19 v nainen tulee tänään juomaan kanssani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 43 v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 43 v

Vieras
Eli tilanne on tänään se että saan tänne asuntooni arvovieraan, nimittäin erään facebookissa ja sitten baarissa tapaamani 19 vuotiaan nuorennaisen. Sovittu että tänään aloitetaan pääsiäisen vietto täällä asunnollani alkoholin nauttimisen merkeissä.

Eihän siinä mitään pahaa ole jos tällainen nelikymppinen mies ottaa kuppia 19 vuotiaan naisen kanssa - ajatteles jos tämä nainen olisi sinun tyttäresi ...

[QUOTE="Kiira";28260870]Sulla on omituinen käsitys siitä mikä on arvovieras. Ei joku teinipimu ole sellainen.[/QUOTE]

Kateellinen taidat olla ... kyllä yhdeksäntoistavuotias nainen on arvovieras ... Tämä nainen on myös hyvännäköinen ...

[QUOTE="Kiira";28260898]Mistä mä heteronainen olisin kateellinen. :D[/QUOTE]

Siitä että sä taidat olla jo ylittänyt ns. parasta ennen päiväyksen, toisin kun 19 vuotias

Siitä että sä taidat olla jo ylittänyt ns. parasta ennen päiväyksen, toisin kun 19 vuotias

Niin ja sä oletkin ikiteini. :whistle: Mä olen kyllä sua useamman vuoden nuorempi...

No joo ethän se edes oikeasti ole mikään mies vaan taas joku tylsistynyt kotiäiti provoaa. Aika tylsä ja läpinäkyvä provo. Ei kukaan mies oikeasti tule naisvaltaiselle palstalle kehuskelemaan tuollaisella, kyllä tuollainen kehuskelu tehdään miesvaltaisella palstalla jossa oikeasti olisi niitä kateellisia.

Mutta jatka toki jos on noin tylsää. Et sä tästä kyllä mitenkään mehukasta provoketjua saa aikaan eikä tämä pääse provolegendojen listalle. :)

[QUOTE="Kiira";28260916]Niin ja sä oletkin ikiteini. :whistle: Mä olen kyllä sua useamman vuoden nuorempi...

No joo ethän se edes oikeasti ole mikään mies vaan taas joku tylsistynyt kotiäiti provoaa. Aika tylsä ja läpinäkyvä provo. Ei kukaan mies oikeasti tule naisvaltaiselle palstalle kehuskelemaan tuollaisella, kyllä tuollainen kehuskelu tehdään miesvaltaisella palstalla jossa oikeasti olisi niitä kateellisia.

Mutta jatka toki jos on noin tylsää. Et sä tästä kyllä mitenkään mehukasta provoketjua saa aikaan eikä tämä pääse provolegendojen listalle. :)[/QUOTE]

Joo, näin sen täytyy olla. Eli olen samaa mieltä kanssasi :D

Jos illan ohjelma on niinkin monipuolista kuin viinan juominen, illanvietto on todella tasokasta! Kilpailkaa vaikka siitä kumpi oksentaa ensin. Kai sinä tarjoat?

Mullapa onkin treffit 47 v kanssa ja olen 30+ ...:D..ja voin sanoa että tuo mies saa kyllä multa paljon enemmän kuin olisi saanut silloin kun olin 19v ..8)..eli mä olenkin sitten jo varmaan joku kuninkaallista luokkaa oleva vieras .

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="vieras";28260924]Sama kahdeksantoistavuotias urpo joka tänään on koko päivän täällä trollaillut. Surkea komerossaan nyyhkyttävä häviäjä.[/QUOTE]

Juu, näin taitaapi olla :D

Yhteistyössä