Miksi te naiset olette niin ilkeitä teistä kiinnostuneille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miespolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miespolo

Vieras
Olen hämmentynyt kun kirjoitin eräälle naisihmiselle ja kerroin varovasti kiinnostuksestani. En saanut koskaan mitään vastausta ja sitten kerran hänet nähdessään kysyin, että oliko hän saanut kirjeeni. Vastauksena tuli jotain ala-arvoista v-tuilua. Ilmeisesti hän koki hyvin negatiivisena asiana kiinnostukseni häntä kohtaan. Ja minä en todellakaan lähettänyt mitään pippelin kuvia vaan todellakin asiallisesti kirjoitin. Miksi ei voi sanoa ystävällisesti, että ei kiinnosta? Miksi olette niin ilkeitä?

samaa voi kysyä miehiltä, jotka lemppaavat naisen vain katkaisemalla kaiken yhteydenpidon. että miksi olette niin vässyköitä, ettei voi päin naamaa sanoa, ettei kiinnosta?

älä yleistä. paska akka.

Eiköhän ne syyt edelleenkin vaihtele :D.

En minäkään ymmärrä läheskään kaikkien ihmisten ilkeilyjä. Osa on varmaan sadisteja, osa kärsii huonosta itsetunnosta, joku ehkä tarkoittamattaankin töksäyttelee rumasti. Tiedä häntä.

Jos pakeista on kyse, niin uskoisin, että jotkut naiset saattavat olla turhankin tiukkoja jos heillä on aikaisemmin kokemusta sellaisista riippuvista miehistä, jotka eivät ymmärrä enemmän ja vähemmän suoria vihjeitä siitä, ettei kiinnosta, eikä oikein vielä sittenkään kun vääntää rautalangasta. Sinun tapauksesi ei kuitenkaan vaikuta ihan reilulta, koska naisen olisi toki pitänyt vastata ensin viestiin, että "pahoittelen, mutta ei kiinnosta".

Jos minulta kysytään, naiset ovat politisoineet liikaa hyviä arvoja ja toimintatapoja ihmissuhteissa kuten kunnioitus ja vilpittömyys. Naiset esim. pelkäävät, että toisen ihmisen ja etenkin miehen kunnioitus on naisen heikkoutta tai heikkoudelle altistumista ja että vilpitön ja tunteista kertova mies vaan esittää päästäkseen hyväksikäyttämään naista. Tällaisella mindsetillä maailma on uhkaava, kyyninen paikka.

Kolmantena on, että naisten valtakeskeinen tapa tarkastella yhteiskuntaa ja miehiä puskee läpi asennoitumisen suhteisiin ennen kaikkea itsekkäinä vallan välineinä. Nainen siis saa ja kokee oikeudekseen saada nautintoa siitä kun mies on hänen "armoillaan" ja "pauloissaan".

Nää on tällaisia isoja negatiivisia juttuja suomalaisten naisten kanssa turhan usein.

Olen hämmentynyt kun kirjoitin eräälle naisihmiselle ja kerroin varovasti kiinnostuksestani. En saanut koskaan mitään vastausta ja sitten kerran hänet nähdessään kysyin, että oliko hän saanut kirjeeni. Vastauksena tuli jotain ala-arvoista v-tuilua. Ilmeisesti hän koki hyvin negatiivisena asiana kiinnostukseni häntä kohtaan. Ja minä en todellakaan lähettänyt mitään pippelin kuvia vaan todellakin asiallisesti kirjoitin. Miksi ei voi sanoa ystävällisesti, että ei kiinnosta? Miksi olette niin ilkeitä?

mutta sinua arvostaa vaikka alle 30 vee...

