Kun läskit inhottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katzi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katzi"

Vieras
ja ällöttää kuten tälläkin palstalla saa hyvin usein lukea, niin koskeeko se vain ylipainoisia naisia vai inhottavatko lihavat miehet yhtä lailla? Kohdistan tämän kysymyksen niille joita lihavat ihmiset inhottavat.

Kyllähän se niin tahtoo mennä, että jos ite pidät itsesi hyvässä kunnossa odottaa sitä myös kumppaniltaan, ainakin monesti näin on. Kun on hoikka, läskit saattavat ällöttää toisessa. Valitettavasti.

Itse olen ylipainoinen, läskejä ollut vaihtelevasti enemmän ja vähemmän vuosien mittaan, yleensä enemmän. normaalipainoinen mieheni on kumminkin minua aina halunnut..koostani huolimatta. Kutsuttakoon sitä rakkaudeksi?

Kyllä myös läskit miehet inhottaa tai äklöttää oikeestaan. Pieni pulleus tai tanakkuus ei haittaa, mut jos on semmosta irrallista, hyllyvää, kylmänhikistä läskiä niin hyi helvata. Ei ainakaan mun sänkyyn!

Minusta lihavuus on välinpitämättömyyttä omasta terveydestä. Se siinä puistattaa, eipä juuri muu haittaa. Jos on sairas ja sen vuoksi lihava niin sillehän ei mahda mitään.

Liha on poismenevää mutta läski ikuista.

Ei normi lihavuus mutta sellainen jossa polvet pettävät niin että jalat ovat notkahtaneet ja muutenkin liikkuminen näyttää kovin vaivalloiselta niin kyllä, yök. Myös miehissä siis.

Olisi silti kiva kertaalleen koeajaa tosi lihavaa naista.

Liha on poismenevää mutta läski ikuista.

Ei normi lihavuus mutta sellainen jossa polvet pettävät niin että jalat ovat notkahtaneet ja muutenkin liikkuminen näyttää kovin vaivalloiselta niin kyllä, yök. Myös miehissä siis.

Olisi silti kiva kertaalleen koeajaa tosi lihavaa naista.

Ei kannata. Et menetä mitään. Saat vaan morkkiksen. Sitäpaitsi läskeille ei saisi antaa, niin ne alkaisivat laihduttaa.

Ei mua ainakaan inhota, ihmisiä nekin on ja on heilläkin tunteet. Ei mulla ole tarvetta lähteä kettään haukkumaan ja mollaamaan.

Minä ja mies ollaan molemmat hoikkia ja meillä kummallakin on lihavia ystävinä, ovat meille nämä ihmiset hyvin tärkeitä. Opetan myös tyttäreni siihen, että muita kunnioitetaan. Mitä ihminen hyötyy siitä, että inhoaa, tuntee yökötystä ja haukkuu muita, jotka sattuu olee erilaisia? Eikö ne teijän mielestä ansaitse kunnioitusta/arvoa ollenkaan? Mä en ainakaan halua mun lähelleni, tollasia edellä mainitun kaltasia ihmisiä.

Ei mua ainakaan inhota, ihmisiä nekin on ja on heilläkin tunteet. Ei mulla ole tarvetta lähteä kettään haukkumaan ja mollaamaan.

Minä ja mies ollaan molemmat hoikkia ja meillä kummallakin on lihavia ystävinä, ovat meille nämä ihmiset hyvin tärkeitä. Opetan myös tyttäreni siihen, että muita kunnioitetaan. Mitä ihminen hyötyy siitä, että inhoaa, tuntee yökötystä ja haukkuu muita, jotka sattuu olee erilaisia? Eikö ne teijän mielestä ansaitse kunnioitusta/arvoa ollenkaan? Mä en ainakaan halua mun lähelleni, tollasia edellä mainitun kaltasia ihmisiä.

Kyse painokeskustelussa on vain ja ainoastaan seksuaalisessa haluttavuudessa.

Yhteistyössä