S
saa haukkua
Vieras
...miten siitä selvitään, vai selvitäänkö? Musta tuntuu että mä olen totaalisen umpikujassa kaikin puolin. Perustin vuosisitten oman yrityksen, jolla aluksi menikin ihan hyvin, mutta sitten tuli pikku vastoinkäyminen jossa maahantuoja oli saanut erän valmistusvirheisiä tuotteita, jotka mä sitten ehdin jo asiakkaille asentaa. Valitusten määrä räjähti käsiin, ihmiset eivät suostuneet uskomaan ettei ole musta johtuva virhe, ja lopulta jouduin maksamaan korjaukset omasta pussistani. Maahantuoja vitkuttelee korvaamisissa edelleen, ja mulla on jo pahasti maksuja rästissä. Vuokra ollaan kyllä saatu koko ajan maksettua, mutta mulla on mm. 2kk:n liiketilan vuokra, lapsen päivähoitomaksut, useampien satojen sähkölaskut, autovakuutukset jne rästissä. Maksamattomia laskuja on pelkästään n. 10 000,maksuaikaa alle kuukausi. Mulla ei itselläni ole luottotietoja, ja miehelläkin vika merkintä poistuu vasta loppuvuodesta, lainaa emme siis saa.
Ikään kuin tuo ei jo riittäis, mä olen tyrinyt lisäksi tosi pahasti. Tiedän tämän olevan selittelyä, mutta tuon maahantuojan aiheuttaman ongelman aikana mun mies syyllisti, haukkui ja painosti mua monin tavoin siitä että yrityksen tuottavuus romahti lähes nollaan. Normaalipuolisohan ois tukenut ja auttanut pulaan joutunutta, mutta mun miehen stressi purkautui tuossa tilanteessa syyttämällä mua, ja siitä syystä mä lopulta ajauduin kännipäissäni vieraan miehen sänkyyn.
viikko sitten havahduin siihen että mulla on viimeksi ollut menkat vuoden alussa. Jotenkin vaan tän stressin aikana en oo ees huomannut niiden puuttumista. Tein sitten raskaustestin ja raskaanahan sitä ollaan. :'( kävin perjantaina lääkärissä, ja huomenna menen ultrattavaksi jotta voin selvittää miten pitkällä raskaus on, ja onko abortti enää mahdollista. Muuta mahdollisuutta mulla ei näet ole, mieheni kanssa käytämme kondomia, tuosta yhdenillan jutusta en ole ollenkaan varma.
95% todennäköisyydellä lapsi on siis vieraan miehen, enkä voisi tehdä miehelleni sitä että synnyttäisin lapsen ja salaisin toisen isän mahdollisuuden kokonaan. Jos raskaus on liian pitkällä, joudun ottamaanmiehestäni eron ja alkamaan nykyisen ja tulevan lapsen yh:ksi, enkä usko että pystyn siihen henkisesti saati sitten taloudellisesti.
Musta tuntuu että olen umpikujassa. Haluaisin painaa peruutusnappia, mutta se ei tietenkään ole mahdollista. Rahaa on tilillä nolla, seuraavaksi menee asunto alta, odotan vieraan miehen lasta jota en ehkä enää saa abortoitua, yritys menee pian konkurssiin ja masennus hiipii niskan päälle, paniikkikohtaukset ovat jo palanneet. Oon niin yksin pimeässä etten enää nää muuta vaihtoehtoa kuin tappaa itseni. En haluaisi tehdä sitä lapsemme takia, kuinka hän muuten pärjää ilman äitiään, mutta en näeenää muutakaan ratkaisua.
Ikään kuin tuo ei jo riittäis, mä olen tyrinyt lisäksi tosi pahasti. Tiedän tämän olevan selittelyä, mutta tuon maahantuojan aiheuttaman ongelman aikana mun mies syyllisti, haukkui ja painosti mua monin tavoin siitä että yrityksen tuottavuus romahti lähes nollaan. Normaalipuolisohan ois tukenut ja auttanut pulaan joutunutta, mutta mun miehen stressi purkautui tuossa tilanteessa syyttämällä mua, ja siitä syystä mä lopulta ajauduin kännipäissäni vieraan miehen sänkyyn.
Musta tuntuu että olen umpikujassa. Haluaisin painaa peruutusnappia, mutta se ei tietenkään ole mahdollista. Rahaa on tilillä nolla, seuraavaksi menee asunto alta, odotan vieraan miehen lasta jota en ehkä enää saa abortoitua, yritys menee pian konkurssiin ja masennus hiipii niskan päälle, paniikkikohtaukset ovat jo palanneet. Oon niin yksin pimeässä etten enää nää muuta vaihtoehtoa kuin tappaa itseni. En haluaisi tehdä sitä lapsemme takia, kuinka hän muuten pärjää ilman äitiään, mutta en näeenää muutakaan ratkaisua.