Miehen mielestä hän ei pääse koskaan omiin menoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Juu, täällä ei kirjoittele mikään Justiina joka ei päästä miestään mihinkään. Mieheni käy treeneissa 4-5krt/vko mutta kuulemma sitä ei lasketa. Näkee kyllä kavereitaan muutenkin kuin treeneissä, etten oikein tajua kuinka paljon sitten niihin omiin menoihin pitäisi päästä.

Tämä kävi taas aamulla ilmi kun mies oli lähdössä treeneihin. Mä oon siis sopinut yhden lähistöllä asuvan äidin kanssa, että meen käymään ja katson hänen lapsensa vaatteita läpi josko löytyisi omalle jotain. Samalla sitten olen menossa kauppaan. Mä lauantaina mieheltä kysyin että onko hänellä jotain tänään iltapäivällä ja selitin asian, ja sanoi että mene vaan että hän kerkiää treeneistä siihen mennessä ja voi olla sitten lapsen kanssa.

Nooh aamulla lähtiessään kysyi multa että onko se tapaaminen tasan kahdelta, kun hän olisi halunnut mennä kaveriaan tapaan kun treeneistä pääsee. Sanoin että on, ja huomautin että oon miehen kanssa asiasta jo vkoloppuna sopinut. Mies sitten alkoi valittamaan kuinka hän ei ikinä vapaapäivinään pääse omiin menoihin, ja kun huomautin että hänhän on just treeneihin menossa niin ei sitä kuulemma lasketa. Seuraavassa lauseessa kuitenkin totesi että pääsenhän mä omiin menoihin kun käyn jumpalla (2krt viikossa, useammin en käy koska sitten ei nähtäis ollenkaan miehen kanssa). Vähän ehkä ristiriitaista?

Mies on ihana ja rakastava isä ja aviomies, mutta tästä asiasta saadaan aina kinastella. Hänen mielestään mulla on aina omaa aikaa, koska oon lapsen kanssa kotona ja voin päivisin tavata kavereitani. Ei oikein ymmärrä, että mulla kulkee aina lapsi mukana ja joudun kaikki menot sovittamaan lapsen tarpeiden mukaan.

Huoh, muita jotka käyvät tätä samaa taistelua?

jos on noin innokas pässinpää, niin pitäiskö kertakaikkiaan toteuttaa piru ja pikkusormi -periaatetta. pidä huolta, että vaadit aina reilusti enemmän kuin tosiasiassa tarvitset, että saat edes puolet siitä? samalla mies tuntee saaneensa jotain periksi? Tunnen muutaman suomenhevosen, joita täytyy ratsastaa tuolla tapaa tai muuten homma menee kiikuttamisen puolelle ja pahenee vaan.

Ja niinhän se taitaa olla, että suomenhevoset on jalostettu aika samanlaisiksi kuin suomenmiehet, eihän ne muuten olisi toisiaan ymmärtäneet...

[QUOTE="vieras";28109260]et sittenhän mies voi ottaa lapset mukaan, jos katsoo sen olevan sullekin omaa aikaa. Selvitä vaan asia, on varmaan aika yleinen kädenvääntö lapsiperheissä..[/QUOTE]

Haha mies joutuis varmaan paniikkiin :D On jo ihan pulassa jos pari tuntia on pojan kaa kaksin kotona.

Siis meillä on kans vähän samaa... Mies harrastaa 3 kertaa viikossa ja kun itselle pitäis se puolen tunnin kävelylenkki yrittää per päivä saada johonkin mahtumaan, niin se menee niin, että ensin miehen menot ja akka menee jos ennättää... Mutta huom. aina kuulemma olen voinut lähteä kun huvittaa. ???? Jostain syystä kuitenkin 5 päivänä viikossa en pääse puoleksikaan tunniksi ulos. Meillä vielä ihan pieni vauva ja isompi tyttö, joten imetys tekee sen suurelta osin, että olen täysin sidottu kotiin.

Olen itse saanut sen käsityksen, että mieheni aika lasten kanssa on suurta vastuuta ja vaikeutta, mutta mulla on kuitenkin aina ollut koko päivä aikaa käydä suihkussa, tehdä kotona suursiivoukset, hoitaa kauppareissut ja vääntää ruoat ja hoitaa lapset ja... Edellinen siis mieheni suusta. Jos mieheni hoitaa lapsia, ei puhettakaan, että saisi tehtyä mitään muuta siinä sivussa. :)

Siis meillä on kans vähän samaa... Mies harrastaa 3 kertaa viikossa ja kun itselle pitäis se puolen tunnin kävelylenkki yrittää per päivä saada johonkin mahtumaan, niin se menee niin, että ensin miehen menot ja akka menee jos ennättää... Mutta huom. aina kuulemma olen voinut lähteä kun huvittaa. ???? Jostain syystä kuitenkin 5 päivänä viikossa en pääse puoleksikaan tunniksi ulos. Meillä vielä ihan pieni vauva ja isompi tyttö, joten imetys tekee sen suurelta osin, että olen täysin sidottu kotiin.

Olen itse saanut sen käsityksen, että mieheni aika lasten kanssa on suurta vastuuta ja vaikeutta, mutta mulla on kuitenkin aina ollut koko päivä aikaa käydä suihkussa, tehdä kotona suursiivoukset, hoitaa kauppareissut ja vääntää ruoat ja hoitaa lapset ja... Edellinen siis mieheni suusta. Jos mieheni hoitaa lapsia, ei puhettakaan, että saisi tehtyä mitään muuta siinä sivussa. :)

Kuulostaa niin tutulta! Mä oon äitiysLOMALLA joten tottakai kaikki on mun vastuulla. Mua ärsyttää se, että mä joustan menoistani (en käy useammin jumpassa vaikka haluaisin) mutta mies pitää kyllä omista menoistaan kiinni.

Jaahas, kello on kohta 2 eikä miestä näy. Täytyy näemmä toi lapsi ottaa mukaan... Kiva kiva.

Yhteistyössä