Purusuojat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eioota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eioota

Vieras
Niinkuin otsikko sanoo, asia on purusuojat pinnasänkyyn.
Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa?
Ikeassahan noita on joskus myyty, mutta enää ei ole.
Olen yrittänyt netti liikkeitä kahlata läpi mutta en ole vielä löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;28236639:
minkä hamsterin sinä sinne meinaat laittaa? ei meillä ainakaan kukaan ihmis vauvoista ole pinnasänkyä syönyt :O

kyllä meillä osa muksuista on todellakin järsinyt pinnasänkyä ja silti ihan normi aikuisia ihmisiä heistä kasvoi :)

Ei varmaan kaikki lapset järsi sängynlaitaa. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että jotkut kuitenkin kärsivät ja paljon. Miksei kukaan kertonut minulle aikanaan, että on olemassa erillisiä purusuojia. Meillä järsittiin sänky todella karmeaan kuntoon.

Juurikin näin. Jotkut lapset tapaa jyrsiä sängyn laitaa. Ja meillä sitä järsitään.
Joissain sängyissä on nykysin suojat valmiina.
Noita irtosuojia vaan olisin vailla.

Ei varmaan kaikki lapset järsi sängynlaitaa. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että jotkut kuitenkin kärsivät ja paljon. Miksei kukaan kertonut minulle aikanaan, että on olemassa erillisiä purusuojia. Meillä järsittiin sänky todella karmeaan kuntoon.

samoin, olisin ollut tyytyväinen kun olisin tiennyt noista erillisistä purusuojista...jos niitä siis oli 90 luvun alkupuolella?

meillä kans on hirveät jyrsintäjäljet, en tienny mitään näistä purusuojista. tosin huomasin vasta kun eka laita oli jo syöty. nyt alkaa vasta helpottaa, lapsi reilu 1v.. kaikki laidat on ihan hirveät..kiva kun oli tarkotus saada viel kohtuu hyvät rahat 170 e sängystä..

[QUOTE="vieras";28236938]:laugh: Varmaan 6-15 kk vanha laitaa vasteen notkuja totteleekin :laugh:[/QUOTE]
Teilläpäs on ollut oudot ja kurittomat vauvat. :O