Kierukka petti ja nyt raskaana. Emme seurustele, tapailleet vasta. Mites kerron miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninni"

Vieras
Mies on mua lisäksi mua 14v vanhempi (minä 25v ja mies 39v). Miehellä on pari kouluikäistä lasta.
Ollaan tapailtu ja yökyläilty tässä pari kuukautta. Ihastuneita kai ollaan, mutta ei ole suhteen laadusta sen enempää edes puhuttu vielä. Mä kyllä pystyn kaikin puolin kasvattamaan lapsen yksinkin, jos tilanne sen vaatisi.

Mä olen vähän sokissa vaan vielä. En tiedä miten kerron miehelle asiasta. Pelkään, että hän jotenkin alkaa syyttämään mua tms, vaikka tuskin alkaa. En vaan voi peloilleni mitään.. jännittää :(

Mies on tosi fiksu ja vastuullisen oloinen, eli peloilleni ei ole mitään järkiperustetta. Mä silti pelkään, että mies jotenkin ajattelee, ettei olisi pitänyt ikinä tutustuakaan muhun ja katuu mun tapaamista hirveästi ja syyttää mua jotenkin elämänsä pilaamisesta.

Toivoisin tietenkin, että lapsellani olisi ihan oikea isä, jonka saisi tuntea.

Seksi on vastuullisten aikuisten puuhaa. Seksin harrastamisessa on AINA se riski, että nainen tulee raskaaksi. Ehkäisyn pettäminen on todella harvinaista, mutta olettaisin jokaisen aikuisen ihmisen tietävän, että se ehkäisy voi silti joskus pettää. Eli se tuo asia ole sen enempää sinun "syy".
Olisi todella moukka äijä, jos alkaisi sinua syytellä elämänsä pilaamisesta.
Hankkikoot pumpattavan barbaran itselleen, jos pelkään lastauslaiturin haluaa.

Uskon, että mies osaa kantaa vastuunsa ja huolehtia teistä. Jos ei, niin sinä saat silti maailman arvokkaimman lahjan: lapsen.

Onnea ja zemppiä!

[QUOTE="vieras";28227856]Mä en kertakaikkiaan tajua, miten aikuinen ihminen VOI harrastaa seksiä jos kumppanille ei osata edes puhua???[/QUOTE]

Tottakai tuo tilanne jännittää, jos ei varsinaisesti edes seurustella. Mä olin ainakin alkuraskaudessa ihan "ei oma itseni" ja vollotin joka asiasta ja pelkäsin suurinpiirtein oravia.

Kuulostaa liian oudolta. Miksi muka haluat pitää lapsen? En puolla abortteja, mutta ei millään pahalla ei tuossa sinun tilanteessasi ole mitään järkeä enkä usko että kukaan tuollaisessa tilanteessa miettii mitä mies sanoo ja aikoo pitää lapsen ja mietit että kasvatat sen yksin? Mitä hittoa. eeeeeeei ei jaksa näitä.

Oletteko miehen kanssa keskustelleet millään tasolla lapsiasiasta? Mulla on tilanne, että olen tapaillu 38 v miestä, jolla kaksi kouluikäistä lasta ja itselläni 3 lasta,aika aikaisessa vaiheessa keskustelimme lapsista ja siitä ettei kumpikaan halua lisää lapsia. Mulla on kierukka, mutta halusin silti keskustella mitä jos ehkäisy pettää. Mulla takana yksi e-pillereistä guolinatta alkanut raskaus. Eikai sun auta kuin ottaa härkää sarvista ja kertoa mielee tilanke. Tswmppiä!

[QUOTE="vieras";28227932]Kuulostaa liian oudolta. Miksi muka haluat pitää lapsen? En puolla abortteja, mutta ei millään pahalla ei tuossa sinun tilanteessasi ole mitään järkeä enkä usko että kukaan tuollaisessa tilanteessa miettii mitä mies sanoo ja aikoo pitää lapsen ja mietit että kasvatat sen yksin? Mitä hittoa. eeeeeeei ei jaksa näitä.[/QUOTE]

Ihan asiallinen kommenttisi oli. Mutta miksi en pitäisi lasta? Mulla on kyllä täydet mahdollisuudet kasvattaa lapsi yksinkin (mulla on jo pian 7v täyttävä lapsi) ja kyse ei ole siitä, ettenkö pärjäisi yksin. JOS tilanne siis niin vaatisi.

Me tosiaan ollaan niin vähän aikaa tapailtu vasta. Mä olen ihastunut ainakin mieheen ja kyllä mä olen yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan toivonut ja miettinyt, mutta me ollaan niin vähän aikaan tosiaan tunnettu että tässä ajassa on mahdotonta tietää, onko toinen se, kenen kanssa otetaan yhteinen hautapaikka.

Mä en voi sille mitään, että olen nyt niin herkillä. Mä maalaan kaikessa piruja seinille nyt vaan.. Kyllä mä uskon, että asiat menee hyvin ja isä kantaa vastuun lapsestaan ja minustakin. En keksi sille mitään syytä, miksi meistä ei perhettä tulisi, mutta näin lyhyessä suhteessa en sitä EI vaihtoehtoa voi ihan kokonaan pois sulkea.

[QUOTE="vieras";28227932]Kuulostaa liian oudolta. Miksi muka haluat pitää lapsen? En puolla abortteja, mutta ei millään pahalla ei tuossa sinun tilanteessasi ole mitään järkeä enkä usko että kukaan tuollaisessa tilanteessa miettii mitä mies sanoo ja aikoo pitää lapsen ja mietit että kasvatat sen yksin? Mitä hittoa. eeeeeeei ei jaksa näitä.[/QUOTE]

Sori, mutta mua alkoi naurattamaan. Mikä kuulostaa liian oudolta? öööö?
Etkö ole koskaan kuullut, että kierukka/muu ehkäisy voi tosiaan pettää?
Tässä kyseessä melko tuore suhde ja kierukka pettänyt. Ei tuossa nyt mitään perin outoa ole.

[QUOTE="joo";28227943]Oletteko miehen kanssa keskustelleet millään tasolla lapsiasiasta? Mulla on tilanne, että olen tapaillu 38 v miestä, jolla kaksi kouluikäistä lasta ja itselläni 3 lasta,aika aikaisessa vaiheessa keskustelimme lapsista ja siitä ettei kumpikaan halua lisää lapsia. Mulla on kierukka, mutta halusin silti keskustella mitä jos ehkäisy pettää. Mulla takana yksi e-pillereistä guolinatta alkanut raskaus. Eikai sun auta kuin ottaa härkää sarvista ja kertoa mielee tilanke. Tswmppiä![/QUOTE]

Emme sen enempää. Kummalakaan meistä ei varsinaisesti ole ollut haaveissa enempää lapsia saada,mutta kumpikaan ei asiaa ole täysin pois sulkenut.

Yhteistyössä