No kyllä on vähän omituista kirjoitella naiselle ihastuksestaan. Et kai ihan kirjettä lähettänyt? Itse olisin vaan ahdistunut tollaisesta vedosta. Ei kyllä tulisi mieleenkään alkaa mihinkään miehen kanssa, joka ei voi puhua asiasta kasvokkain. Epäilen, ettet ole naisen kovin hyvä tuttava ja osasit odottaa torjumista. Kuulostat mieheltä, jolla on sosiaalisia ongelmia. Nyt se nainen varmaan pelkää, että alat stalkkeriksi.

[QUOTE="mies";28215373]Jos minulta kysytään, naiset ovat politisoineet liikaa hyviä arvoja ja toimintatapoja ihmissuhteissa kuten kunnioitus ja vilpittömyys. Naiset esim. pelkäävät, että toisen ihmisen ja etenkin miehen kunnioitus on naisen heikkoutta tai heikkoudelle altistumista ja että vilpitön ja tunteista kertova mies vaan esittää päästäkseen hyväksikäyttämään naista. Tällaisella mindsetillä maailma on uhkaava, kyyninen paikka.

Kolmantena on, että naisten valtakeskeinen tapa tarkastella yhteiskuntaa ja miehiä puskee läpi asennoitumisen suhteisiin ennen kaikkea itsekkäinä vallan välineinä. Nainen siis saa ja kokee oikeudekseen saada nautintoa siitä kun mies on hänen "armoillaan" ja "pauloissaan".

Nää on tällaisia isoja negatiivisia juttuja suomalaisten naisten kanssa turhan usein.[/QUOTE]

smiley-face-yawning.gif

No joissain tilanteissa toisen kiinnostus voi tuntua stressaavalta, jos ei ole itse yhtään kiinnostunut. Kaiken keskellä pitäisi vielä torjua jotenkin kivasti. Tunne voi sitten purkautua ulos vähän vähemmän järkevästi ja ei-kivasti.

Ja toiseksi, oletko miettinyt miten paljon tuossa vittuilussa oli omaa tulkintaasi? Torjunta ei tunnu koskaan kivalta, ja varsinkin jos nainen yllättäen joutui perustelemaan, miksi ei vastannut, niin vastaus ei välttämättä ole torjutuksi tulevalle suloisinta kuunneltavaa...

kyl minusta käytöstavat pitää olla takaraivossa.. olisi voinut vaikka sanoa kysyessäsi, että ei kiinnosta, sorry, eikä mitään vittuilua.. toisaalta, olen joutunut joskus antamaan pakit ei-kiinnostaville miehille, ja vaikka sen tekisi ystävällisesti, niin se ymmärretään haukkumisena..

mut hei, kyl kohteliaitaki naisia on olemassa.. tsemppiä

No kyllä on vähän omituista kirjoitella naiselle ihastuksestaan. Et kai ihan kirjettä lähettänyt? Itse olisin vaan ahdistunut tollaisesta vedosta. Ei kyllä tulisi mieleenkään alkaa mihinkään miehen kanssa, joka ei voi puhua asiasta kasvokkain. Epäilen, ettet ole naisen kovin hyvä tuttava ja osasit odottaa torjumista. Kuulostat mieheltä, jolla on sosiaalisia ongelmia. Nyt se nainen varmaan pelkää, että alat stalkkeriksi.

Juuri näin. Uhkaavaa ja ahdistavaa. Maailma on vaan paha paikka kun on suomalainen nainen.

No mä saatan joskus esim. baarissa sanoa töksäyttää aika tylystikin miehille, että ei kiinnosta ja kipitäpä muualle siitä. Tämä ihan siksi, että saan aika paljon huomiota miehiltä, enkä läheskään kaikista ole kiinnostunut tai jaksa aina kuunnella turhanpäiväisiä jorinoita vaan viettää kavereiden kanssa hauskaa ja olla rauhassa. Joskus vaan joutuu olemaan vähän tyly ja sanomaan suoraan, että varmasti menee perille.

