Jos äidillä on nauhoite,jossa isä kertoo kuljettaneensa lapsia humalassa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28207401]Kiitos,mutta sivistämättömyytesi ja ylimielisyytesi paistaa läpi. Taitaa olla oma elämä hieman negatiivista,kun pitää tulla mamma palstalle "opettamaan" ihmisiä. -aloittaja[/QUOTE]
Eihän oppiminen koskaan ole myöhäistä.

[QUOTE="sada";28207403]Oikeudessa ei päde, kun salaa nauhoitettu[/QUOTE]

Onko se aina "salanauhoitus", jos toinen haluaa kiistää tiennennsä nauhoituksista vaikka se olisi hänelle kerrottukin? Pitääkö nauhalta käydä ilmi, että toiselle osapuolelle sanotaan, että keskustelu nauhoitetaan?

[QUOTE="vieras";28207440]Tekstiä voi joskus vähän "värittää". Tajuutsä?[/QUOTE]

niin ja sit tartut minun : enään kun se onkin enää...joops! antaa olla olet joku hemmetin nipoliisa?! tajuutsä...

[QUOTE="sada";28207403]Oikeudessa ei päde, kun salaa nauhoitettu[/QUOTE]

Ei asuta jenkeissä. Sellaisessa tilanteeessa jossa on itse mukana saa nauhoittaa. Sellaisessa jossa ei ole, nauhoittaminen on kiellettyä. Tosin Suomen lain mukaan sellaistakin nauhoitusta voidan käyttää oikeudessa toisteena, jos oikeus niin päättää. Mitään automaattista jenkkityylistä todisteiden hylkäämiskäytäntöä EI OLE.

Ei asuta jenkeissä. Sellaisessa tilanteeessa jossa on itse mukana saa nauhoittaa. Sellaisessa jossa ei ole, nauhoittaminen on kiellettyä. Tosin Suomen lain mukaan sellaistakin nauhoitusta voidan käyttää oikeudessa toisteena, jos oikeus niin päättää. Mitään automaattista jenkkityylistä todisteiden hylkäämiskäytäntöä EI OLE.

Kiitos sinulle ja Datalle (muillekkin asiallisille vastauksille) eli olin itse aiemmin puheissani ystävälle väärässä,huomenna korjaan asian.

[QUOTE="vieras";28207449]niin ja sit tartut minun : enään kun se onkin enää...joops! antaa olla olet joku hemmetin nipoliisa?! tajuutsä...[/QUOTE]

Nyt kakarat riita poikki ja suu kiinni!! Olette kaikki tolloja, jotka lähdette mukaan tuohon provoiluun! Asia olisi jäänyt siihen, kun kukaan ei olisi huomioinut koko nipotuskommenttia... Ja vielä väittävät itseään aikuisiksi, vaikka käyttätyvät, kuin pahaiset kakarat... Huhhheijaa...

[QUOTE="vieras";28207525]Nyt kakarat riita poikki ja suu kiinni!! Olette kaikki tolloja, jotka lähdette mukaan tuohon provoiluun! Asia olisi jäänyt siihen, kun kukaan ei olisi huomioinut koko nipotuskommenttia... Ja vielä väittävät itseään aikuisiksi, vaikka käyttätyvät, kuin pahaiset kakarat... Huhhheijaa...[/QUOTE]

jos on aikaa niin voihan sitä napauttaa leikkimielisesti takaisin :) edelleen ei tämä ole niin vakavaa,itse alotusaihe on,muttei tämä!

Yhteistyössä