Mieheni ei halua maistaa rintamaitoani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaitoRintava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaitoRintava

Vieras
Ehdotin miehelleni, haluaisiko hän maistaa maitoani, koska mielestäni se on luonnollinen asia ja sillä kuitenkin ruokitaan yheteinen vauvamme.
Mies kuitenkin kieltäytyi ja sanoi sen olevan iljettävää. Mitä iljettävää siinä on? Tiedän, se on vauvaa varten, ei miestä.

Mutta jotenkin "läppämäisestä" asenteestani aluinperin tätä kohtaan, pahoitin siltikin mieleni.
Tuntuu että mies pit'ää/kokee raskauteni ja kehoni jotenkin iljettävänä.
Miksi hän ei muka voi MAISTAA maitoani? Onhan hän juonut sitä äitinsäkkin tissistä ensimmäiset kuukautensa. Eik ait minun maitoni voi olla mitenkään huonompaa.

Sanoin vihaisena miehelleni, että miten hän kehtaakaan odottaa että minä nielisin hänen spermansa?! Jos hän ei juo maitoani?? ..

MaitoRintavan runon Mieheni ei halua maistaa maitoani teema on tasa-arvo. Runo koostuu kolmesta säkeistöstä. Ensimmäinen säkeistö koostuu neljästä säkeestä. Toinen säkeistö koostuu kuudesta säkeestä. Kolmas ja viimeinen säkeistö koostuu kaddesta säkeestä.

Runo on moderni. Runossa ei ole selkeää rytmiä, loppu- tai alkusointuja. Runossa on muutamia yleiskielellisiä poikkeamia kuten " Tuntuu että mies pit'ää/kokee raskauteni" ja " Eik ait minun maitoni voi olla mitenkään huonompaa.". Näitä kohtia lukuunottamatta runossa ei ole paljoakaan kielellisiä hienouksia vaan runon syvempi merkitys on sen sisällössä.

Runon puhuja on feministi, joka yrittää sanoillaan mustamaalata miehiä.

Edes mä en halua maistaa rintamaitoani, vaikka se on vauvalle mitä suurinta herkkua ja ihan luonnollinen juttu. Yök. Niin ja sillä äitini tissimaidolla minäkin olen ensimmäiset kuukauteni elänyt.. Ei kai se sun miehesi enää siellä äitinsä rinnalla roiku, silloin ymmärtäisin suuttumuksen jos sun oma ei kelpaa. ...Tosin siinä tilanteessa olisi kyllä ihan muut jutut ongelmallisia... Yök.

No yök, en halua itse maistella omaani, iljettäisi jos mies haluaisi. Niin arvokas asia kuin se onkin, silti se kuuluu vain vauvan suuhun.

Tyhmää pahoittaa tuosta mieltään. Jospa ne hormonit vielä heittää :) yritä unohtaa koko juttu, vuoden päästä sua nolottaa koko episodi...

No ei todellakaan tarvi miehen maistella sun maitoa. Ihan käsittämätön ajatus edes. Meillä 6 lasta ja on tuo mies vahingossa muutaman kerran maistellut (rakastellessa) ja kyllä sylkeny samantien ulos enkä todellakaan edes ajatellut että olis jotenkin outoa.
Oisit jättäny sille läppäasteelle miehenkin vastauksen ja hyväksyny sen.

No mua ällötti kun mies oli juonut jääkaapista pois kuleksimasta pumpatun maidon jolle ei ollut käyttöä. Hänestä siinä ei ollu mitään ihmeellistä, maito kun maito.

Mä maistoin raskaana ollessani omaa rintamaitoa ja olipas makeaa:D Ei pahaa mun mielestä! Ei mitenkään kitkerää tai iljttävää...oli vaan tosi makean makusta...

Mies muutenkin hirbeen tissihirmu niin ei sitä ollenkaan hidastanu se että tississä oli maitoa..anto mennä vaan ja sano sitä rakkausmaidoksi...?:D

Mun miestä ei mun rintamaito ällötä ja on sitä monesti maistanut ennen synnytystä, mutta sairaalassa, kun kädelle tuli tippa luovuttajan maitoa niin alko oksettamaan. Itseäni ällöttää rintmaito se näyttää syljeltä...hyi

Yhteistyössä