Uimahallissa kuultua ja nähtyä :0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävää

Vieras
Oltiin eilen uimahallissa 2-vuotiaan pikani kanssa. Olimme siinä lastenaltaassa tietenkin ja poika leikki siinä olleilla leluilla.

Kohta siihen tuli mummo 6-7-vuotiaan laspenlapsensa kanssa.Mummo alkoi keräämään lasten altaasta kaikki lelut pois. Jätti tietysti lelut millä poikani leikki.

Sitten komensi lapsenlastaan altaaseen,"no nii hyppää veteen vaan ja näytä kuinka sä osaat uida,kun kerta kehut,että osaat"
Tyttö teki työtä käskettyä ja suht hyvin osasikin uida. Mummo ei sanonut mitään. Kohta tyttö ottti lelun itselleen,mutta mummo kävi nappaamassa sen pois ja komensi,et "ei tänne olla tultu leikkimään vaan uimaan"

Hetki meni ja tyttö tahtoi isoon altaasen ja sinne sitten menivät,mutta mummo kovaan ääneen kailotti siellä, "kyllä mua hävettää kun Pertti tulee ja luulee,että sä osaat uida ja sä osaa yhtään mitään. Emme voi kyllä Pertin kanssa tulla uimaan,kun mummoa niin nolottaa. Ihan olet äitiisi tullut,mitään et osaa kuhan kehutte vaaan osaavanne"

Oiekasti tuli surku tytön puolesta ku se yritti niinkovasti sitä uimista paremmaksi ja sai vaan haukkuja. Näki selvästi miten tyttö pahoitti mielensä.

[QUOTE="vieras";28319695]Mä olisin luultavasti aukassu suuni ja sanonut mummolle pari valittua.[/QUOTE]

Mun teki mieli työntää se siitä ison lataa reunalta alas ja sanoo,et alas mummo polskimaan ja näytä mallia

No en lähde uimahalliin pilaamaan omaa ja lapseni uintihetkeä

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28319698:
:O

Voin kuvitella mitä tytön äiti on kokenut lapsuudessa.

En saanut selvää,että oliko tämä äiti mummon lapsi vaiko miniä. Jotenkin jäi kuitenkin sellainen tunne,että olisi miniä. En kyl tiedä

Totta kai tuo on kamalaa.

Mutta olen varmaan itse ollut lähes yhtä kamala, ja olen äiti. Välillä vaan pisti vihaksi, kun tyttö ei edes tuntunut haluavan edistyä. Ei yrittää mitään ja rampattiin ja rampattiin altaalla. Olen varmaan sanonut jotain tyyliin "tänne ei ole tultu leikkimään vaan uimaan" tai "jos sinä et viitsi edes yrittää, minä en enää viitsi tuoda sua tänne"

Nyt sitä kivitystä.

Mutta se myös tepsi.

Mutta olen varmaan itse ollut lähes yhtä kamala, ja olen äiti. Välillä vaan pisti vihaksi, kun tyttö ei edes tuntunut haluavan edistyä. Ei yrittää mitään ja rampattiin ja rampattiin altaalla. Olen varmaan sanonut jotain tyyliin "tänne ei ole tultu leikkimään vaan uimaan" tai "jos sinä et viitsi edes yrittää, minä en enää viitsi tuoda sua tänne"

Nyt sitä kivitystä.

Mutta se myös tepsi.

Tepsi mihin?

Nyt sitä kivitystä.

Mutta se myös tepsi.

Tässä tapauksessa tyttö kylläosasi minunnähteni ihan ok uida,mutta mummo haukkui.
Sanoitko sinä myös lapsellesi,että sinua hävelttää ja nolottaa?

[QUOTE="jaa";28319913]jos se oli joku huippu-uimari se mummo? no, tylsä juttu yhtäkaikki.[/QUOTE]

Huippu-uimariksi oli mummo kyllä päästänyt itsensä hirveesseen kuntoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja ikävää;28319876:
Tässä tapauksessa tyttö kylläosasi minunnähteni ihan ok uida,mutta mummo haukkui.
Sanoitko sinä myös lapsellesi,että sinua hävelttää ja nolottaa?

En mutta varmaan sanoi, että harmittaa rampata siellä tyhjän takia, kun hän ei vaan viitsi edes yrittää.

Eikä mulla hävettänyt tai nolottanut, otti vaan aivoon.

Hän siis tykkäsi vedestä. Oli silleen pakko yrittää opettaa, kun mökki on saaressa.

[QUOTE="...";28319939]Aivan. Sinun aikataulullasi. Muuten ei varmasti _ikinä_ olisi oppinut.. Miksi vanhemmat on niin kärsimättömiä! Muutenkin tässä maailmassa pitää osata kaikkien kaikkea ja heti.[/QUOTE]

Meidän mökki on saaressa, ja tyttö venytti ja venytti sitä opetteluaan, oppi lopulta yli 6.5-veenä.

Veljensä oppi jo 4-5-veenä sille tasolle.

Meidän mökki on saaressa, ja tyttö venytti ja venytti sitä opetteluaan, oppi lopulta yli 6.5-veenä.

Veljensä oppi jo 4-5-veenä sille tasolle.

Nii,että samassa muotisaa pitäisi olla kaikkien. Surullista ajattelutapaa

Tää on ihan sama kuin miehen sisko itksi ja soitteli neuvolaan ja tutki netistä ym opuksista mikä hänen lapstaan vaivaa kun ei ole vielä 2kk ikäisen kääntynyt vaikka naapurin pamela jo kääntyi.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävää;28319988:
Nii,että samassa muotisaa pitäisi olla kaikkien. Surullista ajattelutapaa

Tää on ihan sama kuin miehen sisko itksi ja soitteli neuvolaan ja tutki netistä ym opuksista mikä hänen lapstaan vaivaa kun ei ole vielä 2kk ikäisen kääntynyt vaikka naapurin pamela jo kääntyi.

2 vuotta on aika iso ero. Ja kun se ero johtui vain yrityksen puutteesta, ettei huvita koettaa vaikka liukua, niin lopulta väsyin.

Kun sitten vähän kovistelin, ja uhkasin että hän jää seuraavalla kerralla kotiin kun uimisen harjoittelu ei kerran huvita, se alkoi huvittamaan.

[QUOTE="juupajuu";28320037]Ja osaan kuvitella, että tyttäresi osaa todella arvostaa sitä, että teillä on mökki saaressa. Voi vee...[/QUOTE]

On aina lähtenyt sinne tosi mielellään kyllä.

Yhteistyössä