Harrastin seksiä kummini kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua98
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua98

Vieras
Olen 14-vuotias tyttö ja harrastin pahasti päihtyneenä seksiä 26 vuotiaan kummini kanssa. Ehkäisyä ei ollut, kuukautiset alkoivat minulla kaksi vuotta sitten. Yhdynnästä on nyt neljä päivää. Minulla ei ole rahaa raskaustestiin enkä voi keskustella tästä asiasta kummini kanssa. Myöskään kukaan ystävistäni ei osaa neuvoa minua. En voisi kuvitella elämää lapsen kanssa tai ylipäätänsä sitä että olisin 14-vuotiaana raskaana. Mitä teen?

Ei ole virallisesti kummini, äitini on kuitenkin kutsunut häntä kummikseni syntymästäni asti. En ole puhunut asiasta kellekään ja kaipaan apua, yrittäkää ymmärtää. En tiedä mitä tehdä.

En voi äidinkielentaidoilleni mitään, ja kirjoitan kirjakielellä koska en halua olla tunnistettavissa murteeni takia. Tarvitsen apua mutta kukaan ei näytä uskovan.

[QUOTE="vieras";28145254]Ihmeen hyvin ap kirjoittaa 14-vuotiaaksi.[/QUOTE]

Tätä ihmettelen. En tiedä minkälaisia 14-vuotiaita tunnette, mutta itse kirjoitin tuolloin erittäin hyvin. 15-vuotiaana kirjoitin jopa (pyynnöstä) artikkelin lehteen ja sain paikallislehdeltä stipendin äidinkielestä. Äidinkieli on aina ollut kympin tasoa ja saan jatkuvasti korjailla muiden kielioppivirheitä, kuten tein silloinkin.

Ehkä teillä sitten on sen verran vajaaälyisiä lapsia, etteivät osaa edes kirjoittaa vielä 14-vuotiaina.

Viimeksi muokattu:
Auttaakohan tuohon enää edes jälkiehkäisypilleri... terveyskeskukseen vaan lääkärille kysymään neuvoa. Ne eivät saa ilmoittaa vanhemmille mitään, jos sitä pelkäät.

[QUOTE="vieras";28145254]Ihmeen hyvin ap kirjoittaa 14-vuotiaaksi.[/QUOTE]

Miten 14-vuotiaan pitäisi kirjoittaa? Kyllä siinä iässä pitäisi osata kirjoittaa melko aikuismaisesti.

Ap:lle jos tämä on totta, kyseessä on rikos (sinä olet alle 16 ja mies reilusti yli), vaikka olisitkin ollut halukas. Koska sinulla on viimeksi alkaneet kuukautiset ja kuinka pitkä väli kuukautisten välillä on (näillä tiedoilla voi miettiä raskauden todennäköisyyttä). Raskaustesti kannattaa tehdä 2-3 viikkoa seksin jälkeen, ja uudestaan viikon päästä edellisestä, jos kuukautiset ovat myöhässä. Raskaustestejä saa isoista ruokakaupoist hinta on noin 3e/2kappaletta.

[QUOTE="mie vaan";28145314]Miten 14-vuotiaan pitäisi kirjoittaa? Kyllä siinä iässä pitäisi osata kirjoittaa melko aikuismaisesti.

[/QUOTE]

Pitää osata kirjoittaa aikuismaisesti mutta ei käyttäytyä aikuismaisen vastuullisesti..

Kouluterkkarille, tai teveyskeskukseen ota joku kaveri vaikka mukaan tueksi. Saat apua, ja jutella asiasta. Ja 26v on kyllä vastuussa tapahtuneesta, jos näin on käynyt. Humalassa tai ei, ei ole syy siihen että aikuisen harkinta pettää noin pahasti.

Yhteistyössä