Miksi te naiset olette niin ilkeitä teistä kiinnostuneille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miespolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28215373]
Kolmantena on, että naisten valtakeskeinen tapa tarkastella yhteiskuntaa ja miehiä puskee läpi asennoitumisen suhteisiin ennen kaikkea itsekkäinä vallan välineinä. Nainen siis saa ja kokee oikeudekseen saada nautintoa siitä kun mies on hänen "armoillaan" ja "pauloissaan".[/QUOTE]

kuinkahan moni mies on naisen armoilla? Rakkauden/ihastuksen pauloissa on molemmat osapuolet.

No mä saatan joskus esim. baarissa sanoa töksäyttää aika tylystikin miehille, että ei kiinnosta ja kipitäpä muualle siitä. Tämä ihan siksi, että saan aika paljon huomiota miehiltä, enkä läheskään kaikista ole kiinnostunut tai jaksa aina kuunnella turhanpäiväisiä jorinoita vaan viettää kavereiden kanssa hauskaa ja olla rauhassa. Joskus vaan joutuu olemaan vähän tyly ja sanomaan suoraan, että varmasti menee perille.

Voin sanoa enkä leuhki että olen todella huomiotaherättävän hyvännäköinen. Olen 26v. Kimpussani on kaikenikäiset miehet 15-50v saan niin järjettömästi huomiota miehiltä jostain syystä että ihan oikeasti ahdistaa välillä ku kaikki yrittää iskeä jo ovella Poke ku menen baariin. Jonku voi olla vaikee tajuta tätä. Mutta yleensäkin baareissa tai muuallakaan harvoin nään kiinnostavia miehiä, en jaksa olla mukava sen takia että mulla menis koko ilta hukkaan siinä etä jauhan skeidaa jonku ihmisen kanssa kuka ei vois vähempää napata. Jos sanot kohteliaasti ei kiitos ni tulee että no miksei? Mikä musaa on vikana?

Voin kertoa tähän, että olen käyttänyt elämässäni hurjan paljon energiaa ja aikaa siihen, että kaikki minua kosiskelleet ovat saaneet ystävällisen kohtelun.

On ollut rankkaa selvittää ja selittää ja kimppuunkin käyneille olla ystävällinen. Aina kun olen saanut kohteliaisuuden, vaikkapa haisevan pultsarin suusta, olen kiittänyt ja hymyillyt. Eikä ystävällisyyteni johdu siitä, että tilanteita olisi ollut harvoin!

Itseäni kohtaan monet naiset ovat hyvinkin ilkeitä ja tylyjä. Aina ollaan mielinkielin kun jotain halutaan ,mutta jos asia menee toistepäin niin ollaan niin kuin koko maailma pyörisi heidän ympärillä, ei edes vastata mitään enään viesteihin silloin kun itse ei haluta mitään. Tasa-arvoa kailotetaan kurkkusuorana aina kun se sattuu olemaan sopivaa, mutta voi ristus jos tasa-arvo on vähänkin omienetujen vastaista niin herranjestas...TODELLA tylyä käytöstä.

Voihan asia olla niinkin että kaupunki alueilla naisista tulee itseään täynnäolevia pellejä. Eipähän ole enään paljon viitsinyt tutustua kaupunki alueilla näihin naispelleihin.

Jos joku lähestyis suullisesti tai kirjallisesti varatuksi tietämäänsä ihmistä, niin en todennäköisesti vastaisi tai vastaisin tulikiven katkuisesti. On tilanteita, jossa lähestyminen on oikeasti loukkaava, vaikka se mietn esittäisi. Plus itse kiinnostuksenkin voi esittää törkyisesti. Kannattais ap:nkin katsoa ekana peiliin ennen kuin tekee älyttömän johtopäätöksen, että kaikki naiset ovat ilkeitä. Tietenkin kyseinen nainen on voinut aiheetta olla epäkohtelias olematta vastaamatta, mutta mistäs sitä tietää hänen syistään, että on vaikka niin väsynyt/masentunut ettei jaksa vastata puolituntemattomien kirjeisiin.

Jos pakeista on kyse, niin uskoisin, että jotkut naiset saattavat olla turhankin tiukkoja jos heillä on aikaisemmin kokemusta sellaisista riippuvista miehistä, jotka eivät ymmärrä enemmän ja vähemmän suoria vihjeitä siitä, ettei kiinnosta, eikä oikein vielä sittenkään kun vääntää rautalangasta. Sinun tapauksesi ei kuitenkaan vaikuta ihan reilulta, koska naisen olisi toki pitänyt vastata ensin viestiin, että "pahoittelen, mutta ei kiinnosta".

Peesi.

Yhteistyössä