Onko tylsää olla järjestämättä hääjuhlia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Itse voisin jotkut pienet järjestääkin mutta mies ei ehdottomasti halua, eikä meillä tosin olisi pitkään aikaan varaakaan.. Ajateltiin mennä salaa naimisiin maistraatissa ja jättää lapset yhdeksi viikonlopuksi anopille hoitoon jotta voidaan mennä pienelle hotellireissulle :) Ja sitten vaan statuksen vaihto facebookin :D

Suku varmasti kovasti odottaa hääjuhlia ja ystävät varsinkin polttareiden järjestämistä!

Ei ole tylsää, fiksuna pidän ennemminkin.

Mä en käsitä, miksi jotkut tuhlaa hirveän määrän rahaa johonkin yhteen päivään, kun sillä samalla rahalla ne vois olla vaikka kuukauden tropiikissa kuhertelemassa!?
Mut hyvä vaan, että jotkut on siinä mielessä typeriä, niin pääsee hääjuhliin, ne kuitenkin on mukavia. :D

Noin mekin menimme matalalla profiililla maistraatissa naimisiin. Haemme ehkä papin aamenen jossakin vaiheessa, jos siltä tuntuu. Meillä on ollut muitakin isoja juhlia järjestettävänä, joten rahapussi ei enää veny sukuhäihin. Velkarahalla en halua juhlaa järjestää.

[QUOTE="Vieras";28335017]Vink vink kukaan kavereista ei varmaan ole suruissaan, jolleivät "pääse" järjestämään polttareita...[/QUOTE]

Noista polttareista tosiaan koituu usein ekstra vaivaa... aikataulujen järjestelyitä, ja niihin on inhottavaa pistää rahaa, kun lahjatkin pitäisi vielä hankkia... lapset saattaa tarvita hoitaa sitten SEKÄ polttareihin, ETTÄ häihin... jne....

Mä en käsitä, miksi jotkut tuhlaa hirveän määrän rahaa johonkin yhteen päivään, kun sillä samalla rahalla ne vois olla vaikka kuukauden tropiikissa kuhertelemassa!?
Mut hyvä vaan, että jotkut on siinä mielessä typeriä, niin pääsee hääjuhliin, ne kuitenkin on mukavia. :D

Katsos kun joillakin on varaa molempiin :) saa näin sunkinlaiset köyhät joskus juhlia.

[QUOTE="vieras";28335106]Katsos kun joillakin on varaa molempiin :) saa näin sunkinlaiset köyhät joskus juhlia.[/QUOTE]

Joo, tiedän että on, mutta paljon on niitäkin, jotka säästävät häitänsä varten. :D

Mutta kiva tosiaan, että meitä köyhiä sukulaisiakin joku muistaa, pusi pusi. ;)

[QUOTE="Vieras";28335083]Noista polttareista tosiaan koituu usein ekstra vaivaa... aikataulujen järjestelyitä, ja niihin on inhottavaa pistää rahaa, kun lahjatkin pitäisi vielä hankkia... lapset saattaa tarvita hoitaa sitten SEKÄ polttareihin, ETTÄ häihin... jne....[/QUOTE]

Takana kahdeksat ystävien polttarit (kaksissa olin kaasona) ja oli jokainen aivan mahtava kokemus! Jokaiselle järkättiin erilainen, hieno yllätys ja ohjelma ja rahaa paloi, mutta sai palaakin kun on kyse ystävän polttareista.

Nyt odottelen innolla, että ystävät järkkäävät myös mulle omat polttarit. Ehkä jopa ensi kesänä, kunhan saadaan miehen kanssa lyötyä hääpäivä lukkoon.

En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä esim. polttarien järkkääminen on ylitsepääsemättömän vaivalloista, nauttiihan niistä se polttariporukkakin! Tai ainakin meidän ystäväpiirissä :)

ite en halunnu juhlia, mutta mies halusi. joten kutsuimme lähimmät ystävämme ( noin 35-40 henkeä) juhlimaan sen jälkeen kun olimme käyneet maistraatissa. vanhemmilleni soitin tahtomisen jälkeen että menimme naimisiin, eivätkä he siis osallistuneet edes juhliin. luulen että suurinosa sukulaisista ei vieläkään tiedä että olemme naimisissa.

[QUOTE="aloittaja";28334816]

Suku varmasti kovasti odottaa hääjuhlia ja ystävät varsinkin polttareiden järjestämistä![/QUOTE]

Itse olisin enemmän kuin mielissäni, jos ei tarttis mitään polttareita alkaa järjestää tai osallistumaankaan. Järkyttävä rahanmeno ja hirveä vaiva, lapsiperheen äidillä on muutakin tekemistä kuin juosta polttareissa. Lapsettomat ja nuoret toki ymmärrän, heillä varmana polttareissa onkin hauskaa, mutta näin vanhemmiten (30+) polttarit alkaa tuntua jo lähinnä maanvaivalta....

Alkuperäinen kirjoittaja minä-;28336213:
Itse olisin enemmän kuin mielissäni, jos ei tarttis mitään polttareita alkaa järjestää tai osallistumaankaan. Järkyttävä rahanmeno ja hirveä vaiva, lapsiperheen äidillä on muutakin tekemistä kuin juosta polttareissa. Lapsettomat ja nuoret toki ymmärrän, heillä varmana polttareissa onkin hauskaa, mutta näin vanhemmiten (30+) polttarit alkaa tuntua jo lähinnä maanvaivalta....

Voi kamala kun kuulostaa ankealta elämältä! :(

Minä olen 35 ja kaksi alle 4-vuotiasta lasta. Polttariporukkani koostuu 30+, pienten lasten äideistä oikeastaan pelkästään, ainoastaan kaksi lapsetonta, joista toinen alle 30 on mukana. Eikä ne bileet ole kyllä kenellekään maanvaiva! Olen jokaisen neitosen polttareita ollut järkkäämässä ja niihin ilomielin osallistunut, mieheni myös heidän miesten bileissä mukana. Ainoastaan me olemme jäljellä ja innolla odotan sitä hetkeä, kun ystävät mut yllättää :D

Ei vanheneminen tee kaikista tylsiä vanhuksia alle 40-vuotiaina, onneksi :)

Miksi joku on haukkumisen arvoinen jos käyttää rahansa johonkin itselleen tärkeään päivään? Ehkä se toinen ei ole kiinnostunut siitä tropiikista, tuskin silti tulisi sinua typeräksi haukkumaan jos se olisi sitä, mihin sinä tykkäisit rahasi käyttää.

Me säästimme yli vuoden häihimme, jotta saimme juuri niin ihanan päivän kun olimme unelmoineet. En kadu, siitä haaveilin lapsuuden ja nuoruuden. Melkoisen ylimielistä tekstiä sinulta jos menet haukkumaan typerykseksi sellaista, joka säästi johonkin itselleen tärkeään asiaan. Et käsitä? Mitä et käsitä, sitä että kaikki eivät halua juuri sitä mitä sinä haluat? Minä en halua tropiikkiin, mutta on helppo käsittää muiden mieltymykset jotka eivät omiani vastaa. Ei ole tarvinnut silmiäni pyöritellä. :)