E
Ekoäiti
Vieras
Käyttääkö teistä moni / kukaan kestovaippojen imuja luutuina? Eli kun ois vino pino hyviä bamburättejä, ja menisivät hyvin pöytäluutuina. Tähän asti oon käyttänyt virkkaamiani bambuluutuja, mutta houkuttais ottaa nuo bambuimut lisäksi, kun kuitenki se kangas on ihan arvokasta ja imukykyistä ja muutenkin ominaisuudet sopii luutulle mitä parhaiten. Sehän on myös antibakteerinen ja onhan nuo pesty 90 asteessa vaipattamisen jälkeen, että eikai sille mitään estettäkään voi olla? Vai mitä te ootte mieltä?
Mikrokuituimut oon jo ottanut yleissiivoukseen, ja on kyllä superhyviä! Etenkin nuo fuzzibunzien imut, ihan parhaat kun hankaa portaankaiteita, pesee ikkunoita tms.
Mutta entäs ne bambuimut pöytäluutukäyttöön? Ei tietenkään niitä, missä on kakkavärjäymiä.
Mikrokuituimut oon jo ottanut yleissiivoukseen, ja on kyllä superhyviä! Etenkin nuo fuzzibunzien imut, ihan parhaat kun hankaa portaankaiteita, pesee ikkunoita tms.
Mutta entäs ne bambuimut pöytäluutukäyttöön? Ei tietenkään niitä, missä on kakkavärjäymiä.