Pikku flirttiä vai meneekö liian pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Työpaikoilla pikku flirtti on aika yleistä ja mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Suurin osa meidän duunipaikalla olevista työntekijöistä on ainakin parisuhteessa ja flirttailua on havaittavissa enemmän tai vähemmän. Mimmosta flirttiä pidätte ihan ok:na ja koska menee liian pitkälle. Luuletteko, että teidän miehenne flirttailee töissä - entäs sinä itse.

Joku varmaan ajattelee flirtiksi pienen hymyilyn, jollekkin sitä on kaksimieliset jutut. Toki noita (varattujenkin) työpaikkaromanssejakin on tullut todistettua, mutta se on sitten eri asia. Entäs häiritseekö sua muiden keskinäinen flirttailu duunissa? Voiko se mennä niin pitkälle, että häiritsee itse työntekoa?

[QUOTE="vieras";28194656]Flirtti on ok, kun molemmat tietävät, että se on vain harmitonta hauskaa, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa sen pidemmälle. Näin siis parisuhteissa olevilla.[/QUOTE]

No mutta kuinkahan usein ainakin toinen osapuoli olisi valmis menemään pidemmälle? Ja ainahan se ei ole tiedostettua. Kyllä sen ainakin on huomannut, että paljon keskenään flirttailevat aika usein menevät pidemmälle siellä firman pikkujouluissa tai muissa yhteyksissä.

No täällä ei flirttaile niin näkyvästi kukaan. Joskus tulee iskettyä silmää itsekin jos heittää jonkun hyvän naljailujutun tms. Samaa tekee jo eläköitynyt pomo kun innostuu selittämään jotain.

Ihan normia ja vaaratonta. Voisin kuvitella että mieheni toimii ehkä samoin töissään.

Meillä duunissa on varsinainen flirttipari... itseä se kyllä ärsyttää, ei voi mitään. Molemmat on naimisissa, mutta jotenkin tuntuu, että toi ei jää tohon. Vai mitä te ootte mieltä tämmösestä:

Nainen tulee sanomaan Joulun alla, että "hei tuuppa kohta yläkertaan, mä jaan siellä piparia..." Niin siis kyseinen nainen oli tuonut piparkakkuja töihin, mutta kylläpä oli taas niin hauskaa. Ja aina se kertoo kanssa tuon miehen läsnäollessa kaiken maailman sheivauksista ja sitten ukko sanoo, että "äläs kerro lisää, alkaa kuumottaa liikaa... hah hah hah." Tai että "Mulla on selkä jäykkänä jo valmiiksi ja kohta joku muukin... hah hah hah."

Sinällään Pikkujouluissa ei tapahtunut mitään, koska toi mies oli siellä vain hetken aikaa. Oli lupautunut vain käväistä. Mutta ehti ne sielläkin hauskuutella että "hyvä että pitää mennä, ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuis siellä takahuoneessa taas... hah hah..."

Nojoo. Kai mä oon tosikko ja katkera ja kateellinen, mutta pahalta tuntuis jos oma mies tommosia jonkun hempukan kanssa juttelis päivät pitkät.

Meillä duunissa on varsinainen flirttipari... itseä se kyllä ärsyttää, ei voi mitään. Molemmat on naimisissa, mutta jotenkin tuntuu, että toi ei jää tohon. Vai mitä te ootte mieltä tämmösestä:

Nainen tulee sanomaan Joulun alla, että "hei tuuppa kohta yläkertaan, mä jaan siellä piparia..." Niin siis kyseinen nainen oli tuonut piparkakkuja töihin, mutta kylläpä oli taas niin hauskaa. Ja aina se kertoo kanssa tuon miehen läsnäollessa kaiken maailman sheivauksista ja sitten ukko sanoo, että "äläs kerro lisää, alkaa kuumottaa liikaa... hah hah hah." Tai että "Mulla on selkä jäykkänä jo valmiiksi ja kohta joku muukin... hah hah hah."

