Lukuisten tutkimusten mukaan nainen saa parhaiten O:n asennossa jossa mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taru"

Vieras
Lukuisten tutkimusten mukaan nainen saa parhaiten O:n kun mies ja nainen seisovat molemmat, mies naisen takana ja nainen nojautuu eteenpäin taivuttaen yläruumiinsa vaaka-asentoon. Mies seisoo takana. Tässä asennossa saavat poikeuksetta kaikki naiset orgasmin. Asiaa tutkittu mm. Tanskalaisissa ja Amerikkalaisissa tutkimuksissa. Löytyy googlaamalla.

[QUOTE="Taru";28317849]Lukuisten tutkimusten mukaan nainen saa parhaiten O:n kun mies ja nainen seisovat molemmat, mies naisen takana ja nainen nojautuu eteenpäin taivuttaen yläruumiinsa vaaka-asentoon. Mies seisoo takana. Tässä asennossa saavat poikeuksetta kaikki naiset orgasmin. Asiaa tutkittu mm. Tanskalaisissa ja Amerikkalaisissa tutkimuksissa. Löytyy googlaamalla.[/QUOTE]

Ei orgasmia saada, se tehdään. Jotkut eivät osaa tehdä sitä missään asennossa, jotkut vaikka missä.

Ei toimi, ei todellakaan. Kun vielä olin miesten kanssa, sain orgasmin parhaiten, kun olin itse päällä ("ratsastin"), tuosta aloituksessa mainitussa asennossa en IKINÄ saanut orgasmia, en ollut edes lähellä sellaista! Se oli yksi orgasmin kannalta huonoimmista asennoista, jota käytettiin vain seksin alkuvaiheessa.

Yhteistyössä