Auttakaa! Minulle sopivaa dieettiä etsin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läläläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läläläski

Vieras
Olen 153 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 45 kg. Olen todella huono syömään, en syö läheskään jokapäivä. Kuon kahvia monta kuppia päivässä ja saatan iltasella syödä pari riisikakkua jonka päällä on oivariinia. Mieheni pakottaa minut joskus syömään lämmintä ruokaa. Mikä olisi minulle hyvä dieetti? Tiedän että laihduttajan tarvitsee syödä usein ja säännööllisesti, mutta mitä? Ja niin että kilot karisisivat. 5 kg olisi tavoitteenani saada pois.

Se oivariini pois ehdottomasti ja sen tilalle tuorekurkkusiivu.
Lämpimästä ateriasta jos mies vouhkaa ni vedenkeittimellä lautaselle kaksi desiä kuumaa vettä, siihen ruokalusikallinen tomaattimurskaa niin siinä on lämmin ateria.
Ei tule kovin kalliiksi ja kilot karisee. Onnea matkaan!

[QUOTE="akka";28199790]Se oivariini pois ehdottomasti ja sen tilalle tuorekurkkusiivu.
Lämpimästä ateriasta jos mies vouhkaa ni vedenkeittimellä lautaselle kaksi desiä kuumaa vettä, siihen ruokalusikallinen tomaattimurskaa niin siinä on lämmin ateria.
Ei tule kovin kalliiksi ja kilot karisee. Onnea matkaan![/QUOTE]

Tomaattimurskaa? Yäkh. Saako sitä maustaa mitenkään? Siis sitä pyreetä eli tiiviimpää tavaraa vai sitä "löysempää" murskaa? Syökö tuollaisen aterian sitten kerran päivässä? Vai kerran viikossa? Vai mitenkä.. En ole koskaan ennen ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut laihduttamista. Nyt on jo korkea aika!!!

Yhteistyössä