Sinällään Pikkujouluissa ei tapahtunut mitään, koska toi mies oli siellä vain hetken aikaa. Oli lupautunut vain käväistä. Mutta ehti ne sielläkin hauskuutella että "hyvä että pitää mennä, ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuis siellä takahuoneessa taas... hah hah..."

Nojoo. Kai mä oon tosikko ja katkera ja kateellinen, mutta pahalta tuntuis jos oma mies tommosia jonkun hempukan kanssa juttelis päivät pitkät.

Juuri sinun kaltaisten kyylien takia niitä juttuja kovaan ääneen heitetään ja toisissa kiinni kiehnätään, että sais juorut kunnolla kiertämään.

minusta flirttailu ei ole kovin aikuismaista, en itse harrasta moista,enkä näe syytä miksi pitäisi moista harrastaa. enkä haluaisi miehenikään sellaista harrastavan!

Tuollaiset mauttomuudet ei kuulu työpaikalle tai muiden seurassa heitettäväksi ollenkaan. *oks* Nuo voisi hoitaa kahden kesken.

[QUOTE="vieras";28194729]Juuri sinun kaltaisten kyylien takia niitä juttuja kovaan ääneen heitetään ja toisissa kiinni kiehnätään, että sais juorut kunnolla kiertämään.[/QUOTE]

No kenties sitten niin, mutta ei tässä mistään kyyläämisestä ole kiinni kun kyseinen nainen on avokonttorissa viereisessä pöydässä. Ja aika usein tää mies täällä vierailee, oli sitten asiaa tai ei. Minä en todellakaan kyylää, eikä mua edes kiinnostaisi vaikka kyseinen kaksikko harrastaisi niitä takahuonetouhuja. Kunhan en paikalla osuisi. Mieluiten olisin ihan täysin tietämätön koko jutuista.

Ehkä se liittyy sitten siihenkin kun tämän kyseisen naisen pitää näitä omia intiimejä juttuja levitellä muutenkin. Sinällään hauskaa, että aika usein kertoo (pyytämättä) mieheensä ja itseensä liittyviä seksijuttuja. Mutta kun tää duunipaikan ukko on lähimaastossa, niin pudotetaan ne miesjutut pois täysin.

"Onks sulla taskussa 20-senttistä", "no ei ihan oo ja 17-senttinen ei tohon automaattiin toimikkaan" (limska-automaatilla), "No ehkä se johonkin toiseen reikään toimiski, hihii...", "Juu, ku vaan on tarpeeksi kuuma kone..." jne jne...

[QUOTE="vieras";28194751]Tuollaiset mauttomuudet ei kuulu työpaikalle tai muiden seurassa heitettäväksi ollenkaan. *oks* Nuo voisi hoitaa kahden kesken.[/QUOTE]

Mä kyllä tykkään kiusoitella miehiä, mutta pitää osata lukea ihmisiä. Jotkut miehet menee ihan sekaisin pienestäkin ja kuvitelevat, että pikku tuhmailut on lupaus seksistä. Ja musta tuntuu, että aika iso osa miehistä alkaa kovin helposti kuvittelemaan vaikka mitä. Että kannattaa olla tarkkana jos ei itse halua edetä pidemmälle ;)

Mä kyllä tykkään kiusoitella miehiä, mutta pitää osata lukea ihmisiä. Jotkut miehet menee ihan sekaisin pienestäkin ja kuvitelevat, että pikku tuhmailut on lupaus seksistä. Ja musta tuntuu, että aika iso osa miehistä alkaa kovin helposti kuvittelemaan vaikka mitä. Että kannattaa olla tarkkana jos ei itse halua edetä pidemmälle ;)

Kiusottee ihan rauhassa, ei tässä siitä ollut kyse. Vaan siitä, että tee se niin, ettei ulkopuolisten tarvitse kuunnella noin ällöttävää läppää.

Mun mielestä flirttailijat ovat vähän säälittäviä, huonoitsetuntoisia. Jos flirttiin vastaisi aina rehellisesti "vittuuks rumilus kyyläät" niin ehkä se pudottaisi porukoita maahan.

Yhteistyössä