En voita enää poikaani kädenväännössä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Miten voi olla että mulla on niin iso lapsi! Jaksan silti vielä nostaa sen ja välillä saan kaadettua. Kaupassakin se saa kantaa kauppakassia mun puolesta, ellei mies ole mukana. Ja se saa hillopurkin aina auki, ellen mä itse saa.

Vähänkö tuntuu oudolta, se oli mun pieni poika, mun oma kullannuppu. Nyt se jaksaa viedä mua repparissa.:heart:

Minullakin oli tapana vääntää kättä poikani kanssa. Enää en siihen ryhdy, vastukseksi ei minusta olisi. Silloin kun poika ensimmäisen kerran minut voitti, niin hän oli aivan polleana :)

Minullakin oli tapana vääntää kättä poikani kanssa. Enää en siihen ryhdy, vastukseksi ei minusta olisi. Silloin kun poika ensimmäisen kerran minut voitti, niin hän oli aivan polleana :)

Tuntuu niin kummalliselta, se ylipäätään, että minusta sisältä on tullut ihminen, joka on eri sukupuolta minun kanssani, joku aivan oma henkilönsä, joka on ihan erilainen kuin kukaan muu. Vielä oudommalta tuntuu, että siitä kasvaakin paljon isompi kuin minä, ehkä isäänsäkin isompi. Murrosikä on aika jännittävää aikaa.

Mä aina ajattelin että siitä ei kasva kovin suurta. Ajattelin, että korkeintaan siitä tulisi 175 senttinen kun olen itse niin lyhyt. Nyt näyttää että kasvaa yli 180 senttiseksi eikä enää mahdu kaikki isänkengät pojalle jalkaan. Enkä mä tajunnut, että se olis mua reilusti isompi 13 vuotiaana. Painaakin enemmän. Yhtäkkiä tullut niin iso poika.