[QUOTE="mies";28215411]Juuri näin. Uhkaavaa ja ahdistavaa. Maailma on vaan paha paikka kun on suomalainen nainen.[/QUOTE]

Kun on pari kertaa henkilökohtaisesti joutunut kuukausien stalkkauksen kohteeksi sosiaalisesti rajoittuneiden miesten osalta, niin ei paljon naurata. Toisella heistä kun oli hauska tapa kantaa hihoissaan ja lahkeissaan veitsiä (liittyen hänen huumeiden käyttöön ei minuun).

[QUOTE="mies";28215432]Koitas yrittää saada mut lopettaan ;) Taitaa kalikat kalahtaa... :D[/QUOTE]
Kyllä, niinkuin kaikki muutkin kuluneet sanonnat. Tuo oli ihan rehellinen pyyntö, mutta koska olet niin suomalaiseen naiseen kohdistuvan vihasi sokaisema, niin et edes kykene näkemään asioita värittymättöminä.

Ihan vapaasti voit jatkaa tätä muiden ketjujen kaappamista samoilla tyhjänpäiväisillä, naisia yleistävillä, leimaavilla ja mollaavilla jaaritteluillasi. Pieni osa minua vain toivoo, että tällekin palstalle olisi joku implementoinut ignore-toiminnon, niin ei tarvisi manuaalisesti skrollailla ohi puolta joka ikisestä naisia koskevasta keskustelusta.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Nilla";28215396]Torjunta ei tunnu koskaan kivalta, ja varsinkin jos nainen yllättäen joutui perustelemaan, miksi ei vastannut, niin vastaus ei välttämättä ole torjutuksi tulevalle suloisinta kuunneltavaa...[/QUOTE]

Toi on aivan väärä asenne. Torjuessaankin pitää antaa kunnioitusta ja arvostusta toisen kiinnostukselle ja osata esittää asia kunnioittavasti. Älähtäminen voisi tulla kyseeseen lähinnä silloin kun joku tarraa sua perseestä. Kaikissa muissa tilanteissa sellainen on vaan paskaa käytöstä.

Kyllä, niinkuin kaikki muutkin kuluneet sanonnat. Tuo oli ihan rehellinen pyyntö, mutta koska olet niin suomalaiseen naiseen kohdistuvan vihasi sokaisema, niin et edes kykene näkemään asioita värittymättöminä.

Ihan vapaasti voit jatkaa tätä muiden ketjujen kaappamista samalla tyhjänpäiväisillä, naisia yleistävillä, leimaavilla ja mollaavilla jaaritteluillasi. Pieni osa minua vain toivoo, että tällekin palstalle olisi joku implementoinut ignore-toiminnon, niin ei tarvisi manuaalisesti skrollailla ohi puolta joka ikisestä naisia koskevasta keskustelusta.

Haha, olet selvästi niin närkästynyt ;) Et silti ole koskaan todennut mitään, mikä saisi minut muuttamaan kantojani.

[QUOTE="mies";28215458]Toi on aivan väärä asenne. Torjuessaankin pitää antaa kunnioitusta ja arvostusta toisen kiinnostukselle ja osata esittää asia kunnioittavasti. Älähtäminen voisi tulla kyseeseen lähinnä silloin kun joku tarraa sua perseestä. Kaikissa muissa tilanteissa sellainen on vaan paskaa käytöstä.[/QUOTE]

Kuule jos joutuu viikoittain miettimään, miten tollekin asian ilmaisisi, niin jossain vaiheessa ei vain enää jaksa. Valitettavasti. Enkä ole kenellekään mitään velkaa sen takia, että ulkonäköni sattui häntä miellyttämään.

[QUOTE="mies";28215474]Haha, olet selvästi niin närkästynyt ;) Et silti ole koskaan todennut mitään, mikä saisi minut muuttamaan kantojani.[/QUOTE]

Mä kyllä luulen, että Millenian tunne on sama ku mulla eli kyllästynyt.

Yhteistyössä