mitä mieltä tarjoiluista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuttisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammuttisi

Jäsen
05.08.2012
446
1
16
oon tässä suunnitellut tulevia 3v bileitä ja tämmöistä menua olin ajatellut:

juustokakku
itse tehty iso kääretorttu (vrt. pieni täytekakku)
Itse tehtyjä keksejä
muffineja (pitäiskö näiden olla suolaisia? esim jauhelihasta?)
karkkia
sipsiä ehkä kahta erilaista
maissinaksuja pienimmille

syöjiä suunnilleen 25, joista 6 lapsia iältään 1-5v.

Meillä ainakin menee tosi huonosti makeat leivonnaiset synttäreillä ja aikuisemmat nauttii suolaisemmasta. Eli esim. piirakoita, meillä on ollut esim. kasvispiirakoita, kala tai lihaa. Tai yksi todella suosittu on perinteinen voileipäkakku jonka tosin teen porosta.
Toinen mikä noille pikkusille maistuu ainakin meillä on tuohon sipsin viereen on just viipaloitu kurkku, viinirypäle, porkkanaviipaleet. Ja dippiä.

meidän suvussa ollaan enemmän makean perään, joten ajattelin et suolaiset muffinit ja sipsit riittää..? ja varmasti kasvaa laardimammutteja jos jos päivä noin syö, onneksi tuo on vaan yhden päivän menu. :)

Sari vaan, mutta meillä ei ikinä tarjottu, eikä tarjota, karkkia, sipsiä tai naksuja. Ei vaan uponnut. Meillä on ekana suolasta, jonka jälkeen makea kakku. Kaikki naposteltava oli hedelmiä, vihanneksia ja juureksia tikkuina. Kivoja dibbikastikkeita oheen.

[QUOTE="Mammutti";28168972]Ihan kiva menu, jolla kasvaa lisää laardimammutteja.[/QUOTE]

Niin kun tuollaisia toki syödäänkin joka viikko kaksin käsin. :headwall: Mahtaa teillä joillakin olla kuivat juhlat aina kun silloinkin pitää nipottaa syömisestä...

Aloittajan tarjoiluehdotus on todella yli-imelä, eli noista kannattaa karsia rutkasti ja miettiä suolaista tarjoilua . Useimmat aikuiset syövät suolaista palaa mieluummin kuin noita kakkuja ja karkkeja. Lapsia on kuitenkin vain 6 tulossa.

Uusimmat

Yhteistyössä