Toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos... ;) Tää on pieni kylä ja noita juttujen keksijöitä riittää, että jos niistä itteensä ottas, niin hullujen huoneellahan tässä oltais oltu jo vuosikausia. :D Ei se ole mun ongelma, jos joku niitä perättömiä juttuja uskoo, vaan niiden. Siinä menee mun raja, että jos se vaikuttaa mun lapseen, muuhun perheeseen tai töihin, niin sitten mä näytän hurjan lontoni...

On. Joskus kun olin kahden lapsen yh. Mulla oli tosi vaikea ero takana, ex yritti uhkailla ja kyttäsi ulkona puskissa, oli ihan hullu. Isäni haki mut ja lapseni oven edestä joka aamu, vietiin lapset hoitoon ja isä vei mut töihin. Isä haki mut myös töistä, äiti haki lapset hoidosta.

Kohta alettiin juoruilla, että mulla on paljon mua vanhempi rakastaja.

Se juoruilu kyllä loppui heti, kun menin sille talon pahimmalle juoruakalle sanomaan että pitäisitkös ton turpasi kiinni edes joskus.

[QUOTE="vieras";28102861]ap. on provo pelle. : /[/QUOTE]

Ai millä perusteella?

Juuri olin kertomassa asiasta vähän enemmän, mutta parempi varmaan olla jos vastaukset on tätä luokkaa..

Mulla oli kuulemma lapsettomuusongelma. En pysty tulemaan raskaaksi. Siksi entinen avomieheni jätti minut.

No, mä vaihdoin suoraan sanottuna exän parempaan, elämän sellaiseksi jota halusin ja siihen hän ei mahtunut.

Ja lapsia on kolme. Saaneet alkunsa niin helposti, ettei helpommalla voisi saada. Joten...?

En koskaan korjannut asiaa. Kai se, että puoli vuotta eron jälkeen asuin jo toisen miehen kanssa & se että näitä ipanoita on siunaantunut on kertonut asioiden todellisen laidan niille, joita ehkä kiinnostaa. Mua ei silleen kauheasti kiinnostanut, nauratti vaan moinen hölmö juoru.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Mun ja exän eron syynä oli kuulemma se, että mulla oli ollu toinen mies jo pidempään. Ero on tapahtunu kesällä -05 enkä mä viäkää tiä kuka se mies muka oli. :D

Yks juoru oli se, että jos mä en istu yhdes paikallises baaris niin sitte istun toises. No tää on kaks baaria joista toises olin työkkärin kautta työharjoottelus joten totta kai mä olin siä monta kertaa viikos. Toisen baarin kohdalla piti kyllä oikeen miettiä koska olin edes siä käyny viimeks. :D

[QUOTE="saara";28102930]Ai millä perusteella?

Juuri olin kertomassa asiasta vähän enemmän, mutta parempi varmaan olla jos vastaukset on tätä luokkaa..[/QUOTE]

Olin itsekin sanomassa mutta kun itse aloitus ei kertonut yhään mitään ja näytti aivan provolta. Mitään selitystä ei missään ole ollut.

Mun ja exän eron syynä oli kuulemma se, että mulla oli ollu toinen mies jo pidempään. Ero on tapahtunu kesällä -05 enkä mä viäkää tiä kuka se mies muka oli. :D

Yks juoru oli se, että jos mä en istu yhdes paikallises baaris niin sitte istun toises. No tää on kaks baaria joista toises olin työkkärin kautta työharjoottelus joten totta kai mä olin siä monta kertaa viikos. Toisen baarin kohdalla piti kyllä oikeen miettiä koska olin edes siä käyny viimeks. :D
Kanttuvei, kunnon lärvit?

Mun entisessä työpaikassa oma esimieheni valehteli minusta, joka johti siihen, että minut otettiin jonkin näköiseen puhutteluun. Otti niin paljon aivoon epäreilu kohtelu, että otin ja hankin toisen työpaikan. Kohta vuosi aikaa ja edelleen muistan asian kirkkaasti kuin eilisen ja edelleen asiaa välillä mietin.

Jaa, no olen saanut joskus haukkuja, ja saanut kuulla myös perättömyyksiä itsestäni kerrotaneen.

Mutta miksi jakaisin niitä, vaikka perättömiä juttuja olivatkin, tänne haaskalinnuille.

Yhteistyössä