Näin tänään varatun miehen jonka kanssa olin seksisuhteessa vuosia sitten-mies iski silmää vaikka vaimo vieressä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina"

Vieras
Olin itse silloin aikoinaan sinkku ja tapailin miestä useita kuukausia. Tapasimme yleensä minun luonani kesken miehen työpäivän...hän kävi luonani "päiväkahvilla". Ja viikonloppuisin ja iltaisin tapasimme välillä ja mies oli silloin kuulemma "omassa harrastuksessaan" tai "asiakastapaamisessa". Jotenkin sekavat fiilikset koko miehestä enkä oikein tiedä mitä ajattelisin koko suhteesta. No tänään hänet kuitenkin näin kaupassa ja vaimonsa kanssa siinä oli viereisellä kassalla. Minut nähtyään mies hymyili ja iski silmää...vaimonsa laittoi ostoksia hihnalle...

[QUOTE="Tiina";28234510]Niin hyvä kysymys. En tiedä, mutta näin tuli tehtyä ja kyllä nyt toivoisin etten olisi tehnyt. Vaikka kyllä silti tuo pettäminen oli miehen vika, minä olin sinkku.[/QUOTE]

Annoit kuitenkin itseäsi miehelle, joka oli jo toisen oma... Vaikka varmasti vapaitakin miehiä löytyisi. Ei tunnu loogiselta.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Aha. Siis sä olet paneskellut sen kanssa vaikka se oli varattu, ja sit suorastaan järkytyt jos se iskee sulle silmää vaikka sillä on vaimo? :D hmm... joo, aikamoinen sika että tuollai silmää iskee..

[QUOTE="vieras";28234525]Aha. Siis sä olet paneskellut sen kanssa vaikka se oli varattu, ja sit suorastaan järkytyt jos se iskee sulle silmää vaikka sillä on vaimo? :D hmm... joo, aikamoinen sika että tuollai silmää iskee..[/QUOTE]

En minä järkyttynyt. Hieman vain ihmettelin kuinka mies uskalsi niin tehdä...vaimo vieressä. Tuli monia vanhoja sekavia tunteita pintaan, kun tämän miehen näin.

[QUOTE="Tiina";28234531]En minä järkyttynyt. Hieman vain ihmettelin kuinka mies uskalsi niin tehdä...vaimo vieressä. Tuli monia vanhoja sekavia tunteita pintaan, kun tämän miehen näin.[/QUOTE]

No jos se kehtaa paneskella vaimon selän takana, niin mitä uskaltamista on silmän vinkkaamisessa kun vaimo katselee ihan muualle...
Noh, ihan hyvä, ehkä sulle nyt iski tajuntaan jotenkin että se vaimokin on olemassa oleva ihminen , ja aika kurjaa että osallistuu omalla panoksellaan tuommoiseen yhden ihmisen pettämiskuvioon.

[QUOTE="vieras";28234544]Mikähän tämän aloituksen pointti oli.[/QUOTE]

Se sama kuin yleensäkin, kun joku tänne jotain kirjoittaa...herättää tunteita, ajatuksia, keskustelua.

Etkö ole aiemmin keskustelupalstoilla vieraillut?

vanha kunnon aviorikoslaki voimaan vaan ja siihen säädetyt rangaistukset lisäksi mooralittomille nartuille!

miksi sä olet harrastanut seksiä varatun miehen kanssa? miksi? tajuatko että sillä voi olla lapsiakin ja vaikka ei olis niin tuo on VÄÄRIN!

Vähän ihmettelen kun syyllistetään ja raivotaan ap:lle, joka sinkkuna on puuhastellut miehen kanssa. Minusta yököttävä on se mies, jolla on vaimo. Mieshän siinä väärin oli tehnyt. Tosin on minunkin mielestä vähän typerää puuhastella varatun kanssa, mutta silti.