MIKSI tuot sairaan lapsen kerhoon/päiväkotiin/harrastukseen?? Kertokaa nyt mulle mikä logiikka siinä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kolme kuukautta räkää ja yskää, korvaulehdus, kuumetta vain kolmena päivänä eli vain kolme päivää olen ollut pois töistä ja siitäkin tuli valittamista pomon taholta. kolmeko kuukautta olisi pitänyt pitää palkatonta lomaa ja olla lapsen kanssa kotona joka siis yskii lakkaamatta ja räkä valuu?

Ehkä olis syytä selvittää mikä AIHEUTTAA tuollaista? Ei ole normaalia, että lapsi yskii taukoamatta ja räkä valuu 3 kk.....

millä tavalla ne lapset oli kipeitä?meidän kuopus on ollut nyt melkein kuukauden erinäisten virusten takia nuhainen sekä yskäinen, 4 päivää oltiin kotona, kun oli kuumetta..muuten on ollut pakko viedä hoitoon, koska nuha ja yskä ei ole syy jäädä kotiin, kun muuten on ihan virkeä oma itsensä.

Samaa mieltä. Jonkun mielestä räkäisyys riittää syyksi jäädä kotiin mutta jos joku on räkäinen tyyliin syyskuusta maaliskuuhun, niin ei sitä kotona kökitä.

[QUOTE="Martta";28286310]Meilläkin oli kerhon joulujuhlissa yksi lapsi esiintymässä, joka itse terve, mutta äiti kehui, että koko muu perhe oksutaudissa. Hitto sentään kun teki mieli tirvasta sitä äitiä kun hyvässä lykyssä koko joulu olisi voinut mennä oksennellessa.

Yksi työkaveri tehnyt pariin kertaan niin, että kun itse on ollut oksennustaudissa kotona, niin lapset silti hoidossa. Kiva kun sen lapsi on vielä samassa ryhmässä kuin mun lapsi niin ei oo kiva kuunnella niitä juttuja kuinka itellä niin voimat pois, että pakko oli lapset viedä hoitoon...[/QUOTE]

Siis mitä?? Jos mä olen kipeä niin ei kyllä tule pieneen mieleenkään että lapset jäisivät mun kanssa kotiin vaan ilman muuta menevät päiväkotiin!

• Tykkää
Reactions: Porho
Ehkä olis syytä selvittää mikä AIHEUTTAA tuollaista? Ei ole normaalia, että lapsi yskii taukoamatta ja räkä valuu 3 kk.....

Eihän se tarvi muuta kuin pari kolme flunssaa putkeen. Yskä voi kestää muutaman viikonkin ilman että mikään on vialla. Ja kun lisäksi on normaalia että pikkulapset sairastavat kymmenenkin flunssaa vuodessa niin on helppo tajuta että ihan oikeasti voi yskiä lähes koko talven ilman että mikään on varsinaisesti vialla. Yleensä sairastelu helpottaa kun lapsi kasvaa.

Kipeää (kuumeista, oksentavaa) lasta ei tietenkään viedä hoitoon, mutta kyllä osalla menee jo jeesustelun puolelle. Jos perheen äiti on sairas niin lapset ei sais mennä hoitoon?? Meneehän toinen vanhemmistakin töihin, jos lapsi on kipeenä. Eihän nyt koko perhettä voi eristää..

Yhteistyössä