L
"Laura"
Vieras
Ystäväni on alkoholisoitunut koko ajan enemmän. Hän pystyy pitämään vielä tietyn rajan ja tietyt asiat on kunnossa, ei ikinä hoipertele tai juo tajua kankaalle, tissuttelee päivän mittaan mäyräkoiran, joskus jopa kaksi.
Olen viettänyt paljon aikaa hänen kanssaan, mutta tuntuu, että tuo alko tulee meidän väliin. Samoin se, kun minun on vaikea kuunnella kun hän valehtelee miehelleen ja muille juomisestaan ja muustakin.
Hän on ollut mulle tosi tärkeä ihminen, mutta onko minun annettava periksi ja luovuttava ystävyydestä,koska hänen käytös sotii niin paljon mun ajatuksia vastaan.
Kuinka itse toimisitte/olette toimineet? Kokemuksia ystävän alkoholismista?
Olen viettänyt paljon aikaa hänen kanssaan, mutta tuntuu, että tuo alko tulee meidän väliin. Samoin se, kun minun on vaikea kuunnella kun hän valehtelee miehelleen ja muille juomisestaan ja muustakin.
Hän on ollut mulle tosi tärkeä ihminen, mutta onko minun annettava periksi ja luovuttava ystävyydestä,koska hänen käytös sotii niin paljon mun ajatuksia vastaan.
Kuinka itse toimisitte/olette toimineet? Kokemuksia ystävän alkoholismista?